search
menu

هتل Topkapi Inter Istanbul Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Topkapi Inter Istanbul Hotel
امکانات عمومی هتل توپکاپی اینتر استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل توپکاپی اینتر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Topkapi Inter Istanbul Hotel


هتل توپکاپی اینتر استانبول از هتل های اقتصادی و چهار ستاره در شهر استانبول است. این هتل تا ایستگاه تراموای پازارتکه حدودا ۱۰۰ متر فاصله دارد و از این طریق به میدان تکسیم، منطقه تاریخی سلطان احمد و چندین جاذبه دیدنی شهر استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت. مسجد مهر و ماه نیز در فاصله کمتر از یک کیلومتر از این هتل قرار دارد و یکی از جاهای پربازدید در استانبول به شمار می رود که مسافران زیادی از جای جای دنیا برای بازدید از این مسجد عازم استانبول می شوند. فاصله هتل Topkapi Inter Istanbul Hotel تا فرودگاه آتاتورک حدودا ۱۴ کیلومتر است و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان و اتاق های خانواده اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل توپکاپی اینتر استانبول


در بخش پذیرش به صورت شبانه روزی فعالیت داشته و در تنظیم تورهای گردشگری تلاش می کنند تا لحظات خوش و به یاد ماندنی برای مسافران رقم بزنند. طبق قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. پارکینگ اختصاصی این هتل برای مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می کنند. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو و واکس کفش ها با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. اگر برای کار و تجارت اقدام به خرید بلیط هواپیمای استانبول کرده باشید، با اقامت در هتل هتل Topkapi Inter Istanbul Hotel می توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. برای دوستداران گشت و گذار نیز امکاناتی نظیر میز تور و بلیط گردشگری فراهم گردیده است. برای آن دسته از مسافرانی که اتاق خود را تحویل داده باشند، اما فرصت تا زمان پروازشان باقی مانده باشد، به راحتی می توانند وسایل خودشان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارند. لازم به ذکر است، پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل توپکاپی اینتر استانبول دارای ۵ طبقه و ۵۴ اتاق است که اتاق ها انواع مختلفی دارند، مانند اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل، سوئيت و اتاق خانواده چهارنفره. اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند، همه اتاق ها در هتل Topkapi Inter Istanbul Hotel فرش شده و دارای امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکانات اتوکشی، کتری برقی، میزکار، کمدلباس، انواع کتاب و سی دی های آموزشی هستند. همچنین هریک از اتاق ها شامل حمام اختصاصی بوده و این حمام ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، سشوار و حوله هستند. برخی از اتاق های این هتل دارای بالکن بوده و نمایی فوق العاده از این بالکن مقابل چشمانتان خواهد بود. همچنین به دلیل عایق صدا بودن اتاق های این هتل اقامتی همراه با آرامش در انتظار شماست.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل می توان به حمام ترکی و انواع ماساژها اشاره کرد که برای مسافران انجام می گیرند. همچنین استخر سرپوشیده ای در این هتل دایر گردیده است و این استخر در طی سال باز بوده و مسافران می توانند لحظات خوشی را در این استخر تجربه کنند. از امکانات تفریحی دیگر در هتل Topkapi Inter Istanbul Hotel می توان به مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد و در این مرکز انواع ماساژها را ارائه می دهند و در سونا نیز می توانید ریلکس کرده و به آرامش برسید. علاوه براینها، سالن بدنسازی با به روزترین دستگاه ها در اختیار مسافران قرار می گیرد.

رستوران هتل


همه روزه صبحانه سلف سرویس با تنوع بالا در اختیار مسافران قرار داده می شود. در رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی استانبولی سرو می شود، همچنین در داخل اتاق ها نیز روم سرویس دایر بوده و انواع غذاها را می توانید در اتاقتان را نوش جان کنید.

فاصله هتل توپکاپی اینتر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است