search
menu

هتل Taksim Elmadag Suites Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim Elmadag Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل تکسیم الماداغ استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل تکسیم الماداغ استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim Elmadag Suites Istanbul


هتل تکسیم الماداغ از سوئیت های میان‌رده در شهر استانبول است که در مرکز شهر واقع شده است. این هتل زیبا تا میدان تکسیم حدودا ۹۰۰ متر فاصله دارد و جزو محبوب ترین محل های اقامت در این شهر به شمار می رود، طوری که سالانه مسافران زیادی در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می کنند. خیابان پرهیجان استقلال تنها ۱۰ دقیقه تا هتل Taksim Elmadag Suites Istanbul فاصله دارد که با پای پیاده می توانید به این خیابان زیبا بروید و از رستوران ها، بارها، کافه ها، گالری های هنری و مغازه های برندهای مشهور بازدید کنید. از جمله جاهای دیدنی دیگر نزدیک به این هتل عبارتند از کاخ و موزه توپکاپی، برج گالاتا، موزه معصومیت و غیره. فرودگاه آتاتورک با فاصله ۲۰ کیلومتر نزدیک ترین فرودگاه به این هتل است. از امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل تکسیم الماداغ استانبول


اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل دسترس است. در فضای بیرونی هتل نیز محوطه ای برای پیک نیک فراهم کرده اند که مبلمان زیبایی در این محوطه چیده شده است. این هتل به حیوانات خانگی اجازه ورود می دهد، اما برای این کار باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. پارکینگ هتل به نیز پارکینگ عمومی بوده و در نزدیکی هتل واقع شده است، استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز شامل هزینه جداگانه بوده و در صورت نیاز می توانید به لابی هتل تکسیم الماداغ سر بزنید. برای آن دسته از مسافرانی که با فصد کار و تجازت عازم استانبول می شوند، به راحتی می توانند جلسات و کنفرانس هایشان را در مرکز بیزینس هتل Taksim Elmadag Suites Istanbul برگزار کنند. قابل توجه آن دسته از مسافرانی که مشکل جسمانی دارند، تنها دسترسی به چندین طبقه از طریق آسانسور امکان پذیر است و برای طبقات بالایی باید از پله استفاده کنند که بهتر است در هنگام رزرو مسئولین مربوطه را مطلع کنند تا اتاق در طبقات پایین تر ارائه شود. پرسنل این هتل بسیار کارآزموده بوده و همگی به زبان های آذربایجانی، بلغاری، بوسنیایی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، صربیانی، اکراینی و ترکی استانبولی تسلط دارند که جزو مزیت های اصلی این هتل به شمار می رود و با همه مسافران می توانند ارتباط داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی کودکان نیز زمین بازی ایجاد کرده اند تا برای چندین ساعت در این محل مشغول بازی باشند و بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند. از جمله تفریحات برای بزرگسالان نیز صندلی های آفتاب گیری است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل زیبا با معماری منحصربفرد دارای پنجره های خاصی هستند و انواع امکانات برای پخت و پز در اتاق ها فراهم گشته است. انواع مختلف اتاق های موجود در این هتل عبارتند از استودیو برای دو نفر، استودیو برای سه نفر، استودیو اکونومی، سوئیت خانواده با بالکن و اتاق کووادروپل با بالکن. در همه اتاق های مدرن این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا کار گذاشته شده است، همچنین امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، عایق صدا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فن، یخچال، مایکرویو، کتری برقی، کاناپه، فضای نشمین و بالکن در همه اتاق ها فراهم گردیده اند، همچنین حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. در داخل همه واحدهای اقامتی آشپزخانه دایر گردیده و این آشپزخانه شامل کتری برقی، مایکرویوو، یخچال، میز ناهارخوری و انواع ظروف است. به دلیل عایق صدا بودن اتاق ها در هتل Taksim Elmadag Suites Istanbul اقامتی توام با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد. همچنین بهتر است بدایند در صورت تمایل می توانید صبحانه تان را در اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل تکسیم الماداغ استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج دختر: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است