search
menu

رستوران کیچنت استانبول

$$
رستوران کیچنت استانبول فعالیت خود را از سال 2005 آغاز کرده و با مجموعه وسیع و متنوعی از انواع غذاهای مخصوص محلی و بین المللی خود توانسته طرفداران بسیاری را بین مردم منطقه و گردشگران پیدا کند. رستوران کیچنت استانبول istanbul kitchenette restaurant پس از کمی فعالیت، ایجاد شعبه در جاهای مختلف را آغاز کرد و امروزه 11 شعبه در شهرهای بزرگی مانند شهر استانبول، آنکارا، ازمیر، بودروم، و باکو دارد.

فضای داخلی رستوران کیچنت فضایی بسیار مدرن و راحتی است که هر فردی را به اشتها می‌آورد. حتی اگر میل به غذا نیز نداشته باشید با دیدن گارنیش غذاها، نحوه سرو آن‌ها و عطر و طعمی که دارند میل به غذا خواهید داشت. قهوه‌هایی که کیچنت سرو می‌کند نیز بین مردم منطقه طرفداران بسیاری دارد و بهانه خوبی برای دقایقی استراحات در این گوشه از شهر است.

رستوران کیچنت استانبول در تمامی وعده‌های غذایی از صبحانه تا شام با غذاهایی خوشمزه و نوشیدنی‌هایی گوارا در خدمت میهمانان است. تخصص کیچنت در قهوه‌های خوش عطر و طعم و غذاهای بین المللی و اروپایی است. با این حال، گیاه‌خوارن نیز در کیچنت با آغوشی باز پذیرفته می‌شوند و در صورت درخواست، غذا مطابق میل آنان سرو خواهد شد. افرادی که تمایل به میل خوراک حلال دارند نیز می‌توانند با خیالی آسوده در کیچنت غذای مورد دلخواه خود را سفارش دهند.

رستوران کیچنت استانبول دارای دو فضای داخل سالن و بیرون سالن است که فضای بیرون سالن آن برای روزهای دلچسب آفتابی گزینه بهتری به نظر می‌رسد. بد نیست بدانید میهمانان با ویلچر دسترسی راحتی به این رستوران داشته و بدون هیچ زحمتی وارد فضای اصلی رستوران خواهند شد. میهمانان دارای کودک خردسال با استفاده از صندلی مخصوص کودک رستوران می‌توانند در آسایش بیشتری غذای خود را میل کنند. رستوران کیچنت کادری حرفه‌ای دارد که با رویی خوش به ارائه خدمات به میهمانان مشغول‌اند. رستوران کیچنت استانبول امکان رزرو میز را برای میهمانان خود ایجاد کرده تا میهمانان بدون نگرانی به برگزاری مراسم و یا دورهمی‌های خود بپردازند.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است