search
menu

هتل Sura Design Hotel & Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sura Design Hotel & Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل و سوئیت سورا دیزاین استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل و سوئیت سورا دیزاین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sura Design Hotel & Suites Istanbul


هتل و سوئیت سورا دیزاین یکی هتل های ۴ ستاره شهر استانبول دقیقا در مرکز منطقه سلطان احمد واقع شده است. طراحی این هتل همانند قصر است و نمای بیرونی و داخلی هتل گویای هنرمندی معماران برجسته را نشان می دهد، مطمئنا با اقامت در این هتل لحظات بی نظیری را تجربه خواهید کرد. این هتل تا ایستگاه تراموای سلطان احمد حدودا ۲ دقیقه فاصله دارد و از این طریق به تمامی جاذبه های دیدنی و تاریخی دسترسی آسانی خواهید داشت. از مزیت های این هتل سرو چای راس ساعت ۵ عصر است، همچنین پخش موسیقی زنده در روزهای جمعه و شنبه مورد استقبال گردشگران قرار می گیرند.
بی شک یکی از بهترین اقامت هایتان را در هتل Sura Design Hotel & Suites Istanbul تجربه خواهید کرد، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا با خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. از جمله مکان های مناسب خرید می توان به جواهر مال اشاره کرد که برای طرفداران خرید خبر خوبی است. جاذبه های دیدنی نظیر مسجد و موزه ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، کاخ توپقاپی، بازار بزرگ استانبول در فاصله اندکی از این هتل قرار دارند و بازدید از این مکان های دیدنی به همه توریست ها پیشنهاد می شود. فرودگاه صبیحه گوکچن ۴۶ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۵۲ کیلومتر تا این هتل فاصله دارند و برای دسترسی به هریک از فرودگاه ها می توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید. از امکانات مشهور این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، سالن بدنسازی، اتاق های ضدسیگاری، چای ساز و قهوه ساز در داخل اتاق ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل و سوئیت سورا دیزاین استانبول


هر طبقه از این هتل به شکل متفاوتی طراحی شده و در هر طبقه از نقره، طلا و برنج استفاده گردیده است. براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در صورتی که به قصد سفرکاری عازم شهر استانبول شده اید، با اقامت در این هتل می توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو و واکس کفش جزو امکانات ارائه شده با هزینه مجزا هستند. در لابی هتل خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری، تبدیل ارز و خدمات باربری انجام می گیرند. اگر جزو مسافرانی هستید که به همراه خود کودک خردسال دارید، در هتل سورا دیزاین امکان نگهداری از کودکان وجود دارد.
در لابی هتل Sura Design Hotel & Suites Istanbul می توانید از مغازه های سوغاتی فروشی خرید کنید یا اینکه برای گشت و گذار در میان جاذبه ها اتومبیل کرایه کنید. پرسنل مجرب هتل به زبان های عربی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


استخر شنای روباز این هتل چشم انداز زیبایی رو به مسجد و موزه ایاصوفیه دارد. در مرکز اسپای هتل نیز می توانید از حمام سنتی، مرکز سلامتی و سالن زیبایی بهره مند شوید. انواع ماساژها براساس درخواست شما در این مرکز ارائه می شوند. همچنین سالن بدنسازی با مجهزترین دستگاه ها در این هتل برای دوست داران ورزش دایر گردیده است. تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری و کلاس های آشپزی جزو امکانات تفریحی ارائه شده در هتل Sura Design Hotel & Suites Istanbul هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در چیدمان اتاق های مدرن هتل سورا دیزاین از وسایل عثمانی استفاده شده است و همگی عایق صدا بوده و اقامتی سرشار از آرامش به ارمغان می آورند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئین دولوکس، اتاق دوبل یا توئین دولوکس با بالکن، اتاق خانواده، اتاق تریپل دولوکس، اتاق لافت و اتاق شیروانی دولوکس. همه اتاق ها در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون همراه با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، دستگاه اسپرسو ساز، کتری برقی هستند. برخی از اتاق ها چشم انداز زیبایی رو به باغ و برخی دیگر رو به شهر دارند، حتی از پنجره برخی اتاق ها موزه ایاصوفیه به خوبی دیده می شود.

رستوران هتل


صبحانه مقوی و کامل ارائه شده در رستوران این هتل بسیار متنوع بوده و با انتخاب غذاها در ظروف عثمانی در میان دکوراسیون تاریخی لذت غذا خوردن را دوچندان خواهد کرد. در رستوران سورا نیز انواع کباب های سنتی ارائه می شوند و از سبزیجات و گوشت طبیعی و اورگانیک در پخت غذاهای هتل Sura Design Hotel & Suites Istanbul استفاده می کنند. بعد از گشت و گذار روزانه و با کلی خستگی می توانید خودتان را به یک فنجان قهوه مهمان کرده و ریلکس کنید. رستوران Galeyan انواع غذاهای ترکی استانبولی در وعده های صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهند.

فاصله هتل و سوئیت سورا دیزاین استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۳۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۷۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است