search
menu

پارک های آبی تورنتو

[ پنهان کردن ]
پارک آبی Logos Land
پارک آبی Canada’s Wonderland
پارک آبی Wet’n Wild
پارک آبی Calypso
پارک آبی Cedar Resort
پارک آبی Splash Works
پارک آبی Pirate Ship Cove
پارک آبی Great Wolf Lodge
پارک تفریحی و سرگرمی Centerville
تورنتو یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کانادا و پنجمین شهر پرجمعیت در آمریکا شمالی است. این شهر در منطقه جنوب انتاریو و در شمال غربی دریاچه انتاریو واقع شده است. تورنتو پایتخت اقتصادی کانادا و یکی از مهم‌ترین مراکز اقتصادی در دنیا محسوب می‌شود به گونه‌ای که این شهر در لیست ده شهر قدرتمند اقتصادی قرار گرفته است. شهر تورنتو در صنایع مختلف همچون خدمات تجاری، هوافضا، هنر، ارتباطات، حمل و نقل، تولید نرم‌افزار، آموزش، پزشکی، گردشگری و ... پیشگام بوده است. ایرانی‌های بسیار زیادی در این شهر و در منطقه‌های ویلودیل و ریچموندهیل سکونت می‌کنند. علاوه‌براین، گردشگران زیادی از سراسر جهان بلیط هواپیما تورنتو خریداری می‌کنند و به این شهر سفر می‌کنند. این شهر جاذبه‌های گردشگری گوناگونی دارد. علاوه‌براین تفریحات تورنتو نیز بسیار متنوع است. یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات این شهر، پارک‌های آبی تورنتو هستند. این پارک‌‎ها مختص گروه سنی خاصی نیستند و برای تمامی سنین مناسب هستند. در این مقاله به معرفی پارک‌های آبی تورنتو خواهیم پرداخت.

پارک آبی Logos Land


یکی از مشهورترین پارک‌های آبی کانادا، پارک آبی Logos Land است. این پارک ویژگی‌های جذاب و منحصربفردی دارد. به عنوان مثال سرسره‌های آبی عظیم‌الجثه‌ای در این پارک وجود دارد که شبیه آن را در هیچ پارک دیگری مشاهده نخواهید کرد. در کنار این سرسره‌های بزرگ، سرسره‌های کوچک‌تری نیز برای کودکان وجود دارد. اگر از تفریحات آبی و سرسره‌های این پارک خسته شدید، می‌توانید تفریحات دیگر این پارک آبی را امتحان کنید. از دیگر بخش‌های هیجان‌انگیز این پارک می‌توان به زمین گلف، زمین والیبال و ... اشاره کرد. رستوران و کافه باکیفیتی نیز در این پارک وجود دارد که می‌توانید عصرانه یا ناهار خود را در آن نوش جان کنید. اگر دوست دارید هیجان زیادی را در سفر خود به تورنتو تجربه کنید، حتماً سری به این پارک آبی بزنید و از تفریحات آن لذت ببرید. این پارک در تمامی روزهای گرم سال از ساعت ۱۰:۳۰ الی 5 بعد از ظهر فعالیت می‌کند. هزینه ورودی به این پارک معادل ۳۰ دلار است.
پارک های آبی تورنتو

پارک آبی Canada’s Wonderland


یکی از سرگرم کننده‌ترین پارک‌های آبی جهان، پارک آبی Canada’s Wonderland است. در این پارک با هر سنی که دارید می‌توانید تفریح کنید و از آب تنی لذت ببرید. این پارک فضای بسیار بزرگی دارد. ۱۶ ترن هوایی مختلف در این پارک قرار گرفته است. برخی از سرسره‌های آبی این پارک بسیار طولانی و بلند هستند. یکی از مشهورترین آن‌ها ۱۸ متر ارتفاع دارد. افرادی که از این سرسره استفاده می‌کنند با سرعتی معادل ۴۰ کیلومتر بر ساعت فرود می‌آیند. ۷ نوع سرسره دیگر نیز در این مجموعه وجود دارد. به عنوان مثال سرسره‌های لوله‌ای، سقوط آزاد، چرخشی و ... همگی بسیار هیجان‌انگیز هستند. این پارک همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۵ بعد از ظهر فعالیت می‌کند. هزینه استفاده از این پارک از ۴۰ دلار به بالا است.

پارک آبی Wet’n Wild


پارک آبی Wet’n Wild یکی از هیجان‌انگیزترین پارک های تورنتو است. از امکانات منحصربفرد این پارک می‎توان به سرسره سقوط آزاد بسیار هیجان‌انگیز اشاره کرد. این سقوط آزاد شیب بسیار زیادی دارد و با چرخش ۳۶۰ درجه‌ای که برای شما فراهم می‌کند، هیجان و لذت شما را چندین برابر می‌کند. این پارک مکان‌هایی را در ارتفاع ساخته است که اگر به شیرجه از ارتفاع علاقه‌مند هستید، می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. در این پارک همه نوع تفریح وجود دارد. اگر از وسایل و سرسره‌های آبی لذت نمی‌برید، می‌توانید از استخرهای مواج یا آرام این مجموعه استفاده کنید. در کنار این استخرها تخت‌هایی وجود دارد که می‌توانید جهت آفتاب گرفتن از آن‌ها استفاده کنید. جهت استراحت نیز می‌توانید به فروشگاه‌های این مجموعه سری بزنید از آبمیوه‌های خنک نوش جان کنید.
پارک های آبی تورنتو

پارک آبی Calypso


یکی از بهترین پارک‌های آبی کانادا، پارک آبی Calypso است. این پارک تفریجات بسیار مفرحی برای کودکان و نوجوانان دارد اما بزرگسالان نیز می‌توانند از تفریحات مخصوص این پارک لذت ببرند. از هیجان‌انگیزترین وسایل بازی این پارک می‌توان به سیاهچاله اشاره کرد. استفاده از این وسیله آدرنالین خون شما را به اوج خود می‌رساند. سرسره Summit Tower نیز از دیگر سرسره‌های مشهور این پارک آبی است. این سرسره که نام آن نوک برج معنا می‌شود، یک سرسره بسیار بلند است به گونه‌ای که می‌توان آن را بلندترین سرسره آبی در آمریکا شمالی دانست.

پارک آبی Cedar Resort


این پارک در نزدیکی تورنتو و در منطقه انتاریو واقع شده است. این پارک به چندین استخر شنا، سرسره آبی، سقوط آزاد و .... مجهز شده است. اگر دوست دارید، هیجان و شادی دوچندان را در سفر به تورنتو تجربه کنید، حتماْ سری به پارک آبی Cedar Resort بزنید. در این پارک سطل‌های آب بزرگی وجود دارد که با کشیدن طناب آن‌ها، آب این سطل ها خالی می‌شود و به کمک آن‌ها می‌توانید با همسفرهایتان آب بازی کنید. این پارک در فاصله کمی با تورنتو قرار گرفته است. برای رسیدن به این مجموعه می‌توانید از اتوبوس‌ها و یا تاکسی‌هایی که به سمت کلارینگتون حرکت می‌کنند کمک بگیرید.
پارک های آبی تورنتو

پارک آبی Splash Works


این پارک وسایل آبی بسیار متنوعی دارد. می‌توانید بزرگ‌ترین استخر موج‌دار کانادا را در این مجموعه پیدا کنید. اگر دوست دارید آدرنالین و هیجان را با پوست و خون خود احساس کنید، سوار سرسره‌های آبی پارک آبی Splash Works شوید. این پارک برای تمامی گروه‌های سنی مناسب است و همه افراد خانواده می‌توانند از آن لذت ببرند. علاوه‌براین دیگر وسایل تفریحی آبی همچون سیاهچاله و سقوط آزاد نیز در این مجموعه وجود دارد.

پارک آبی Pirate Ship Cove


یکی از جذاب‌ترین پارک‌های آبی کانادا، پارک آبی Pirate Ship Cove است که در منطقه نیاگارا و در نزدیکی تورنتو قرار گرفته است. این پارک امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی دارد. شناکردن، قایق‌سواری با قایق‌های کایاک و پدالی، رستوران، کافه و ... از امکانات تفریحی این پارک هستند. در این پارک بخش‌هایی در ارتفاع تعبیه شده است که می‎‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید و از ارتفاع بالا به داخل آب بپرید. این پارک امکان اجاره جت اسکی را نیز برای گردشگران فراهم کرده است. استفاده از این وسیله بسیار هیجان‌انگیز است.

پارک آبی Great Wolf Lodge


یکی از محبوب‌ترین پارک‌های آبی کانادا، این پارک است. پارک آبی Great Wolf Lodge وسایل آبی بسیار متنوع و هیجان‌انگیزی دارد. از سرسره‌های آبی گرفته تا استخرهای مواج و روباز همگی در این مجموعه وجود دارند. یک آبشار استوانه‌ای شکل با ارتفاغع ۱۵ متر نیز در این پارک وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید و هیجان زیادی را تجربه کنید. یک بخش برای کودکان در این پارک در نظر گرفته شده است. در این قسمت می‌توانید خانه درختی و آبی زیبایی را مشاهده کنید که به پل‌های معلق و سطل‌های آب مجهز شده است. این مکان تفریحی در نزدیکی آبشار نیاگارا که یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی کانادا است قرار گرفته است. با پرداخت ۵۰ دلار به عنوان ورودی می‌توانید از امکانات این پارک لذت ببرید.
پارک های آبی تورنتو

پارک تفریحی و سرگرمی Centerville


یکی از مراکز تفریحی تورنتو پارک تفریحی و سرگرمی Centerville است. این پارک علاوه‌بر قایق‌سواری به بیش از ۳۰ سواری جذاب و ۱۴ دهانه خروجی و ورودی آب مجهز شده است. در تمامی روزهای گرم تابستانی می‌توانید به این پارک مراجعه کنید و در کنار خانواده و دوستان خود تفریح کنید. این مکان بسیار بزرگ است و برای تمامی اعضای خاواده با هر گروه سنی مناسب است.
سخن پایانی
قطعاً پارک‌های آب تورنتو یکی از بهترین و سرگرم کننده‌ترین تفریحات این شهر هستند و روزانه گردشگران زیادی به آن‌ها مراجعه می‌کنند. البته لازم به ذکر است که تفریحات گوناگون دیگری نیز در این شهر وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. توجه کنید که پارک‌های روباز این شهر تنها در فصل‌های گرم سال مناسب هستند و در در فصل زمستان بسیاری از آن ها تعطیل هستند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است