search
menu

جاهای دیدنی تورنتو

[ پنهان کردن ]
برج سی ان (CN)
موزه سلطنتی اونتاریو
کاخ کاسا لوما
آکواریوم ریپلی کانادا
های پارک
باغ وحش تورنتو
جاهای دیدنی تورنتو این شهر زیبای کشور کانادا، دربرگیرنده مراکز فرهنگی و هنری مدرن این شهر و همچنین مناطق زیبا و طبیعی پیرامون تورنتو است. تورنتو به عنوان شهری مدرن و نوپا دارای مکان های دیدنی زیبایی است که از یک شهر صنعتی آمریکای شمالی انتظار دارید.
در این نوشته نگاهی گذرا داریم به مهمترین جاهای دیدنی تورنتو:

برج سی ان (CN)


برج سی ان (CN Tower) با ارتفاع بیش از ۵۵۰ متر یک برج مخابراتی است که برای دیدن شهر تورنتو از بالا هم استفاده می‌شود. برج سی ان که در سال ۱۹۷۶ تکمیل شد، اسمش را از شرکت قطار «ملیت کانادا» برداشته است. برج سی ان تا سال ۲۰۰۷ بلندترین برج جهان بود و در این سال این عنوان را به برج خلیفه دبی واگذار کرد.

موزه سلطنتی اونتاریو


موزه سلطنتی اونتاریو (Royal Ontario Museum) موزه، تاریخ جهان و تاریخ طبیعی تورنتو کانادا است. موزه سلطنتی اونتاریو بزرگترین موزه کانادا و از بزرگترین موزه‌های آمریکای شمالی به شمار می‌رود. این موزه با سالانه ۱ میلون بازدیدکننده، پرمخاطب‌ترین موزه کانادا نیز هست.
جاهای دیدنی تورنتو

کاخ کاسا لوما


کاخ کاسا لوما (Casa Loma) که به زبان اسپانیایی به معنای خانه‌ای بر روی تپه است، در سال ۱۹۱۱ ساخته شده است. این عمارت متعلق است به سرهنری پلات از افراد ثروتمند منطقه و توسط ای.جی.لنوکس طراحی شده است. این خانه تاریخی اکنون در مالکیت دولت محلی تورنتو است.

آکواریوم ریپلی کانادا


آکواریوم ریپلی کانادا (Ripley's Aquarium of Canada) یک آواریوم عمومی در تورنتو کانادا است و در کنار برج سی ان قرار دارد. این آکواریوم که ۵.۷ میلون لیتر آب را در خود دارد، ۱۶ هزار موجود زنده آبزی از ۴۵۰ گونه مختلف را در خود نگهداری می‌کند.

های پارک


های پارک (High Park) مشهورترین و بزرگترین پارک شهری تورنتو کانادا است که ۱۶۱ هکتار گستردگی دارد. در این پارک مجموعه متنوعی از امکانات ورزشی، پارک طبیعی، پارک تفریحی، باغ وحش، موسسه پژوهش‌های طبیعی و زمین بازی گردآورده شده است. های پارک در غرب شهر تورنتو جای گرفته و در سال ۱۸۷۶ در این شهر پایه‌گذاری شد.
جاهای دیدنی تورنتو

باغ وحش تورنتو


باغ وحش تورنتو با دارا بودن ۲۸۷ هکتار مساحت بزرگترین باغ وحش کانادا به شمار می‌رود. این باغ وحش به ۷ منطقه اقلیمی و زیست‌شناختی تقسیم می‌شود و موجودات زنده‌ای را از سرتاسر جهان در خود جای داده است.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است