search
menu

هتل The Havana Residence Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Havana Residence Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل هاوانا رزیدنس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل هاوانا رزیدنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل The Havana Residence Istanbul


هتل هاوانا رزیدنس استانبول، هتلی ۳ ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است و تا میدان تکسیم ۷۰۰ متر و تا خیابان استقلال ۵۰۰ متر فاصله دارد. خیابان استقلال از خیابان های مشهور استانبول بوده و سراسر پر از بوتیک‌ها، گالری‌ها، کافه‌ها و ... است و یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری به حساب می‌آید. از آن جایی که موقعیت مکانی هتل بسیار خوب و گردشگر پسند است، فاصله هتل تا جاذبه‌هایی چون موزه مدرن استانبول، موزه مادام توسو، پل گالاتا، مسجد سلیمانیه استانبول و ... کم است. مهمانان می‌توانند با پای پیاده و یا با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشند. پیشنهاد می‌گردد گردشگران در بازدید از جاهای دیدنی شهر، امتحان غذاهای خیابانی استانبول را از دست ندهند. غذاهای ترک تنوع زیادی دارند و از غذاهای محلی، سنتی، عثمانی گرفته تا غذاهای امروزی طرفداران بسیار زیادی دارند و در نوع خود بی‌نظیر هستند. علاوه بر این، بیشتر گردشگران در سفر به استانبول با یک تیر دو نشان زده و ضمن گشت و گذار در شهر، قصد خرید انواع اجناس و کالاها را دارند. مراکز خرید استانبول تنوع بسیار بالایی از انواع برندها و با قیمت‌های گوناگون عرضه می‌نمایند. درواقع، با رزرو این هتل هم اقامت راحتی تجربه کرده و هم فرصت استانبول گردی خواهید داشت. کارکنان هتل The Havana Residence Istanbul کاردان و خوش برخورد هستند و برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل هاوانا رزیدنس استانبول


در هتل هاوانا رزیدنس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فکس، فتوکپی، اتو، خشکشویی، روم سرویس، شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل هاوانا رزیدنس استانبول به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، می‌توانند با خیال راحت این هتل را برای اقامت انتخاب کنند؛ زیرا که پذیرش حیوانات خانگی بدون هزینه اضافی در این هتل صورت می‌گیرد.

اتاق های هتل


انواع اتاق ‌ها با امکانات مناسب و مدرن در هتل هاوانا رزیدنس استانبول قابل رزرو هستند. اتاق های هتل هاوانا رزیدنس استانبول شامل اتاق های خانواده، دلوکس دبل، دلوکس سوئیت و ... هستند. دکوراسیون اتاق ها مدرن و شیک است و با اسباب و اثاثیه زیبا چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها خوب و رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. در ضمن، اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی آرامش مهمانان را به هم نمی‌زند. زمان تحویل اتاق ها در هتل هاوانا رزیدنس استانبول از ساعت ۷ صبح الی ۲۳٫۳ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۳ است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل هاوانا رزیدنس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، دراور، کمد لباس، تلفن، قهوه/چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

فاصله هتل هاوانا رزیدنس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۳٫۸ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است