search
menu

هتل Son Otel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Son Otel Istanbul
امکانات عمومی هتل سون استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل سون استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Son Otel Istanbul


هتل سه ستاره سون از هتل‌های معروف در منطقه کادیکوی استانبول است. این هتل در منطقه آسیایی شهر استانبول واقع‌شده است و برای مسافرانی که به قصد تفریح یا تجارت با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوند، یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت به شمار می‌رود، زیرا این هتل با دسترسی آسان به برخی از جاذبه‌های دیدنی مانند تنگه بسفر بازار ادویه، موزه پرا، موزه معصومیت و چندین مورد دیگر و همچنین دسترسی به مراکز اداری و تجاری این شهر موردتوجه گردشگران قرار می‌گیرد و مسافران می‌توانند با انتخاب این هتل برای اقامت لحظات خوش و اقامتی به‌یادماندنی را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند. در محوطه هتل Son Otel Istanbul باغ زیبایی تعبیه شه است که در هنگام عصر یا شب لحظات خوشی را در این باغ می‌توانید تجربه کنید. علاوه بر موارد گفته‌شده، از این هتل تا برج دختر استانبول حدوداً ۶ کیلومتر و تا آب‌انبار باسیلیکا نیز حدوداً ۱۲ کیلومتر فاصله وجود دارد که به‌راحتی می‌توانید به این جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید، همچنین مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول با ۱۲ کیلومتر فاصله جزو جاذبه‌های دیدنی مشهور استانبول به شمار می‌روند و بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود.
نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن است که با ۲۶ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، توجه داشته باشید که برای استفاده از این شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و آزاد بودن ورود حیوانات خانگی.

امکانات عمومی هتل سون استانبول


از امکانات ارائه‌شده مشهور در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که در هر ساعت از شبانه‌روز آماده استقبال از مسافران هستند. همچنین در لابی هتل می‌توانید از صرافی بهره‌مند شوید و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. خدماتی مانند روم سرویس در این هتل دایر گردیده است و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را سفارش داده و در داخل اتاق نوش جان‌ کنید. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل آزاد است و برای بردن حیوانات نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. پارکینگ این مجموعه نیز به‌صورت گاراژ و خیابان بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند.
خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو در هتل Son Otel Istanbul با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در لابی این هتل می‌توانید از سوپرمارکت بهره‌مند شوید و وسایل و اقلام موردنیازتان را تهیه کنید. همچنین به اتاق چمدان موجود در داخل این هتل نیز می‌توانید وسایل و بارتان را بسپارید و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان خیالتان راحت باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دلوکس با یک تخت خواب دونفره بزرگ و اتاق دوبل اکونومی با یک تخت خواب دونفره بزرگ. اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به باغ در محوطه این هتل دارند و در داخل اتاق‌ها نیز می‌توانید از خدماتی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی، میز غذاخوری، فضای نشیمن و کمد لباس بهره‌مند شوید. در داخل واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل Son Otel Istanbul سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و حمام اختصاصی و میز کار تعبیه‌شده است. همه واحدها دارای ورودی اختصاصی بوده و همراه با کف پارکت شده در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

فاصله هتل سون استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است