search
menu

هتل Ligos Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ligos Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل لیگوس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیگوس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Ligos Hotel Istanbul


هتل لیگوس استانبول گزینه بسیار خوبی برای آن دسته از مهمانان محسوب می‌شود که بلیط هواپیما استانبول را برای گشت و گذار در شهر قدیمی و بازدید از جاذبه‌های تاریخی خریداری می‌کنند. هتل لیگوس استانبول در منطقه فاتح استانبول واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی نظیر آب انبار باسیلیکا، مسجد رستم پاشا، کلیسا ایرن مقدس و ... دسترسی آسان دارد. بازار بزرگ استانبول نیز فاصله کمی تا هتل دارد و مهمانان برای خرید سوغات معروف استانبول به آن مراجعه می‌کنند. در گشت و گذارهایتان در مناطق تاریخی شهر امتحان کردن از غذاهای خیابانی استانبول را فراموش نکنید. غذاهای محلی ترک بسیار خوشمزه هستند و تنها با یک بار امتحان عاشقشان می‌شوید. هتل لیگوس استانبول با امکانات رفاهی مناسب و مطلوب که فراهم کرده، اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان تأمین می‌نماید. کارکنان خوش برخورد و مجرب هتل Ligos Hotel Istanbul نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لیگوس استانبول


در هتل لیگوس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که با خودروی شخصی‌شان به استانبول سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده و بابت هر روز پارک کردن مبلغی را پرداخت کنند. استفاده از پارکینگ تنها با رزرواسیون قبلی امکان‌پذیر است. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌ها، تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی، خدمات تور، فکس، فتوکپی، اتو، لباسشویی، خشکشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل لیگوس استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل لیگوس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل لیگوس استانبول شامل اتاق‌های دبل، توئین، سینگل استاندارد، اسمال و ... هستند. اتاق‌ها دکوراسیون شیک و مدرن دارند و با اسباب و اثاثیه جذاب و به روز چیدمان یافته‌اند. فضای اتاق ها دنج است و رنگی‌های به کار گرفته شده در دیزاین اتاق‌ها هماهنگ و دلنشین هستند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل لیگوس استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۱٫۳ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل لیگوس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، دراور، کمد لباس، امکانات اتو، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان در اوقات بیکاری‌شان می‌توانند در تورهای دوچرخه سواری و یا کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی شرکت و از لحظاتشان به مفیدترین شکل ممکن استفاده کنند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای در رستوران هتل سرو می‌شود و شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه است. مهمانان همه روزه در ساعات معین صبح به رستوران مراجعه و صبحانه نوش جان می‌کنند.

فاصله هتل لیگوس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۰٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳٫۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است