search
menu

شهربازی واندرلند تورنتو

[ پنهان کردن ]
درباره شهربازی واندرلند تورنتو
چرا بازدید از شهربازی واندرلند پیشنهاد می شود؟
تاریخچه شهربازی واندرلند
در شهربازی واندرلند از چه بخش هایی می توان بازدید کرد؟
چگونه می توان به شهربازی واندرلند دسترسی داشت؟
در نزدیکی شهربازی واندرلند از چه جاذبه های نزدیک دیگری می توان بازدید کرد؟
در نزدیکی شهربازی واندرلند چه هتل هایی برای اقامت وجود دارند؟
چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به شهربازی واندرلند هستند؟

درباره شهربازی واندرلند تورنتو


یکی از هیجان انگیزترین مکان های تفریحی که کوچک و بزرگ دوست دارند و هرگز از بودن در آن سیر نمی شوند، شهربازی است. باید قبول کرد در هر سنی که باشیم، زمانی که به شهربازی می رویم از فرط شادی و هیجان ضربان قلبمان بالا می رود. تماشای دستگاه های رنگارنگ و غول پیکر، تجربه هیجان و تخلیه انرژی، صدای جیغ و شادی بازدید کنندگان، خوراکی ها و شیرینی های بامزه، تفریحات کودکانه، فضای بزرگ و باز با گل ها و درختان زیبا و ... همه از دلایل محبوبیت شهربازی ها در سراسر دنیا هستند.
یکی از زیباترین و بزرگ ترین شهربازی های دنیا در کشور تورنتو قرار دارد که لذت هیجان و تفریح را به معنای واقعی برای بازدید کنندگان فراهم کرده است. شهربازی واندرلند (Canada's Wonderland)، یک شهربازی عظیم با ۱۳۴ هکتار مساحت است که انواع تفریح و سرگرمی را برای کوچک و بزرگ فراهم کرده و اوقات خوشی را برای بازدید کنندگان رقم می زند. معمولا گردشگرانی که از سراسر جهان بلیط هواپیما تورنتو می خرند، اشتیاق زیادی برای رفتن به شهربازی واندرلند دارند و در اولین فرصت یک روزشان را برای سپری در این شهربازی اختصاص می دهند.
شهربازی واندرلند تورنتو

چرا بازدید از شهربازی واندرلند پیشنهاد می شود؟


شهربازی واندرلند یکی از جاهای دیدنی تورنتو و جایی است که خانواده ها دوست دارند در آن اوقات باکیفیت و خوبی کنار عزیزان و دوستانشان سپری کنند. در این شهربازی انواع ترن های هوایی، فعالیت های سرگرم کننده و یک پارک آبی بزرگ با انواع سرسره ها و فعالیت های آبی وجود دارند. در این پارک برای کودکان هم امکانات و تفریحات ویژه در نظر گرفته شده تا نهایت لذت را از حضور در شهربازی واندرلند ببرند. علاوه بر این در ایام خاص سال همچون روز تورنتو، روز پیروزی و روز کارگر در شهربازی واندرلند مراسم ویژه شامل آتش بازی، نمایش های سیرک، موسیقی زنده، اجراهای خیابانی و ... برگزار می گردند.
در فصل زمستان نیز در مراسم کریسمس برنامه های ویژه در این پارک اجرا می شوند و تمام پارک با چراغ ها و نورافشانی های شگفت انگیز مزین می گردد. برای کسانی که به اسکی روی یخ علاقه مند هستند، در فصل زمستان پیست اسکی بزرگ و باکیفیت به رویشان باز می شود. پس در هر فصلی که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به تورنتو سفر کنید، می توانید به بهترین شکل ممکن در شهربازی واندرلند خوش بگذرانید. در تابستان تفریحات آبی و استفاده از دستگاه ها برایتان امکان پذیر است و در زمستان اگر در ایام خاص و مناسبت های مهم در تورنتو حضور داشته باشید، می توانید در مراسم پرشور و هیجان شهربازی واندرلند شرکت کنید.

تاریخچه شهربازی واندرلند


زمانی که طراحی شهربازی واندرلند صورت می گرفت، در تورنتو غیر از دو پارک ساحلی و تفریحی که بعدها به دلیل ساخت بزرگراه و خانه بسته شدند، هیچ پارک تفریحی و سرگرم کننده‌ای وجود نداشت. در سال ۱۹۷۲ یک شرکت شبکه تلویزیونی به مدیریت کِلی رابینسون، پیشنهاد ساخت یک شهربازی در تورنتو را در زمینی به مساحت ۱۳۴ هکتار در روستای کوچک ماپِل مطرح کرد. دیگر موقعیت های مکانی ممکن نیز شامل آبشار نیاگارا، کمبریج و میلتون در نظر گرفته شده بودند. اما نهایتا ماپِل به دلیل نزدیک بودن به شهر تورنتو و بزرگراه های سری ۴۰۰ برای ساخت شهربازی واندرلند انتخاب گردید.
سرانجام در ۱۳ ماه ژوئن سال ۱۹۷۹، ساخت و ساز شهربازی واندرلند آغاز گردید و تا اوایل سال ۱۹۸۱ ادامه یافت. نهایتا، شهربازی واندرلند در ماه مه سال ۱۹۸۱ افتتاح شد. حدود ۱۲۰ میلیون دلار برای این پارک هزینه شد و اولین بار ۱۲ هزار مهمان با حضور در شهربازی واندرلند از آن استقبال کردند.
شهربازی واندرلند تورنتو

در شهربازی واندرلند از چه بخش هایی می توان بازدید کرد؟


شهربازی واندرلند در سال ۱۹۸۱ افتتاح شده و بزرگ ترین پارک موضوعی تورنتو است. این شهربازی بیش از ۲۰۰ سرگرمی، ۷۰ دستگاه شامل ۱۷ ترن هوایی و صدها فعالیت سرگرم کننده، یک پارک آبی به مساحت ۲۰ هکتار را در خود جای داده است. شهربازی واندرلند با داشتن بهترین و عجیب ترین دستگاه‌ها رکوردهای زیادی شکسته است. بزرگ ترین ترن های هوایی در آمریکای شمالی شامل بلندترین و سریع ترین ترن تورنتو با نام Leviathan، طولانی ترین ترن چوبی تورنتو با نام Mighty Canadian Minebuster، اولین ترن معکوس تورنتو با نام Flight Deck و همه اولین و بهترین های دنیا همچون ترن غوطه ور با نام Yukon Striker در شهربازی واندرلند وجود دارند. این شهربازی به قدری بزرگ و مهیج است که مطمئنا برای استفاده از تک تک تفریحات آن وقت کم می آورید و به فکر مراجعه بعدی می افتید.
برای کودکان دستگاه ها و تفریحات خاص زیادی در نظر گرفته شده است که می توانند تنها یا با همراهی خانواده هایشان تمام روز سرگرم باشند. همچنین، رستوران ها، بارهای نوشیدنی و کافی شاپ های متعددی در محوطه شهربازی واندرلند وجود دارند که بازدید کنندگان برای استراحت و صرف غذا و نوشیدنی می توانند به آن ها مراجعه کنند.

چگونه می توان به شهربازی واندرلند دسترسی داشت؟


شهربازی واندرلند در شمال شهر تورنتو و در شهرک واون (Vaughan) واقع شده و از طریق خروجی جاده راترفورد (Rutherford) قابل دسترس است. علاوه بر این از طریق وسایل نقلیه عمومی نیز می توان به شهربازی واندرلند رفت. این پارک در یک کیلومتری ایستگاه متروی مرکزی واون واقع شده و کافی است بازدید کنندگان با مترو خود را به این ایستگاه برسانند. برای استفاده از اتوبوس نیز می توانند از ایستگاه یورک میلز (York Mills) و خط ۱۶۵ وستون رود نورث (۱۶۵Weston Road North) به شهربازی واندرلند دسترسی داشته باشند.
شهربازی واندرلند تورنتو

در نزدیکی شهربازی واندرلند از چه جاذبه های نزدیک دیگری می توان بازدید کرد؟


فاصله شهربازی واندرلند تا:
مرکز سرگرمی اسکای زون: ۱٫۴ کیلومتر
مرکز تفریح کودکان لگو لند: ۱٫۹ کیلومتر
باغ وحش رپتیلیا: ۲٫۲ کیلومتر
باشگاه گلف ایگلز نِست: ۶٫۳ کیلومتر
طبیعت حفاظت شده ماپِل: ۶٫۴ کیلومتر

در نزدیکی شهربازی واندرلند چه هتل هایی برای اقامت وجود دارند؟


فاصله شهربازی واندرلند تا:
هتل وگان میلز: ۲٫۲ کیلومتر
هتل نووتل تورنتو: ۲٫۶ کیلومتر
هتل اسپرینگ هیل ماریوت: ۵٫۳ کیلومتر
هتل مونت کارلو: ۵٫۵ کیلومتر
برای آشنایی با هتل های تورنتو و مشاهده امکانات آنها به سایت سفرمارکت بروید.

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به شهربازی واندرلند هستند؟


فاصله شهربازی واندرلند تا:
رستوران خانه قرمز کلسی: ۱٫۳ کیلومتر
رستوران مارسلو پیزاریا: ۱٫۴ کیلومتر
رستوران سوئیس چلت: ۲٫۸ کیلومتر
رستوران سیمپوزیوم: ۳ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است