search
menu

هتل Zendy Suite Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zendy Suite Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل زندی سوئیت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل زندی سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Zendy Suite Hotel Istanbul


هتل زندی سوئیت یک هتل ۲ ستاره شیک و یک انتخاب محبوب برای مسافران تجاری و تفریحی در استانبول است. این هتل در میدان تکسیم واقع شده است و در فاصله کمی از خیابان پر جنب و جوش Istiklal قرار دارد که کافه ها، رستوران ها، مراکز خرید و گالری های هنری بسیاری در آن قرار دارد. همچنین منطقه بی اوغلو یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به گالری ها و نوازندگان خیابانی به شمار می آید. هتل با موقعیت مناسب خود و دسترسی آسان به مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر از جمله کاخ دلما باغچه، برج و پل گالاتا، موزه پرا، موزه معصومیت، برج دختر استانبول و مرکز خرید مترو سیتی استانبول هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند. ایستگاه مترو تکسیم، که دسترسی آسان به مکان های مرکزی شهر را امکان پذیر می کند، در یک فاصله کوتاه از این هتل قرار دارد.
فاصله هتل تا فرودگاه استانبول ۴۰ کیلومتر است و خدمات ترانسفر به فرودگاه نیز با پرداخت هزینه اضافی قابل انجام است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر دیدنی را داشته باشید، هتل Zendy Suite Hotel Istanbul با داشتن امکانات رفاهی مناسب مکانی ایده آل برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات کلی هتل زندی سوئیت استانبول


هتل زندی سوئیت خدمات بی عیب و نقص و کلیه امکانات ضروری را برای روحیه دادن به مسافران ارائه می دهد. از ویژگی های برجسته هتل می توان به Wi-Fi رایگان در همه فضاها و اتاق های هتل، سرویس تاکسی، سرویس اتاق، میز پذیرش ۲۴ ساعته و امکانات ویژه ای برای میهمانان کم توان و ناتوان اشاره کرد. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنید. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. استعمال دخانیات در اتاق ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.
توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل نیز ممنوع است. همچنین در طول روز می توانید از فضای آرامش بخش باغ لذت ببرید. خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی ارائه می شود. فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل با تجربه و خوش اخلاق هتل به زبان های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با خوش رویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. هدف شما از سفر هرچه که هست، هتل Zendy Suite Hotel Istanbul گزینه ای عالی برای اقامت در استانبول به شمار می رود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل زندی سوئیت دارای سوئیت کینگ با منظره شهر، اتاق دو نفره اقتصادی، اتاق سه نفره لوکس، اتاق دو نفره لوکس و آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه دارای بالکن است. تمام واحدهای هتل از تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و مینی بار برخوردار هستند. یک کتری برقی نیز در اتاق ها وجود دارد. حمام اختصاصی دارای دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان نیز در دسترس است. صبحانه هر روز در اتاق های هتل Zendy Suite Hotel Istanbul سرو می شود.

فاصله هتل زندی سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلما باغچه: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج و پل گالاتا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مترو سیتی استانبول: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است