search
menu

مرکز خرید مترو سیتی استانبول

[ پنهان کردن ]
درباره مرکز خرید مترو سیتی استانبول
چگونه به مرکز خرید مترو سیتی استانبول برویم؟
چشم‌انداز مرکز خرید مترو سیتی استانبول
معرفی سایر امکانات رفاهی این مرکز خرید
در نزدیکی مرکز خرید مترو سیتی استانبول از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟
چه هتل‌هایی در نزدیکی مرکز خرید مترو سیتی استانبول وجود دارد؟
چه رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی در نزدیکی مرکز خرید مترو سیتی استانبول وجود دارد؟

درباره مرکز خرید مترو سیتی استانبول


مرکز خرید مترو سیتی استانبول (Metrocity Mall Istanbul) یکی از بهترین مراکز خرید ارزان استانبول است که میان گردشگران طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در واقع زمانی که بحث خرید می‌شود هر کسی دوست دارد اجناس بسیار خوب با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و مناسبی پیدا کند و این ربطی به وضع مالی خوب یا بد ندارد. چرا که همه دوست دارند کالاهای مرغوب با قیمت معقولانه را خریداری کنند. در چنین شرایطی زمانی که بتوانید کالای مورد نظرتان را نه تنها با قیمت عالی بلکه با ۵۰ درصد تخفیف (در برخی محدوده زمانی مشخص) خریداری کنید، آن مرکز خرید تا سالیان سال تبدیل به یکی از مراکز خرید مورد علاقه‌تان خواهد شد و برای همیشه از آنجا خرید خواهید کرد. مرکز خرید مترو سیتی استانبول نیز نمونه بارز این قضیه است که در مورد آن به شما توضیح خواهیم داد. پس با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر آمده و بازدید از این مرکز خرید را در برنامه سفر خود بگنجانید.
مرکز خرید مترو سیتی استانبول
در واقع مرکز خرید مترو سیتی استانبول از سال ۲۰۰۳ یعنی دقیقا در ۳۰ آوریل سالِ ذکر شده افتتاح گردیده و در اختیار عموم مردم و گردشگران قرار گرفت. این مجموعه بی‌نظیر حدود ۱۴۰ مغازه و فروشگاه متنوع دارد که از گشت‌وگذار و قدم زدن در آن‌ها هرگز خسته نخواهید شد. تمامی اجناسی که در این مرکز خرید وجود دارند بسیار مرغوب و بی‌نظیر هستند و علاوه بر این قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند. اما مهم‌ترین عاملی که باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران در مورد این مرکز خرید شده، برخی تخفیف‌ها و به اصطلاح OFF شگفت‌انگیز است که برخی فروشگاه‌های مرکز خرید مترو سیتی استانبول برای فروش اجناس خود اعمال می‌کنند. شاید باورتان نشود اگر بگوییم که در برخی موارد این تخفیف‌ها به بالای ۵۰ درصد رسیده و شما می‌توانید در چنین شرایطی هر چیزی که نظرتان را به شدت به خودش جلب کرده است را با بهترین قیمت خریداری کنید. فقط دقت کنید که ترکیه‌ای‌ها به تخفیف ایندیریم (Indirim) می‌گویند و جلوی هر فروشگاهی چنین چیزی را دیدید، بدانید که مربوط به تخفیف است.

چگونه به مرکز خرید مترو سیتی استانبول برویم؟


خوشبختانه مرکز خرید مترو سیتی استانبول با نزدیک بودن به ایستگاه مترو، کار پیدا کردن این مکان را برای همه گردشگران راحت‌تر کرده است. چرا که می‌توانید به راحتی سوار مترو شده و بدون گیر کردن در ترافیک، تحمل ساعات شلوغی شهر و... به راحتی به مقصدتان برسید. اجازه بدهید شما را از ایستگاه مقصد مترو در میدان معروف تقسیم راهنمایی کنیم. بدون شک میدان تقسیم را می‌شناسید و بارها گذرتان به آنجا افتاده و حتی قادر خواهید بود چشم‌بسته میدان تقسیم را پیدا کنید. اگر در آنجا سوار خط ۲ Haciosman (که در فارسی حاجی عثمان تلفظ می‌شود) شوید و در ایستگاه لونت (Levent) پیاده شوید بدون کوچک‌ترین مشکلی به مقصدتان خواهید رسید.

چشم‌انداز مرکز خرید مترو سیتی استانبول


وقتی که در ایستگاه مترو لونت پیاده شوید، بعد از کمی پیاده‌روی به روبه‌روی مرکز خرید مترو سیتی استانبول خواهید رسید و متوجه نمای جذاب این مرکز خرید و البته ساختمان‌های عظیم‌الجثه و قد برافراشته خواهید شد که در کنار مرکز خرید مترو سیتی استانبول واقع شده‌اند. علاوه بر آن، گردشگران بسیاری در آن اطراف مشغول گشت‌وگذار و خرید هستند که متوجه تردد آن‌ها هم خواهید شد و از طرفی دیگر عده دیگری مشغول عکاسی سلفی و یا گرفتن عکس از نمای این مرکز خرید و مراکز دیگر خواهند بود. لازم به ذکر است که مرکز خرید مترو سیتی استانبول در کنار مراکز خرید کانیون و اوزدیلک‌پارک قرار دارند.
مرکز خرید مترو سیتی استانبول

معرفی سایر امکانات رفاهی این مرکز خرید


علاوه بر فروشگاه‌ها و مغازه‌های بسیار جذاب که در آن‌ها بهترین اجناس و کالاها وجود دارند، مرکز خرید مترو سیتی استانبول دارای امکانات رفاهی، گردشگری و تفریحی دیگریست که اشاره کردن به برخی از آن‌ها خالی از لطف نیست. برای مثال این مرکز خرید یک سینمای بسیار مجهز و بزرگ دارد که می‌توانید هر موقع که از خرید کردن خسته شدید آنجا رفته و یکی از به‌روزترین فیلم‌های سال را ببینید که در حال اکران شدن در سینماهای جهان هستند. نا گفته نماند که فیلم‌های ترکیه‌ای نیز در این سینما به نمایش داده می‌شوند که اگر علاقه‌ای به تماشای آن‌ها داشتید می‌توانید از فیلم‌های ترکیه‌ای نیز لذت ببرید.
سالن بدن‌سازی
کمتر مرکز خریدی دارای چنین امکانی، یا به عبارت دیگر یک باشگاه بدن‌سازی بسیار مجهز و با کیفت است. برای کسانی که قصد رفتن به مرکز خرید را ندارند و می‌گویند از برنامه ورزشی‌شان عقب خواهند افتاد، این باشگاه می‌تواند بدترین گزینه برایشان باشد. چرا که با وجود آن دیگر دلیلی برای بهانه گرفتن و نرفتن به مرکز خرید مترو سیتی استانبول باقی نمی‌ماند. تمامی تجهیزات این باشگاه بدن‌سازی کاملا به‌روز و همچنین باکیفیت بوده و اگر یک بار آن را امتحان کنید وسوسه خواهید شد روزهای بعدی را نیز همان‌جا بروید و در آنجا ورزش کنید.
اسکی روی یخ
این مجموعه همچنین دارای یک سالن اسکی روی یخ بسیار بزرگ است که با ورود به آن محو تماشای محیط جذاب و اطراف این سالن خواهید شد. بسیاری از افرادی که یا از خرید برگشته‌اند و یا به بهانه اسکی روی یخ بی‌خیال گشت‌وگذار در مرکز خرید مترو سیتی استانبول شده‌اند در آنجا نهایت لذت را از اسکی روی یخ می‌برند. نا گفته نماند که امکانات این سالن بسیار مجهز و درجه‌یک بوده و اگر حتی از قبل تجربه چنین کاری را نداشته باشید، کادر مجرب و حرفه‌ای آن به شما آموزشات لازم را داده و پا به پای شما مشغول نظارت و آموزشتان خواهند بود.
فود کورت
معمولا در آخرین طبقه اکثر مراکز خرید یک فود کورت برای میل کردن غذاهای متنوع و متفاوت وجود دارد. در آخرین طبقه مرکز خرید مترو سیتی استانبول نیز یک فود کورت بسیار بزرگ وجود دارد که در آن رستوران‌های بسیار متنوعی قرار دارند که غذاهای بسیار خوشمزه‌ای به گردشگران خسته و گرسنه‌ای که تازه از خرید بازگشته‌اند ارائه می‌دهند. در آنجا می‌توانید انواع خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی نظیر دونر کباب، اسکندر کباب و ... را پیدا کنید. اگر علاقه‌ زیادی به فست فود دارید می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای فست فودی را در فود کورت مرکز خرید مترو سیتی استانبول نیز بیابید.
این مرکز خرید برای کسانی که با بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر می‌کنند یک گزینه ایده آل برای خرید و گشت و گذار است.
مرکز خرید مترو سیتی استانبول

در نزدیکی مرکز خرید مترو سیتی استانبول از چه جاهای دیدنی دیگری می‌توان بازدید کرد؟


زورلو سنتر: ۱ کیلومتر
مسجد اتیلر جامعی: ۵ کیلومتر
قلعه روملی حصار: ۸ کیلومتر
پارک فاتح کروسو: ۱۴ کیلومتر
کاخ آدیله سلطان: ۱۴ کیلومتر

چه هتل‌هایی در نزدیکی مرکز خرید مترو سیتی استانبول وجود دارد؟


هتل حیات سنتریک لونت استانبول: ۱ کیلومتر
هتل ماریوت شیشلی استانبول: ۴ کیلومتر
هتل هیلتون: ۶ کیلومتر
هتل پوینت تقسیم: ۶ کیلومتر

چه رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی در نزدیکی مرکز خرید مترو سیتی استانبول وجود دارد؟


رستوران ایی لوکانتا: ۱ کیلومتر
خانه استیک گوموش اِت: ۱ کیلومتر
رستوران بک یارد: ۴ کیلومتر
خانه استیک گورکان شف: ۴ کیلومتر
برای آشنایی با دیگر رستوران های استانبول به وبلاگ سفرمارکت سر بزنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است