search
menu

هتل Titanic City Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Titanic City Taksim Istanbul
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل تایتانیک سیتی تقسیم استانبول

درباره هتل Titanic City Taksim Istanbul


میدان تقسیم، مکانی که قلب تپنده استانبول نامیده می‌شود، در حقیقت کانون اماکن تجاری، تاریخی، تفریحی و فرهنگی کشور ترکیه بشمار می‌آید. این منطقه سال‌هاست که شاهد تقابل هتل‌های ممتاز و پرزرق‌وبرقی است که هرکدام با هویتی یگانه و خصوصیتی متمایز سعی در کامیابی بر دیگری در جذب گردشگر دارند. موقعیت مکانی بسیار مطلوب این هتل‌ها باعث شده است که به گزینه‌های اقامتی مطلوبی برای خریداران بلیط هواپیما استانبول، به‌خصوص کسانی که برای تجربه سفری کاری راهی این مقصد دل‌انگیز می‌شوند، مبدل گردد. هتل تایتانیک سیتی تقسیم استانبول نیز به‌عنوان اقامتگاهی ۴ ستاره و ممتاز در نزدیکی میدان تقسیم، با داشتن امکاناتی بی‌شمار و کارکنانی خوش‌برخورد و متعهد، کیفیتی مثال‌زدنی از میزبانی را در استانبول به نمایش گذاشته است.

امکانات رفاهی هتل


افزون بر اینکه هتل Titanic City Taksim Istanbul در مکانی بسیار مناسب و در نزدیکی شمار زیادی از اماکن تفریحی و مراکز خرید استانبول واقع گردیده است، خود نیز فاقد امکانات تفریحی و رفاهی نبوده و اسباب و وسایل تفریحی فراوانی را در خود جای داده است. وجود امکاناتی از قبیل: استخر سرپوشیده و رایگان (مجاز برای تمامی سنین)، حمام ترکی، جکوزی، سونا، اتاق بخار و اسپا موجب شده است که این هتل تمامی انتظارات گردشگران را از اقامتگاهی چهار ستاره برآورده سازد. مرکز تناسب‌اندام هتل با تجهیزات مدرن و مناسبی که دارد، امکان انجام محدوده وسیعی از تمرینات مختلف ورزشی، از فعالیت‌های مرتبط با تناسب‌اندام گرفته تا عضله سازی و پرورش اندام را برای مهمانان هتل فراهم کرده است. افزون بر امکانات ذکر شده، خدمات متنوعی نظیر خدمات باربری، لباسشویی، خشک‌شویی و اتو (با پرداخت هزینه)، ترانسفور رفت‌وبرگشت فرودگاهی، خانه‌داری و روم سرویس به‌تمامی مهمانان هتل تایتانیک سیتی تقسیم استانبول در طول اقامت در این مکان ارائه خواهد گشت. ناگفته نماند که خدمات ماساژ نیز توسط کادری مجرب و کارآزموده برای مهمانان هتل انجام خواهد شد تا خستگی و کوفتگی حاصل از گشت‌وگذاری پرتکاپو در استانبول با دستان معجزه‌گر ماساژورهای هتل از تن آن‌ها خارج گردد. در مورد کارکنان هتل تایتانیک سیتی تقسیم استانبول باید گفت که علاوه بر تسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکیه‌ای، به آداب میزبانی نیز مسلط هستند و برخوردی بسیار حرفه‌ای و مؤدبانه با گردشگران و خریداران بلیط ارزان استانبول دارند. ازآنجایی‌که این هتل به رمپ و دیگر تجهیزات توان‌بخشی مناسب برای اقامت معلولان گرامی تجهیز شده، امکان جابجایی آسان کاربران ویلچر نیز در هتل فراهم گشته است.

رستوران هتل


دو گزینه مختلف غذاخوری برای تأمین غذای موردنیاز مهمانان در محوطه هتل فراهم شده است: رستوران آلستا و تایتانیک کافی. تایتانیک کافی با ارائه انواع غذاهای رنگارنگ ترکی و بین‌المللی در منوی آلاکارت خود آماده است تا سفارشات مهمانان هتل را در اسرع وقت آماده کند و لحظاتی خوش و به‌یادماندنی را برایشان بیافریند. رستوران آلستا نیز گزینه‌های فراوانی را برای صرف صبحانه پیش روی میهمانان قرار می‌دهد که تخم‌مرغ، ژامبون، پنیر و انواع مختلفی از سالادها و میوه‌های تازه را شامل می‌شود.

واحدهای اقامتی هتل


رنگ‌آمیزی بسیار زیبا، نورپردازی دل‌پذیر و طراحی دل‌فریب واحدهای هتل تایتانیک سیتی تقسیم استانبول همگی نوید اقامتی خاطره‌انگیز را در استانبول به مهمانان هتل می‌دهند. گفتنی است که تمامی واحدهای اقامتی این هتل از دکوری مدرن با کفی چوبی و فضایی وسیع و دل‌باز تشکیل شده و از امکانات رفاهی مختلفی از قبیل: تلویزیون، یخچال، مبلمان، وایفای رایگان و صندوق امانات برخوردار گشته‌اند. این واحدها که در طرح‌های مختلفی از قبیل: سوپریور، دولوکس، سوئیت، فمیلی روم و استاندارد عرضه می‌گردند، به‌تمامی ملزومات رفاهی مجهز بوده و برای زوج‌های جوانی که قصد دارند ماه‌عسل خود را در مکانی عالی سپری کنند، بسیار مناسب‌اند. از جمله مزیت‌های برتر این هتل می‌توان به اتاق‌های وی آی پی هتل اشاره کرد که با طراحی مدرن و تجهیزات بی‌شمار خود آسایش و رفاه کامل مهمانان را تضمین کرده است.

موقعیت مکانی هتل


هتل تایتانیک سیتی تقسیم استانبول در منطقه‌ای نسبتاً آرام، در فاصله ۶۰۰ متری از فروشگاه‌های خیابان استقلال و ۸۰۰ متری از مرکز کنگره استانبول قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک تنها ۱۶ کیلومتر از هتل فاصله دارد و فرودگاه استانبول ۴۹ کیلومتر آن‌طرف‌تر از هتل Titanic City Taksim واقع شده است. قرار گرفتن هتل در نزدیکی محدوده وسیعی از جاهای دیدنی استانبول نظیر برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه، مسجد سلیمانیه و آب‌انبار باسیلیکا موجب شده است که به اقامتگاه موردعلاقه کسانی که قصد جاذبه گردی و شرکت در تور استانبول ارزان را در سر دارند، مبدل گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل تایتانیک سیتی تقسیم استانبول


فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید دمیرورن: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا:‌ ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ‌۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۳٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است