search
menu

هتل Taya Hatun Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taya Hatun Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل تایاهاتون
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تایاهاتون تا جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Taya Hatun Hotel


هتل تایاهاتون، هتلی ۳ ستاره با امکانات رفاهی مناسب و مطلوب، در قلب شهر استانبول، یعنی منطقه فاتح واقع شده است. این هتل با برخورداری از موقعیت مکانی عالی، به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول، موزه های استانبول، مراکز خرید استانبول و ... دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند به راحتی استانبول را کشف کنند. کارکنان هتل Taya Hatun Hotel فوق العاده خوش برخورد و صمیمی هستند و تمام تلاششان را برای جلب رضایت خاطر مهمانان می کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل تایاهاتون


هتل تایاهاتون امکانات و خدمات متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم کرده است. مهمانانی که به جای خرید آنلاین بلیط هواپیما، سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده و بابت هر ۲۴ ساعت ۸ یورو پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار و روزنامه است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل ترانسفر فرودگاهی، خدمات کانسرج، خدمات تور، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، سفارش مواد غذایی، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده و روم سرویس به پذیرش هتل مراجعه نمایند.
پرسنل پذیرش با حوصله و صبوری مهمانان را راهنمایی می کنند. کارکنان هتل تایاهاتون به زبان های انگلیسی، عربی، اسپانیایی، روسی و ترکی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی صمیمی و حرفه ای عمل می کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس و مبلمان فضای باز در نظر گرفته شده اند که برای استراحت و تنفس مناسب اند. مهمانانی که قصد دارند همراه حیوان خانگی شان به استانبول سفر کنند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


هتل تایاهاتون انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و متنوع دارد و مهمانان می توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل تایاهاتون شامل اتاق های وی آی پی (VIP)، خانواده، سوئیت عروس و داماد، تریپل، دلوکس دبل، اکونومی سینگل، دبل استاندارد و توئین استاندارد هستند. تمام اتاق ها عایق صدا بوده و از نظافت و تمیزی بی نظیر برخوردارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. استعمال دخانیات در داخل اتاق ها و سراسر هتل، به استثنای اتاق خصوص سیگار، اکیدا ممنوع است. دکوراسیون اتاق ها ساده و در عین حال شیک و دلباز است. زمان تحویل اتاق ها در هتل تایاهاتون ساعت ۱۴ الی ۲۳٫۳ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۵ صبح الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل تایاهاتون امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق،یخچال، مینی بار، تلفن، کمد لباس، آباژور، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، سشوار، حوله، دمپایی و ... فراهم شده اند. اقامت در اتاق های هتل تایاهاتون همچون منزل خود آدم، راحت و دلچسب است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


شام های شبانه موضوعی در هتل تایاهاتون برگزار می شوند که ساعات خوشی را همراه با نشاط و شادی برای مهمانان رقم می زنند.

رستوران هتل


در سالن صبحانه خوری هتل تایاهاتون همه روزه در ساعات معینی از صبح، وعده صبحانه با تنوع بالایی از خوراکی ها و نوشیدنی های رنگارنگ به صورت بوفه ای آماده و سرو می گردد.

فاصله هتل تایاهاتون تا جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است