search
menu

هتل The Craton Hotel Sisli Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Craton Hotel Sisli Istanbul
امکانات عمومی هتل کراتون شیشلی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کراتون شیشلی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Craton Hotel Sisli Istanbul


هتل کراتون یکی از هتل‌های بی‌نظیر و ۵ ستاره در منطقه شیشلی استانبول است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی بوده و به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو به سراسر شهر استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت و اینکه با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید در عرض چند دقیقه پیاده‌روی از مرکز خرید جواهر خرید کنید. مرکز کنگره استانبول ۳ کیلومتر و میدان تکسیم ۳.۲ کیلومتر، مسجد و موزه ایاصوفیه و موزه و کاخ توپکاپی حدوداً ۶ کیلومتر تا این هتل فاصله‌دارند، بدین‌جهت یکی از هتل‌های پرطرفدار در میان توریست‌ها به شمار می‌رود و اقامتی خوش و به‌یادماندنی را برای مسافران رقم می‌زند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل The Craton Hotel Sisli Istanbul فرودگاه استانبول است که با ۳۴ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که برای استفاده از این شاتل باید هزینه مجزا پرداخت کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ، اتاق‌های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کراتون شیشلی استانبول


فضای بیرونی این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که در اطراف و محوطه مبلمان چیده شده و در هنگام عصر یا شب می‌توانید لحظات خوشی را به همراه خانواده تجربه کنید یا اینکه از تراس‌های موجود در اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه هتل و شهر را تماشا کنید. اگر سفرتان به شهر استانبول به خاطر کار و تجارت باشد، به‌راحتی می‌توانید با انتخاب این هتل برای اقامت جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کرده و از امکاناتی مانند فکس و کپی بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است.
پارکینگ اختصاصی نیز در محوطه نزدیک به هتل The Craton Hotel Sisli Istanbul تعبیه‌شده و استفاده از این پارکینگ به‌طور روزانه شامل هزینه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، اسپانیایی، فارسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و همین امر سبب گشته تا هتل کراتون در شهر استانبول موردتوجه مسافران ایرانی قرار بگیرد و به‌طور سالانه چندین نفر ایرانی به‌قصد اقامت در این هتل با خرید بلیط هواپیما عازم شهر استانبول می‌شوند. در لابی نیز می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به شستشو عبارت‌اند از خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی. هر یک از این خدمات با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. با کرایه اتومبیل از لابی این هتل می‌توانید به سراسر نقاط شهر استانبول دسترسی داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که با بهترین و مجهزترین دستگاه‌ها در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین برای ریلکس کردن در بخش سلامتی این هتل می‌توانید از انواع ماساژها بهره‌مند شوید. همچنین استخر سرپوشیده در هتل The Craton Hotel Sisli Istanbul دایر گردیده که در طول سال فعالیت داشته و حمام ترکی و سونا نیز جزو امکانات پرطرفدار در این هتل به شمار می‌روند. سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل شامل بخش ماساژ است که انواع ماساژها ارائه می‌شوند و صندلی ماساژ برای به آرامش رسیدن مسافران تعبیه‌شده است. در بخش اسپا نیز می‌توانید از اتاق بخار، حمام عمومی، حمام روباز با جکوزی داغ و سونا بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کینگ با حمام اسپا، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده، اتاق تریپل و سوئیت کینگ با بالکن شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی. اتاق‌های موجود در داخل هتل کراتون شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و حمام اختصاصی هستند. همچنین در داخل هر یک از اتاق‌ها فضای نشیمن تعبیه‌شده که مسافران می‌توانند استراحت کنند.
سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل The Craton Hotel Sisli Istanbul عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز غذاخوری، وسایل شستشو، میز کار، تلویزیون و تلفن. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد و به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده به دور از اتاق‌ها مراجعه کنند. همچنین توجه داشته باشید که تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و برای مسافران با مشکلات جسمانی امکانات رفاهی خوبی فراهم گردیده شده است. در ورودی هر یک از واحدهای اقامتی مسیری برای تردد ویلچر تعبیه‌شده است. در داخل اتاق‌ها نیز انواع شکلات، نوشیدنی، میوه و بطری‌های آب قرار داده‌شده است که استفاده از این مواد غذایی شامل هزینه جداگانه است.

رستوران هتل


هتل کراتون دارای رستوران بوده و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را سرو می‌کنند. وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران این هتل ارائه می‌شود و برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به این رستوران مراجعه کرده و به‌صورت سلف‌سرویس و منویی غذا سفارش دهید.

فاصله هتل کراتون شیشلی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است