search
menu

هتل Taksim Nacre Residence Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Nacre Residence Istanbul
امکانات هتل تکسیم ناجره رزیدنس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل تکسیم ناجره رزیدنس تا جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Taksim Nacre Residence Istanbul


هتل ۳ ستاره تکسیم ناجره رزیدنس در مرکز شهر استانبول و در فاصله نزدیکی از میدان تکسیم و خیابان استقلال واقع شده است. موقعیت جغرافیایی این هتل که باعث نزدیکی این هتل به اماکن مهم و جاذبه های گردشگری شهر همچون برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، مسجد سلیمانیه و آب انبار باسیلیکا شده است، همواره مورد توجه گردشگران بوده است. این هتل در فاصله ۳۸ کیلومتری از فرودگاه استانبول و ۶۳ کیلومتری از فرودگاه صبیحا گوکچن قرار دارد و در صورت نیاز مسافران می‌توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی که با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌شود، استفاده کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل Taksim Nacre Residence یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که لحظات بسیار دل‌‌انگیزی را برای مسافران رقم خواهد زد.

امکانات هتل تکسیم ناجره رزیدنس استانبول


امکاناتی که این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌دهد می‌‌توان به WiFi رایگان، ورود و خروج سریع، انبار چمدان، خدمات دربان، میز تور، خدمات بلیط و خدمات تبدیل ارز اشاره کرد. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند. همچنین در فضای بیرونی، فضای باز مبله شده و تراس آفتابگیر برای مسافران مهیا شده است. از جمله خدمات نظافتی که هتل ارائه می‌دهد می‌توان خدمات سرویس اتوکشی، پرس شلوار با هزینه اضافی و خشکشویی با هزینه اضافی را نام برد. علاوه بر آن نظافت در این هتل به صورت روزانه انجام می‌گیرد. از سایر امکانات می‌توان به خدمات فکس و فتوکپی، بلیط جاذبه ها یا نمایشگاه ها با هزینه اضافی و همچنین امکان برگزاری جلسات و ضیافت ها با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. هتل فاقد برخی امکانات همچون استخر و پارکینگ بوده و خدمات حمل و نقل از قبیل تحویل و تخلیه فرودگاهی با دریافت هزینه اضافی در دسترس است.
دیگر امکانات هتل شامل ترانسفر فرودگاهی، سرویس ایاب و ذهاب و خدمات تحویل مواد غذایی و ارائه روزنامه با هزینه اضافی و خدمات کرایه ماشین است تا امکان بازدید از شهر برای مسافران به آسانی فراهم شود. همراه داشتن حیوانات خانگی و نیز استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. هتل دارای خدمات امنیتی متعدد مانند دوربین مداربسته، هشدار امنیتی، حسگر دود، کپسول های آتش نشانی، نگهبانی ۲۴ ساعته و صندوق امانات است. علاوه بر آن هتل دارای مینی مارکت، سالن مشترک و مکانی برای تماشای تلویزیون است. هتل فاقد رستوران است اما رستوران ها و بارها و کافه های مختلف در نزدیک این هتل در دسترس است و همچنین صبحانه در اتاق سرو می‌شود. پرسنل این هتل به زبان های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، ایتالیایی، رومانیایی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل Taksim Nacre Residence انواع اتاق های مختلف نظیر اتاق خانواده، اتاق دوبل سوپریور یا اتاق تویین، اتاق دولوکس، سوئیت لافت و اتاق دوبل ارزان (زیرزمین) مهیا شده است که مسافران متناسب با نیاز خود می توانند در آنها اقامت داشته باشند. اتاق‌های هتل با دکوراسیون زیبا دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای، کمد، بطری آب، چای ساز و قهوه ساز و تلفن هستند. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی هستند. در اتاق‌‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و حمام‌‌ها دارای دوش، حوله، دمپایی، توالت فرنگی و دستمال توالت است.
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
این هتل خدمات تفریحی و سرگرمی نظیر شبکه های تلویزیونی ویژه کودکان، کتاب، دی وی دی و موسیقی برای کودکان، بازی های رومیزی و پازل برای مهمانان ارائه می‌دهد.

فاصله هتل تکسیم ناجره رزیدنس تا جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا برج گالاتا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار مصر: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول : ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است