search
menu

هتل Vavien Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vavien Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل واوین استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل واوین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Vavien Hotel Istanbul


هتل واوین یکی از هتل های ۴ ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است. این هتل زیبا حدودا ۳۵۰ متر تا برج گالاتا و حدودا یک کیلومتر تا کلیسای سنت آنتوان فاصله دارد و یکی از بهترین انتخاب ها در هنگام سفر به استانبول است که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان می شود. از دلایل محبوبیت این هتل می توان به موقعیت قرارگیری خوب و دسترسی راحت به جاذبه های دیدنی اشاره کرد، به عنوان مثال بازار ادویه و مسجد سلیمانیه جزو جاذبه هایی هستند که با اقامت در این هتل می توانید دسترسی آسانی داشته باشید. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آتاتورک است که حدودا ۱۸ کیلومتر فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل دسترس است. از جمله امکانات مشهور ارائه شده در هتل Vavien Hotel Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل واوین استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت های هتل واوین قابل دسترس است. در بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند، همچنین اتاق چمدان و پارکینگ اختصاصی جزو خدمات این هتل به شمار می روند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را ندارند. پارکینگ اختصاصی در هتل Vavien Hotel Istanbul دایر نگردیده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، با خیال راحت می توانند ماشینشان را در خیابان پارک کنند. در صورتی که تا فرارسیدن ساعت پروازتان زمان باقی مانده باشد، در هر ساعتی از شبانه روز می توانید اسباب و چمدانتان را به اتاق چمدان در لابی بسپارید. همچنین در صورت نیاز به پول رایج ترکیه نیز می توانید به صرافی موجود سر بزنید. در میز تور و بلیط گردشگری نیز مسئولین مربوطه مسافران را راهنمایی می کنند. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس کفش ها نیز جزو خدماتی هستند که در لابی این هتل انجام می گیرند و شامل هزینه جداگانه هستند. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی این هتل تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی، فیلم های شبانه، گالری های هنری و وسایل بدمینتون و تنیس و ماهی گیری هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


چشم انداز دلربایی از شهر از پنجره های اتاق ها دیده می شود. همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق سینگل استاندارد، اتاق خانواده، اتاق تریپل استاندارد، اتاق توئین با چشم انداز شهر و سوئیت جونیور با چشم انداز دریا. هریک از اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، وسایل اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، میزکار، چای ساز و قهوه ساز و کمدلباس هستند. همه اتاق ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش در انتظار شماست تا نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Vavien Hotel Istanbul اقدام کنید. حمام های اختصاصی در داخل اتاق ها وجود دارد و برای راحتی مسافران همه حمام ها شامل دوش، توالت فرنگی، سشوار، حوله و دمپایی هستند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها افراد سیگاری می توانند در محوطه مشخص شده سیگار بکشند.

رستوران هتل


مهیمانان می توانند در رستوران این مجموعه در همه وعده های غذایی غذاهای بین المللی و ترکی استانبولی سفارش دهند.

فاصله هتل واوین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۳۵۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است