search
menu

های پارک تورنتو

[ پنهان کردن ]
چرا از های پارک تورنتو بازدید کنیم؟
تاریخچه و مشخصات های پارک تورنتو
قسمت های مختلف های پارک تورنتو
زمان مناسب برای بازدید از های پارک تورنتو
امکانات ورزشی در های پارک تورنتو
نحوه دسترسی به های پارک تورنتو
چه جاذبه های دیدنی نزدیک به های پارک تورنتو وجود دارد؟
چه رستوران هایی در نزدیکی های پارک تورنتو وجود دارد؟
چه هتل های در نزدیکی های پارک تورنتو وجود دارد؟

چرا از های پارک تورنتو بازدید کنیم؟


High Park بعنوان بزرگترین و قدیمی ترین پارک عمومی و جواهری واقعی در جنوب غربی شهر تورنتو شناخته شده است. به دلیل دارای بودن جاذبه های فراوان سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. جنگل های وحشی، رویداد شکسپیر، باغ های چینی و درختان گیلاس، پوشش گیاهی زیبایی این پارک را احاطه کرده اند. در سراسر High Park مسیرهای پیاده روی، امکانات ورزشی، پوشش گیاهی متنوع، دریاچه زیبا، گلخانه، مناطق پیک نیک، پارکینگ، کافه، رستوران و مغازه های صنایع دستی به چشم می خورد. با خرید بلیط هواپیما تورنتو و بازدید از این پارک زیبا حتما دوربین عکاسی به همراه داشته باشید تا لحظات بی نظیری را ثبت کنید، اینجا دقیقا آدرسی درستی از محل عکاسی است.
های پارک تورنتو

تاریخچه و مشخصات های پارک تورنتو


های پارک تورنتو در کانادا با مساحتی ۱۶۱ هکتار به عنوان بزرگترین پارک عمومی در تورنتو است. یک سوم این پارک در وضعیت طبیعی با اکولوژی ساوانای درختان بلوط تشکیل شده است. های پارک در سال ۱۸۷۶ به روی عموم افتتاح شده است و زمین های آن بر اساس وصیت صاحب زمین آقای جان جورج هاوارد اهدا شده است. های پارک در غرب شهر تورنتو در شمال خلیج هامبر و از جنوب از خیابان بلور تا کوئینز وی و تا شمال دریاچه انتاریو کشیده شده است و همچنین از غرب با جاده الیس پارک و تالاب گرینادیر و از شرق با پارک ساید درایو می رسد. علاوه بر جذابیت ها و امکانات پارک رویدادهای مختلفی نیز در این مکان برگزار می شود. بچه‌ها می توانند در زمین بازی سرگرم شوند و افراد بزرگتر نیز لحظات خاصی همراه با آرامش را در این پارک تجربه می کنند.

قسمت های مختلف های پارک تورنتو


این پارک زیبا دارای قسمت های مختلفی است که در ادامه برایتان معرفی می شوند:
برکه: یکی از لحظات ناب در این پارک قدم زدن در کنار برکه است. تماشای اردک ها و غازها در این برکه بسیار دلربا است. در کنار برکه مسیرهایی برای پیاده روی، مسیری برای دوندگان، کوهنوردان و خانواده ها تعبیه شده است .
محوطه سگ ها : این پارک شامل قسمت هایی برای آزاد سازی سگ ها از قلاده است، البته بطور کامل حصار کشی نشده و مرزهای طبیعی را توسط درختان ایجاد کرده اند. در این قسمت می توانید سگ خانگی تان را رها کنید تا با سگ های دیگر بازی کند و از رهایی لذت ببرد.
های پارک تورنتو
باغ وحش : در داخل High Park باغ وحش کوچکی وجود دارد که از طریق ورودی قابل دسترسی است و شامل حیواناتی مانند گاو میش کوهان دار، آهو، طاووس، گربه و کبوتر است .
برای بازدید از این باغ وحش می توانید از ساعت ۷ صبح تا ۷ عصر مراجعه کنید و مورد جالب توجه این است که بازدید از این باغ وحش رایگان است .
درختان گیلاس: تماشای درختان و شکوفه های گیلاس که این پارک این امکان را به شما می دهد تا از اواخر آوریل یا ابتدای ماه این صحنه های بی نظیر را از دست ندهید. این درختان از نوع ژاپنی هستند و فقط ۳۰ عدد از آنها در تورنتو وجود دارد. از شکوفه های این درخت در صنایع عطر، خامه های سنتی و طعم دار کردن چای سبز استفاده می کنند. فقط مراقب باشید که برگ این درخت حاوی سم کومارین است و دارای بوی شیرین و لذت بخش اما با طعمی تلخ است که مصرف آن به کبد و کلیه آسیب می زند.

زمان مناسب برای بازدید از های پارک تورنتو


هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما به این نکته توجه داشت باشید که بازدید از این پارک از ابتدای بهار تا انتهای تابستان برای تماشای شکوفه‌های زیبای گیلاس و طبیعت بی نظیر توصیه می شود. همچنین این پارک در طول سال از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب باز است و دارای ورودی و پارکینگ رایگان است.
های پارک تورنتو

امکانات ورزشی در های پارک تورنتو


این پارک عظیم دارای شش زمین تنیس، بیس بال و فوتبال است که همه روزه باز هستند. هم چنین یک استخر روباز دارد که استفاده از این استخر در طول تابستان برای عموم آزاد است. برای استفاده از هریک از این ورزش ها نیازی به پرداخت هزینه ندارید و فقط در نظر داشته باشید که روزهای شلوغ برای بازدید از این مجموعه ورزشی محدودیت زمانی وجود دارد. همچنین برای فصل زمستان نیز زمین یخی مخصوص اسکیت وجود دارد. در های پارک تورنتو مسیرهای متعددی برای پیاده و دویدن و دوچرخه سواری خواهید دید. اگر به قایق رانی نیز علاقه مند باشید، بی شک آدرس را درست آمده اید، زیرا در این پارک امکان اجاره قایق پدالی برای بازدید کنندگان وجود دارد تا لحظات نابی را تجربه کنید.
مناطق پیک نیک نیز شامل ۱۸ منطقه برای صدها نفر طراحی شده است. اگر تعدادتان زیاد باشد باید از قبل رزرو کنید. هر منطقه از پیک نیک با شماره ای مشخص شده است. در این منطقه رستورانی با غذاهای فست فودی آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.

نحوه دسترسی به های پارک تورنتو


این پارک به راحتی توسط مترو و تراموا قابل دسترسی است. اگر از مترو استفاده می کنید، برای دسترسی به ایستگاه High Park باید در خط متروی Bloor-Danforth بین ایستگاه های Keele و Runnymede سوار شوید. فاصله ورودی شمالی پارک تا ایستگاه نیز دو دقیقه پیاده روی دارد. اگر با اتوبوس می روید، باید مسیر اتوبوس Queensway ۸۰ بین ایستگاه متروی Keele و باغ Sherway سوار شوید. سپس در ایستگاه خیابان Howard Parkبه High Park برسید.
اگر می خواهید با خودرو شخصی یا تاکسی ها بروید باید از سمت شمال اتوبال ۴۰۱ وارد خیابان Jane و Keele شوید و سپس ادامه مسیر به سمت جنوب است که به درب اصلی پارک در خیابان بلور غرب Bloor W st می رسید. دو درب ورودی دیگر پارک نیز از سمت خیابان پارک ساید Parkside dr و خیابان کویینزوی The Queensway است.

چه جاذبه های دیدنی نزدیک به های پارک تورنتو وجود دارد؟


برج CN: فاصله ۶.۷ کیلومتر
ورزشگاه روجرز سنتر: فاصله۶.۶ کیلومتر
ساختمان کازا لوما: ۷.۸ کیلومتر
تالار شهر: ۸.۵ کیلومتر
موزه آنتاریو: ۱۰ کیلومتر

چه رستوران هایی در نزدیکی های پارک تورنتو وجود دارد؟


رستوران وسترنلی: ۲.۶ کیلومتر
رستوران لا کوبانا: ۲.۷ کیلومتر
رستوران GOODS: فاصله ۲.۹ کیلومتر
رستوران ایس: ۳ کیلومتر
رستوران ایزی: ۳.۷ کیلومتر
رستوران اوم: ۴.۴ کیلومتر

چه هتل های در نزدیکی های پارک تورنتو وجود دارد؟


هتل هاوارد جانسون: ۳.۸ کیلومتر
هتل وست کوئین: ۴ کیلومتر
هتل دریک: ۵ کیلومتر
هتل اوول: ۵ کیلومتر
هتل بین المللی تورنتو: ۶.۶ کیلومتر
هتل هیلتون گاردن این: ۹.۸ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است