search
menu

هتل Sultanahmet Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sultanahmet Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل سوئیت سلطان احمد استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوئیت سلطان احمد استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sultanahmet Suites Istanbul


هتل و سوئیت سلطان احمد یکی از مشهورترین هتل‌آپارتمان‌های شهر استانبول به شمار می‌رود. این هتل ۴ ستاره به دلیل نزدیکی به مرکز شهر، تمیزی و راحتی و برخورد عالی پرسنل در میان گردشگران شهرت زیادی دارد. درواقع این هتل‌آپارتمان در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع‌شده است و با ارائه امکانات و خدمات مناسب در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی نقش به سزایی دارد، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. فاصله هتل Sultanahmet Suites Istanbul تا مسجد آبی کمتر از ۱۰ دقیقه است که با پای پیاده می‌توانید از این جاذبه دیدنی بازدید کنید. از امکانات ارائه‌شده مشهور در هتل‌آپارتمان سلطان احمد می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سوئیت سلطان احمد استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ این هتل‌آپارتمان به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و استفاده از آن شامل هزینه جداگانه است، اما نیازی به رزرو قبلی نیست. از مزیت‌های این هتل آزاد بودن ورود حیوانات است و برای این کار نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. در لابی هتل نیز می‌توانید از میز تور و بلیط گردشگری در رابطه با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر استانبول مانند برج گالاتا، برج دختر، موزه و مسجد ایاصوفیه، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد سلیمانیه و غیره اطلاعات کسب کنید و همچنین بلیط ورودی برخی از این جاذبه‌ها را نیز می‌توانید از لابی این هتل‌آپارتمان تهیه کنید. حتی در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید با مراجعه به صرافی موجود در این هتل‌آپارتمان تبدیل ارز کنید. در بخش پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان در سراسر جهان هستند. پرسنل این هتل‌آپارتمان به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند.
توجه داشته باشید که طبقه‌های بالایی در هتل Sultanahmet Suites Istanbul فقط از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافرانی که مشکل جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، بهتر است از اتاق‌های طبقه پایینی رزرو کنند. در مرکز بیزینس هتل‌آپارتمان سلطان احمد نیز می‌توانید جلسات خود را برگزار کنید و از خدماتی مانند فکس و کپی نیز با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در لابی هتل مغازه و مینی مارکت وجود دارند که در صورت نیاز می‌توانید وسایل موردنیاز خود را خریداری کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود در این هتل‌آپارتمان شامل اتاق‌خواب و فضای نشیمن برای چهار نفر هستند. این واحدهای اقامتی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با سکوت خواهید داشت. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد. برخی از اتاق‌ها بالکن دارند که از این بالکن‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار دلربایی را تماشا کنید.
انواع اتاق‌های موجود در هتل Sultanahmet Suites Istanbul نیز عبارت‌اند از سوئیت استاندارد، سوئیت دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق سینگل، اتاق دوبل و سوئیت خانواده. در داخل واحدهای اقامتی آشپزخانه مجهزی دایر گردیده است که شامل یخچال، قهوه ساز، چای‌ساز، اجاق‌گاز، توستر مایکرویو، کتری برقی و میز غذاخوری است. در داخل حمام‌های اختصاصی موجود در واحدهای اقامتی نیز می‌توانید از دوش، وان، توالت فرنگی، حوله سشوار و دمپایی بهره‌مند شوید. علاوه بر همه این‌ها، از امکانات دیگر ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، ورودی اختصاصی، صندلی مخصوص کودکان، میز کار و لوازم شست‌وشو اشاره کرد. توجه داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از سایر اتاق‌ها تعبیه‌شده است. به دلیل آزاد بودن ورود حیوانات در داخل اتاق‌ها ظروف و سبد مخصوص حیوانات تعبیه‌شده است. در میان سوئیت‌های موجود در این هتل سوئیت زوج‌های جوان از شهرت زیادی برخوردار است.

امکانات تفریحی هتل


از فعالیت‌های تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل‌آپارتمان می‌توان به دارت، ماهیگیری و کوهنوردی اشاره کرد. همچنین با کرایه اتومبیل و دوچرخه می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی بازدید کنید و به گشت‌وگذار در سطح شهر بپردازید. در مرکز سلامتی این مجموعه می‌توانید همراه با مربی خصوصی ورزش کنید.

رستوران هتل


در رستوران این هتل‌آپارتمان صبحانه سنتی ترکی سرو می‌شود. همچنین برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید از رستوران‌های موجود در منطقه سلطان احمد بهره‌مند شوید، در نظر داشته باشید که این منطقه مملو از رستوران و کافی شاپ و بار است.

فاصله هتل سوئیت سلطان احمد استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۸۰۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است