search
menu

هتل Taksim CMLM Apart

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Taksim CMLM Apart
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان سی ام ال ام تکسیم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل آپارتمان سی ام ال ام تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Taksim CMLM Apart


هتل آپارتمان سه ستاره سی ام ال ام تکسیم در شهر تاریخی استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل آپارتمان اقتصادی سی ام ال ام در مرکز شهر استانبول، در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و با چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه مدت می‌توانید از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید. در نزدیکی هتل Taksim CMLM Apart، دو ساحل باصفا و چشم‌نواز وجود دارند که می‌توانید اوقاتی مفرح و لذت‌بخش را در آنجا سپری کنید. هتل آپارتمان سی ام ال ام تکسیم استانبول برای مسافرانی که با خانواده سفر می‌کنند و به دنبال اقامتگاهی به‌صرفه هستند تا اقامتی خوش و راحت را تجربه کنند؛ بسیار مناسب است. در صورتی که قصد گرفتن بلیط هواپیما استانبول و اقامت در هتل Taksim CMLM Apart را داشته باشید، می‌توانید به راحتی در عرض یک ساعت با ماشین از فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول به هتل آپارتمان سی ام ال ام تکسیم برسید. زمانی که در هتل آپارتمان سی ام ال ام اقامت دارید، حتما سری هم به اسکله های استانبول بزنید. این اسکله ها نقاطی هستند که گردشگران را در بین دو بخش آسیایی و اروپایی استانبول با هزینه و زمان کمتری نسبت به عبور زمینی جابه‌جا می‌کنند و بازدید از اسکله‌های متنوع شهر زیبای استانبول خالی از لطف نیست.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان سی ام ال ام تکسیم


هتل آپارتمان سی ام ال ام تکسیم خدمات و امکانات با کیفیت و خوبی را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی آسوده داشته باشند و شامل مواردی هستند از جمله: لابی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، گشت شهری، تبدیل ارز، خدمات ویژه معلولین، خدمات بیدارباش، ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی، فکس، فتوکپی، خدمات اتاق، خدمات نگهداری از کودک و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، اتو، لباسشویی، واکس کفش و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل Taksim CMLM Apart استفاده کنید تا با خیالی راحت رفت‌و‌‌آمد کنید. قابل ذکر است که کارکنان هتل آپارتمان سی ام ال ام تکسیم علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان فارسی، عربی، انگلیسی و روسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


واحدهای اقامتی در هتل آپارتمان سی ام ال ام تکسیم با طراحی راحت و زیبا برای اقامتی بدون کمبود بدین شرح هستند: سوئیت آپارتمان لوکس برای ۴ فرد بزرگسال و یک کودک، سوئیت آپارتمان یانگ با ظرفیت چهار فرد بزرگسال و یک کودک، سوئیت آپارتمان کلاسیک مخصوص اقامت ۵ فرد بزرگسال و یک کودک و سوئیت آپارتمان با ظرفیت اقامت ۶ فرد بزرگسال و دو کودک. تمامی آپارتمان‌های هتل Taksim CMLM Apart دارای یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبا و راحت هتل آپارتمان سی ام ال ام، امکانات و وسایل بسیار خوب و متناسب با نیاز‌های مسافران قرار دارد تا مهمانان اقامتی راحت را تجربه کنند. وسایل و تجهیزات هتل Taksim CMLM Apart شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، وسایل اتو کردن، سشوار، تهویه مطبوع، میز تحریر و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل سی ام ال ام تکسیم امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. در واحدهای اقامتی آپارتمانی هتل سی ام ال ام استانبول تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی و ماشین لباسشویی است. در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هتل المنت گاردن استانبول می‌توانید با آسودگی خیال و با سلیقه خود آشپزی کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آپارتمان سی ام ال ام استانبول برای تنوع در سفر خود می‌توانید در تورهای پیاده‌روی شرکت کنید و اوقاتی خوش را تجربه کنید.

فاصله هتل آپارتمان سی ام ال ام تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است