search
menu

هتل World Heritage Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل World Heritage Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل ورلد هریتیج استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ورلد هریتیج استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل World Heritage Hotel Istanbul


هتل ورلد هریتیج استانبول یکی از هتل های ۳ ستاره شیک و مجلل استانبول است که در قلب شهر استانبول واقع شده است و مکان مناسبی را برای استراحت شما فراهم می کند. این هتل تنها ۶۵۰ متر از مرکز شهر فاصله دارد. موقعیت استراتژیک هتل این اطمینان را حاصل می کند که میهمانان می توانند به سرعت و به راحتی به بسیاری از نقاط محلی مورد علاقه برسند. نزدیک بودن جاذبه های گردشگری مشهور از قبیل برج گالاتا، برج دختر، کاخ توپکاپی و مسجد سلیمانیه جذابیت خاصی به این هتل می بخشد. خدمات شاتل به فرودگاه آتاتورک استانبول، که درفاصله ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است با هزینه اضافی انجام می گیرد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر استانبول با اقامت در World Heritage Hotel Istanbul می توانید سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل ورلد هریتیج استانبول


در هتل ورلد هریتیج تلاش بر این است که میهمانان احساس راحتی کنند. برای انجام این کار، World Heritage Hotel Istanbul بهترین خدمات و امکانات را ارائه می دهد. میهمانان هتل می توانند از ویژگی های موجود در هتل مانند پذیرش ۲۴ ساعته، فضای ذخیره سازی چمدان، سرویس اتاق ، Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها و فضاهای عمومی، خانه داری روزانه و خدمات پستی استفاده کنند. اجاره اتومبیل نیز امکان پذیر است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. همچنین به هنگام گشت و گذار در شهر نگران پول و اشیای قیمتی خود نباشید زیرا می توانید آن ها را با خیالی آسوده به صندوق امانات هتل بسپارید. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتو، فکس و فتوکپی نیز در این هتل در صورت درخواست ارائه می شود. پرسنل مجرب هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند. برای کودکان بالای ۷ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می شود.

امکانات تفریحی هتل


خدمات تفریحی World Heritage Hotel Istanbul تضمین می کند که شما در طول اقامت خود کارهای زیادی را می توانید انجام دهید که یکی از آن ها شرکت در کلاس های آشنایی با فرهنگ محلی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل World Heritage Hotel Istanbul عبارتند از:
اتاق دبل استاندارد، اتاق تویین استاندارد، اتاق تک نفره استاندارد، اتاق سوپریور دبل یا تویین، اتاق سه نفره استاندارد، اتاق چهار نفره اقتصادی، اتاق سه نفره اقتصادی و اتاق خانوادگی دارای بالکن یا تراس. هتل ورلد هریتیج استانبول ۲۰ اتاق خواب دارد که با دکوراسیون مدرن و کلاسیک، پرده های ترکی سنتی و کف های چوبی مدرن تزئین شده اند. هرکدام از اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، آباژور، کمد، مینی بار، گاوصندوق و امکانات تهیه چای و قهوه هستند. هر یک از اتاق ها از یک تلویزیون LED با کانال های ماهواره ای بهره می برد. حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. در ضمن توجه داشته باشید که تعداد تخت اضافی به اتاقی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

رستوران هتل


در هتل ورلد هریتیج رستورانی وجود ندارد. برای صرف ناهار و شام می توانید به رستوران های نزدیک بروید ولی در خود هتل محلی برای سرو صبحانه در نظر گرفته شده است. هر روز صبح، یک صبحانه بوفه ای سنتی به سبک ترکی در تراس سرو می شود. انواع مختلفی از نان های ترکی، املت، انواع زیتون، پنیر، مربا، تخم مرغ، سبزیجات گریل شده، میوه و آجیل تازه، آب میوه، چای و قهوه برای صبحانه سرو می شود.

فاصله هتل ورلد هریتیج استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیگلربیگی: ۲۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است