search
menu

صفر تا صد پارک های آبی استانبول

[ پنهان کردن ]
پارک آبی و آکواریوم فلوریا؛ بزرگ‌ترین مجموعه آبی ترکیه
پارک آبی آکوا دلفین؛ آب‌تنی و تماشای دلفین‌ها
پارک آبی آکوا مارین؛ مجموعه‌ای آبی در اروپای ترکیه
پارک آبی و آکواریوم تورکوازو؛ سفر به دنیای زیر آب
پارک آبی ویالند یا اسفانبول؛ پرسه در پارک موضوعی ترکیه
پارک آبی کلیسیوم؛ آرامش در استخر سکوت
یکی از بهترین انواع سرگرمی در مناطق شلوغ مانند شهرهای بزرگ، پارک‌های آبی هستند. لذت گذراندن تمام روز در یک پارک آبی بزرگ، شنا در استخر، خوردن غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های جالب و استراحت زیر نور خورشید، روز شما را می‌سازد. در این میان پارک های آبی استانبول از مجموعه‌های آبی باکیفیت در جهان هستند. آیا به دنبال بهترین و زیباترین پارک های آبی استانبول هستید؟ آیا دوست دارید در زیباترین نقاط آبی پرسه و قدم بزنید و یک روز سرگرم کننده با دوستان، کودکان و خانواده خود داشته باشید؟
برای تصمیم‌گیری بهتر در مورد پارک‌های آبی استانبول و اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها، امکانات، آدرس و هر چیز دیگری که باید در مورد آن‌ها بدانید، در ادامه با ما همراه باشید. تلاش کرده‌ایم بهترین آن‌ها را برای شما دسته بندی کنیم تا بتوانید با تور استانبول همراه شده و از این تفریحات بهره‌مند شوید.

پارک آبی و آکواریوم فلوریا؛ بزرگ‌ترین مجموعه آبی ترکیه


به گردشگران ترکیه توصیه می‌شود که حتما به پارک های آبی توریستی سر بزنند و از آن‌ها لذت ببرند. یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پارک‌های آبی و آکواریوم استانبول، فلوریا است. فلوریا علاوه بر وجود تفریحات آبی مانند سرسره‌های آبی و استخرهای فراوان، یک باغ ‌وحش آبی است. این باغ وحش آبی شامل گونه‌های مختلف و متنوعی از جانوران آبزی است و حیواناتی از مناطق مختلف آبی در سراسر جهان در آن حضور دارند. آکواریوم فلوریا حیواناتی از محیط دریای سیاه، دریای مدیترانه، دریای مرمره، دریای سرخ، اقیانوس‌ها و غیره را در عظیم‌ترین حوضه‌های جهان با مجموع بیش از 15000 گونه نگهداری می‌کند. شما می‌توانید به سادگی یک بلیط ارزان استانبول خریداری کرده و از این مرکز دیدن کنید.
علاوه بر این، هرکسی که از آکواریوم فلوریا بازدید می‌کند، می‌تواند شگفت‌انگیزترین پارک آبی دنیا را با موقعیت جذابش در سواحل فلوریا کاوش کند و از آن لذت ببرد. این پارک آبی دارای انواع مختلف گیاهان، گل‌ها، رستوران‌ها و دریاچه‌ای جذاب است که مردم در اطراف آن جمع می‌شوند و از زیبایی‌های گیرای طبیعت شگفت‌زده می‌شوند.
دسترسی به باغ‌وحش آبی فلوریا: آکواریوم استانبول در منطقه فلوریا در باکرکوی در سمت اروپایی استانبول واقع شده است. فلوریا یک منطقه توریستی حیاتی و فعال است. چرا که مکان‌های گردشگری و طبیعی بسیاری دارد که دارای موقعیت استراتژیک مشرف به سواحل دریای مرمره هستند. دسترسی به آکواریوم فلوریا در استانبول از طریق بسیاری از گزینه‌ها، یا با تاکسی یا حمل و نقل عمومی امکان پذیر است. می‌توانید با اتوبوس بروید و در نزدیک‌ترین ایستگاه به آکواریوم استانبول، Florya Sosyal Tesisleri، پیاده شوید.
هزینه ورودی آکواریوم استانبول برای بزرگسالان بین 90 تا 100 لیر ترکیه است و برای کودکان زیر دو سال رایگان است. دانشجویان، معلمان و بازنشستگان بین 65 تا 70 لیر پول می پردازند. بلیط‌های خانوادگی نیز وجود دارد: خانواده چهار نفره 320 لیر و خانواده سه نفره 240 لیر می‌پردازند.
نشانی پارک آبی فلوریا: ترکیه، استانبول، منطقه باکرکوی، فلوریا، محله شنلیکوی، خیابان یشیلکوی هالکالی، پلاک ۹۳
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11 تا 18

صفر تا صد پارک های آبی استانبول

پارک آبی آکوا دلفین؛ آب‌تنی و تماشای دلفین‌ها


آکوا دلفین یکی از زیباترین مقاصد گردشگری و مراکز دیدنی استانبول است. این پارک یکی از پارک‌های آبی برای تفریح گردشگران و مردم محلی و گذراندن اوقاتی خوش در تابستان است. استخرهای شنا، سرسره های آبی، سالن های رقص دلفین‌ها، رستوران و کافه‌ها تنها بخشی از امکانات این پارک آبی هستند. آکوا دلفین در استانبول و در منطقه وسیعی از باغچه شهیر در اسنیورت واقع شده است. استانبول دارای شبکه حمل و نقل قوی است که گردشگران را قادر می‌سازد تا به راحتی به هر نقطه‌ای برسند. آن‌ها می‌توانند از وسایل حمل و نقل زیادی برای رسیدن به آکوا دلفین از چندین منطقه اصلی استفاده کنند. مثلا عمدتاً اتوبوس‌هایی هستند که از تکسیم به آکوا دلفین می‌روند.
گردشگران با ورود به پارک آکوا دلفین می‌توانند از بازی‌های آبی، مانند کانوسواری، سرسره‌های مارپیچ، مناسب برای همه گروه‌های سنی لذت ببرند. همچنین فضاهای آرامش بخش و تفریحی در مقابل استخرها وجود دارد و ورزش‌های مختلف مانند دوچرخه سواری، اسکوتر و ترامپولین نیز موجود هستند. شما می‌توانید برای این که یک روز هیجان‌انگیز را در استانبول تجربه کنید، به این مجموعه سر بزنید. قطعا تجربه لذت‌بخشی خواهید داشت.
حال بیایید دقیق‌تر به بررسی این مجموعه بپردازیم! آکوا دلفین هفت استخر متنوع برای تمام سن‌ها و سلیقه‌ها دارد. یک استخر مخصوص کودکان، یک استخر برای بزرگسالان، یک استخر همگانی، یک استخر موج و یک استخر واترپلو در این مجموعه در نظر گرفته شده است. همچنین ۱۲ سرسره متنوع با نام‌های سرسره شاه کبرا، آناکوندا، سونامی، راکت، پیچشی، سقوط آزاد، و غیره نیز در این مجموعه تعبیه شده است.
شما علاوه بر تمام امکانات ذکرشده می‌توانید از امکانات و فعالیت‌های دیگری چون والیبال ساحلی و فوتبال صابونی هم بهره‌مند شوید. تفریحات دیگر مجموعه هم نمایش دلفین‌ها و شیرهای دریایی در استخر مخصوص خود در ساعاتی معین است. اساسا علت نام‌گذاری این پارک آبی همین دلفین‌ها بوده‌اند. مجموعا چهار کوسه، سه فک و ۱۱ دلفین در این پارک تحت نگهداری هستند. امکان شنا کردن در کنار این دلفین‌ها و عکس گرفتن با آن‌ها برای همه وجود دارد.
هزینه‌های ورود به این پارک در هر روز متفاوت است:
• هزینه ورودی برای مردان در روزهای هفته 80 لیر و در آخر هفته 90 لیر است.
• هزینه ورودی برای زنان در روزهای هفته 65 لیر و در آخر هفته 75 لیر است.
• هزینه ورودی برای کودکان 5 تا 12 ساله در روزهای هفته 50 لیر و در آخر هفته 55 لیر است. کودکان زیر پنج سال رایگان هستند.
پیشنهاد می‌کنیم با رزرو تور استانبول، به این شهر تاریخی سفر کرده و تفریح در آکوا دلفین را از دست ندهید.
نشانی پارک آبی آکوا دلفین: ترکیه، استانبول، محله اسنیورت، باغچه شهیر، محله اسنکنت، خیابان اونور گونر، مرکز بازی‌های آبی.
ساعات کاری: همه روزه از 9 صبح تا 19

صفر تا صد پارک های آبی استانبول

پارک آبی آکوا مارین؛ مجموعه‌ای آبی در اروپای ترکیه


پارک آبی آکوا مارین استانبول یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی استانبول است و از جمله زیباترین مقاصد گردشگری استانبول به شمار می‌رود. این مجموعه بازی‌های آبی مختلف، امن و در عین حال سرگرم کننده دارد. آکوا مارین در بویوک‌چکمجه در سمت اروپایی استانبول واقع شده است. این پارک 50 کیلومتر دورتر از میدان تکسیم است. می‌توانید از ایستگاه تقسیم تا ایستگاه شیشلی با تاکسی بروید و سپس با متروبوس از ایستگاه مجیدیه‌کوی به ایستگاه تویاپ بروید. در نهایت با اتوبوس 401 به سمت بویوک‌چکمجه، نزدیک آکوا مارین می‌رسید.
هزینه‌های ورود به این پارک به شرح زیر است:
• آقایان یکشنبه‌ها 80 لیه و روزهای دیگر 70 لیر می‌پردازند.
• خانم‌ها یکشنبه‌ها 70 لیر و روزهای دیگر 60 لیر می‌پردازند.
• کودکان 5 تا 12 ساله در روزهای یکشنبه 40 لیر و در روزهای دیگر 35 لیر پرداخت می‌کنند. کودکان زیر پنج سال رایگان هستند.
گردشگران پس از گذراندن اوقاتی مفرح و لذت بخش می‌توانند به رستوران‌ها و کافه‌های آکوا مارین بروند و از انواع غذاهای لذیذ و قهوه، چای یا هر نوشیدنی تازه دیگری لذت ببرند.
نشانی پارک آبی آکوا مارین: استانبول، محله بویوک‌ چکمجه، فاتح، خیابان کوماندو، پلاک چهار
ساعات کاری: فصول گرم، همه روزه از 9 صبح تا 19

صفر تا صد پارک های آبی استانبول

پارک آبی و آکواریوم تورکوازو؛ سفر به دنیای زیر آب


پارک آبی و آکواریوم تورکوازو از جمله بزرگ‌ترین آکواریوم‌های ترکیه بعد از فلوریا است که بیش از چهل نمایشگاه مختلف را در خود جای داده است. این پارک یک برنامه روزانه از سفرهای زیر آب دارد که در مسیری به طول 80 متر برگزار می‌کند. این برنامه در یک شبیه سازی واقعی از دنیای دریایی است! آکواریوم تورکوازو در سمت اروپایی استانبول و در مرکز خرید فروم، واقع شده است. این آکواریوم چندین گونه جانوری دارد.
می‌توانید با مترو از میدان تقسیم به آکواریوم تورکوازو برسید. در ایستگاه Yenikape پیاده شوید، به ایستگاه Kocatepe بروید و در نهایت 10 دقیقه پیاده‌روی داشته باشید. هزینه ورودی برای بزرگسالان 129 لیر و رزرو اینترنتی 103 لیر است. کودکان 99 لیر و 79 لیر به صورت آنلاین پرداخت می‌کنند. کودکان زیر چهار سال رایگان هستند. می‌توانید رزرو هتل استانبول را در نزدیکی این پارک انجام دهید و چندین بار از آن دیدن کنید.
نشانی پارک آبی تورکوازو: ترکیه، استانبول، بایرامپاشا، مرکز خرید فروم
ساعات کاری: همه روزه از 9 صبح تا 19

صفر تا صد پارک های آبی استانبول


پارک آبی ویالند یا اسفانبول؛ پرسه در پارک موضوعی ترکیه


پارک موضوعی ویالند استانبول یکی از برجسته‌ترین تفریحات استانبول است که مقصدی برای گردشگران از سراسر جهان است. ویالند دارای امکانات سرگرمی خلاقانه و پیچیده‌ای است. این پارک در سال 2013 افتتاح شد و توسط کارشناسان سرگرمی بین المللی طراحی شد تا ایمن و مطابق با استانداردهای بین المللی باشد و با پارک‌های موضوعی جهانی رقابت کند.
ویالند استانبول دارای طیف گسترده‌ای از بازی‌های مناسب برای تمام گروه‌های سنی است. همچنین یک مینی شهر دارد که افراد می‌توانند با قطار در آن پرسه بزنند و از زیبایی خیره کننده‌اش لذت ببرند. علاوه بر این، دارای پارکینگ با خدمات نظافت و شستشوی خودرو است. اتاق عبادت، کلینیک پزشکی و غیره از سایر امکانات این پارک هستند. ویالند به سه بخش تقسیم می‌شود: پارک موضوعی شامل دنیای افسانه‌ها، دنیای بازی‌ها و دنیای ماجراجویی. بخش دوم یک مرکز خرید باز و چشمگیر و بخش سوم مرکز نمایش و سرگرمی است.
اگر بخواهید یک روز خوب را در مکانی عالی کنار خانواده خود در استانبول بگذرانید، مجموعه «ویالند» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه در واقع همان شهربازی قدیمی استانبول با نام ویالند بوده که الان با کمی تغییرات گسترش یافته و پارک‌های آبی زیادی را در خود جای داده است.
تفریحات پارک آبی مجموعه اسفانبول در کنار شهربازی این مجموعه بسیار جالب است. مثلا یک ترن هوایی وجود دارد که با سرعت ۱۱۰ کیلومتر از آب عبور می‌کند. امکان قایق‌سواری در رودخانه خروشان این پارک به طول 700 متر فراهم است. این تجربه اوج هیجان و ماجراجویی را برایتان به ارمغان می‌آورد. از تفریحات دیگر مجموعه می‌توانیم سرسره وایکینگ، چرخش ۳۶۰، برج عدالت، جت اسکی، ترن ماجراجو و جهانگرد کوچک را نام ببریم. در نظر داشته باشید که بیشتر این تفریحات محدودیت سنی و قدی دارند و مناسب هر گروه سنی نیستند.
یک موضوع خیلی جالب این است که به هنگام ورود به این پارک، مچ‌بندهای هوشمندی به مراجعان داده می‌شود تا با‌ آن‌ها بتوانند از روز هیجان‌انگیز خود در مجموعه تصویربرداری و عکاسی کنند و در پایان تفریح آن‌ها را از مجموعه بگیرند.
شهربازی ویالند استانبول در Yesilpinar، در مجاورت منطقه Eyup، در سمت اروپایی استانبول واقع شده است. گردشگران می‌توانند از راه‌های مختلف به ویالند بروند: گردشگران می‌توانند از Eminonu با اتوبوس 47E و از میدان تکسیم با اتوبوس 49T یا 49Z به این پارک آبی بروند. همچنین حمل و نقل رایگان از چندین منطقه استانبول به ویالند فراهم است.
هزینه ورودی 200 لیر برای هر بزرگسال است. این هزینه برای هر بزرگسال با یک کودک 4 تا 14 ساله 380 لیر است. ویالند برای کودکان زیر چهار سال رایگان است. بلیط‌های شهربازی را می‌توان از طریق وب سایت رسمی رزرو کرد و ارزش بلیط تا 50٪ کاهش داد.
نشانی پارک آبی ویالند: استانبول، منطقه ایوب، محله یشیل پینار، خیابان شهیت متین کایا
ساعات کاری: روزهای وسط هفته 12:30 ظهر تا 21، روزهای آخر هفته 12:30 ظهر تا 21:30

صفر تا صد پارک های آبی استانبول


پارک آبی کلیسیوم؛ آرامش در استخر سکوت


مجموعه کلیسیوم یک مجموعه ورزشی است که امکانات زیادی دارد؛ از تفریحات آبی گرفته تا امکانات باشگاهی و ورزشی. شما می‌توانید همین حالا با یک بلیط استانبول لحظه آخری از ورزش و بازی در محیط هیجان‌انگیز کلیسیوم لذت ببرید. این پارک آبی از هیاهوی استانبول دور است و برای یک آخر هفته آرام مناسب است. در کنار سرسره‌های آبی و انواع استخرها، امکاناتی چون بدن‌سازی، یوگا، پیلاتس، ورزش‌های رزمی، شنا و اسکواش نیز در کلیسیوم فراهم است. بیشتر فعالیت‌های ورزشی در این مجموعه برای همه سنین در نظر گرفته شده است. به همین دلیل است که کلیسیوم یکی از خانوادگی‌ترین پارک‌های آبیست و شما می‌توانید به صورت خانوادگی و در کنار کودکان از تفریحات آن بهره‌مند شوید.
پارک آبی کلیسیوم شامل چهار استخر است. این چهار استخر عبارتند از استخر موج، استخر سرپوشیده، استخر سکوت و استخر کودکان. 6 سرسره هم در این مجموعه وجود دارد. پیشنهاد ما استخر سکوت است! این استخر، استخری است با فضای آرامش بخش که می‌توانید حتی چند ساعت در آن دراز بکشید و آفتاب بگیرید. پس از چند ساعت در استخر سکوت شما به فرد دیگری تبدیل می‌شوید.
همچنین با وجود فضای سبز در کنار استخر روباز استرس از شما دور خواهد شد. از استخرهای سرپوشیده مجموعه کلیسیوم می‌توانید در فصل سرما هم استفاده کرد. برخی امکانات دیگر کلیسیوم عبارتند از فواره‌های خروشان، صخره‌نوردی، سینما، سالن ماساژ، اسپا، فروشگاه، آرایشگاه، کافه و رستوران‌های لوکس که در کنار فعالیت‌های ورزشی و مفرح یک مجموعه کامل را تشکیل داده‌اند. این پارک آبی در میان مجموعه‌های استخر ترکیه، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
نشانی پارک آبی کلیسیوم: ترکیه، استانبول، منطقه سارییر، خیابان کونوت کورو اولری.
ساعات کاری: همه روزه از 9 صبح تا 19


صفر تا صد پارک های آبی استانبول




فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است