search
menu

هتل The Fox Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Fox Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل فاکس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل فاکس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Fox Hotel Istanbul


هتل فاکس از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه شیشلی استانبول است که تا مرکز شهر ۴ کیلومتر فاصله دارد. با اقامت در این هتل به‌راحتی می‌توانید به چندین جاذبه دیدنی و تاریخی دسترسی داشته باشید، به‌عنوان‌مثال میدان تقسیم در فاصله ۲ کیلومتری و خیابان استقلال در فاصله ۲.۵ کیلومتری این هتل قرار دارند که با رفتن به این مناطق می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و از گالری‌های هنری و چندین جاذبه دیدنی و تاریخی مانند آب‌انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول، موزه پرا و موزه معصومیت بازدید کنید. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل The Fox Hotel Istanbul نیز فرودگاه استانبول است که بافاصله ۳۱ کیلومتری از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی با هزینه، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و آزاد بودن ورود حیوانات خانگی و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل فاکس استانبول


این هتل ۴ ستاره اینترنت وای فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعت دارد. همچنین در لابی این هتل می‌توانید از میز تور و بلیط های گردشگری در رابطه با جاذبه‌های دیدنی اطلاعات را ثبت کنید و حتی بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی را نیز از این قسمت تهیه کنید. در بخش پذیرش پرسنل با خوش‌رویی از مسافران استقبال می‌کنند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به صرافی موجود در لابی مراجعه کنید. توجه داشته باشید که این هتل هیچ پارکینگی ندارد، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند باید ماشین را در خیابان‌های اطراف پارک کنند. یکی از مزیت‌ها و نکات موردتوجه در رابطه با هتل فاکس این است که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را دارند ولی برای این کار باید در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل درخواست دهید و لازم به ذکر است که این درخواست نیازی به پرداخت هزینه ندارد.
در صورت نیاز به خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش می‌توانید به لابی هتل The Fox Hotel Istanbul مراجعه کنید و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل به زبان‌های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و همین دلیل سبب محبوبیت در میان ایرانی‌ها شده است تا به‌راحتی با کادر این مجموعه ارتباط برقرار کنند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید و برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


از فعالیت‌های مربوط به‌سلامتی در هتل The Fox Hotel Istanbul می‌توان به انواع ماساژ اشاره کرد که ماساژهای تکی و کل بدن در این هتل انجام می‌گیرند و شما بعد از گشت‌وگذار روزانه و کلی خستگی می‌توانید از این ماساژها بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است استفاده از این ماساژها شامل هزینه جداگانه هستند. همچنین از فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل فاکس استانبول می‌توان به تورهای پیاده‌روی اشاره کرد که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل فاکس همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی که این حمام‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. تختخواب‌های موجود در داخل اتاق‌خواب‌ها نیز دارای ملافه و بالش‌های تمیز و استانداردی هستند. در رابطه با انواع و ظرفیت اتاق‌ها می‌توان چنین بیان کرد که عبارت‌اند از اتاق خانواده کانکت با بالکن، اتاق استاندارد با بالکن، اتاق دلوکس با بالکن و اتاق خانواده سوپرییر با بالکن. این اتاق خانواده با ظرفیت بیش از ۶ نفر برای مسافرت‌های دسته‌جمعی و خانوادگی گزینه مناسبی است.
در داخل واحدهای اقامتی هتل The Fox Hotel Istanbul آشپزخانه وجود دارد که آشپزخانه‌ها نیز شامل یخچال، کتری برقی، صندلی مخصوص کودکان، ماکروویو، اجاق‌گاز، میز غذاخوری هستند. از امکانات دیگر در اتاق‌ها می‌توان به مینی بار، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه، میز کار و بالکن اشاره کرد. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها می‌توانید اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنید و اینکه به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق‌خواب تعبیه‌شده است.
وعده صبحانه در رستوران این هتل به‌صورت منویی ارائه می‌شود و وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید هم از این رستوران سفارش دهید و هم به رستوران‌های اطراف سر بزنید.

فاصله هتل فاکس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است