search
menu

هتل The Row Taksim Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Row Taksim Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل The Row Taksim Hotel
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل راو تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Row Taksim Hotel


هتل سه ستاره راو تکسیم در شهر تاریخی و با قدمت استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل The Row Taksim Hotel در مرکز شهر استانبول، تنها در فاصله ۳۰۰ متری میدان تکسیم قرار دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه مدت می‌توانید از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید. دریا در نزدیکی هتل راو تکسیم استانبول قرار دارد که می‌توانید اوقاتی مفرح و لذت‌بخش را در آنجا سپری کنید و در کنار دریا قدم بزنید.
هتل The Row Taksim Hotel دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارد و در نزدیکی سه ایستگاه مترو قرار دارد. هتل راو تکسیم استانبول برای مسافرانی که با خانواده سفر می‌کنند و یا به دنبال اقامتگاهی به‌صرفه هستند تا اقامتی خوش را تجربه کنند؛ بسیار مناسب است. در صورتی که قصد گرفتن بلیط هواپیما استانبول و اقامت در هتل The Row Taksim Hotel را داشته باشید، می‌توانید به راحتی از فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول و یا فرودگاه استانبول به هتل راو تکسیم برسید. زمانی که در هتل راو تکسیم استانبول اقامت دارید، حتما به پارک های آبی استانبول هم بروید چرا که پارک های آبی استانبول (aqua park یا water park) یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای گردشگرانی است که به شهر استانبول می‌روند. پارک های آبی استانبول مخصوصا در فصل‌های گرم سال و روزهای تابستان فعالیت‌های لذت‌بخش و آرامش‌بخشی را برای شما فراهم می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل The Row Taksim Hotel


هتل راو تکسیم استانبول خدمات و امکاناتی با کیفیتی را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی آسوده داشته باشند و شامل مواردی هستند از جمله: لابی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات دربانی، نگهداری از چمدان، فکس، فتوکپی، خدمات اتاق و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از هتل The Row Taksim Hotel تاکسی بگیرید تا با خیالی راحت رفت‌و‌‌آمد کنید. کارکنان هتل راو تکسیم استانبول علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های مختلفی در هتل راو تکسیم استانبول قرار دارند که با تجهیزاتی کامل و دکوراسیونی زیبا و گیرا، متناسب برای اقامتی راحت و فراموش‌نشدنی هستند. اتاق‌های هتل The Row Taksim Hotel بدین شرح هستند: اتاق‌های کوچک دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های متوسط دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های بزرگ سه نفره، اتاق‌های متوسط دو نفره با بالکن در طبقه بالا و اتاق‌های کینگ با ظرفیت اقامت چهار فرد بزرگسال و دو کودک.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبا و راحت هتل The Row Taksim Hotel، امکانات و وسایل بسیار خوب و متناسب با نیاز‌های مسافران قرار دارد تا مهمانان اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات هتل راو تکسیم استانبول شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تهویه مطبوع، میز تحریر و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل The Row Taksim Hotel امکان سیگارکشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر می‌خواهید در طول سفر، فرزندتان سرگرم شود، خبر خوب این است که در هتل راو تکسیم شبکه تلویزیونی کودکان وجود دارد. در اتاق‌هایی که بالکن دارند می توانید به تماشای شهر و آسمان بنشینید و لذت ببرید.

فاصله هتل راو تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه معصومیت استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است