search
menu

هتل The And Hotel Sultanahmet Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The And Hotel Sultanahmet Istanbul
امکانات عمومی هتل اند سلطان احمد استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اند سلطان احمد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The And Hotel Sultanahmet Istanbul


هتل اند سلطان احمد جزو هتل های مشهور و سه ستاره در منطقه تاریخی شهر استانبول است و چشم انداز بی نظیری از مسجد و موزه ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد از تراس این هتل قابل تماشاست. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل نمای بسیار زیبایی از تنگه بسفر و تصویر پانورامای شیکی از پنجره اتاق هایتان را خواهید دید و مطمئنا از این اقامت خود لذت خواهید برد. از جمله جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل The And Hotel Sultanahmet Istanbul می توان به بازار بزرگ استانبول اشاره کرد که انواع وسایل مورد نیازتان را از این بازار می توانید تهیه کنید و برای دوست داران خرید یکی از بهترین پیشنهادها به شمار می رود. فرودگاه استانبول در فاصله ۵۳ کیلومتری از این هتل قرار گرفته است و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است، بهتر است بدانید که این شاتل فرودگاهی شامل هزینه جداگانه بوده و در اختیار مسافران قرار داده می شود. امکانات مشهور هتل اند سلطان احمد عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، روم سرویس و بار.

امکانات عمومی هتل اند سلطان احمد استانبول


از جمله امکانات ارائه شده در لابی این هتل می توان به میز تور و بلیط های گردشگری اشاره کرد که بدینوسیله می توانید از جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر بازدید کنید. پارکینگ این هتل با هزینه مجزا در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که با ماشین شخصی سفر می کنند. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند.
همچنین پذیرش هتل اند سلطان احمد به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از مسافران سراسر جهان در تمامی ساعات روز استقبال می کنند، همچنین امکاناتی مانند اتاق چمدان و تبدیل ارز در لابی این هتل ارائه می شوند. خدمات اتوکشی و خشکشویی نیز شامل هزینه جداگانه بوده و در صورت لزوم مورد استفاده مسافران قرار می گیرد. در مرکز بیزینس هتل با خیال راحت می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید، البته لازم به ذکر است که استفاده از این امکانات شامل هزینه جداگانه است. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل The And Hotel Sultanahmet Istanbul به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. ممکن است برخی از مسافران دچار مشکلات جسمانی باشند یا به وسیله ویلچر حرکت کنند، برای این افراد نیز در هنگام اقامتشان امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. ممکن است به گشت و گذار همراه با تورهای گردشگری علاقه ای نداشته باشید، بنابراین از لابی این هتل می توانید اتومبیل کرایه کرده و خودتان رانندگی کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل دارای طراحی بی نظیر و چیدمانی مرتب و تمیز هستند. اتاق ها دارای انواع متفاوتی هستند که این اتاق ها عبارتند از اتاق دوبل یا توئين با چشم انداز پانورامایی، اتاق استاندارد، اتاق تریپل و اتاق دوبل با چشم انداز دریا. در داخل همه اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع و تختخواب های راحت و استاندارد، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، کمدلباس و گاوصندوق ارائه می شوند. در هتل The And Hotel Sultanahmet Istanbul افراد اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق ها را ندارند، بدین جهت برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق ها در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


صبحانه سلف سرویس در تراس هتل اند سلطان احمد با چشم انداز دلربایی از تنگه بسفر و دریای مرمره سرو می شود. همچنین در رستوران هتل اند می توانید انواع غذاهای بین المللی و ترک را برای وعده های ناهار و شام سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل اند سلطان احمد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۹ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۹۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۳۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۵۵۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است