search
menu

هتل Snog Rooms & Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Snog Rooms & Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل و سوئیت اسنوگ رومز
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل و سوئیت اسنوگ رومز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Snog Rooms & Suites Istanbul


هتل اسنوگ رومز یکی از سوئيت های معروف سه ستاره در شهر استانبول است که در ۲۰۰ متری برج گالاتا قرار دارد. خیابان معروف استقلال نیز در فاصله یک کیلومتری از این هتل قرار دارد و این خیابان مشهور در میان توریست ها و گردشگران محبوبیت خاصی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از جاهای دیدنی مختلفی نظیر کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، آب انبار باسیلیکا، برج دختر و چندین جای دیگر بازدید کنید. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آتاتورک بوده و حدودا ۱۴ کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه استانبول نیز در ۵۰ کیلومتری هتل واقع شده است. از جمله امکانات مشهور هتل Snog Rooms & Suites Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های ضدسیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته و آسانسور اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل و سوئیت اسنوگ رومز


هتل و سوئیت اسنوگ رومز دارای اینترنت وای فای رایگان بوده و در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. پارکینگ اختصاصی موجود در این هتل برای مسافرانی تعبیه شده است که به وسیله ماشین شخصی سفر می کنند، لازم به ذکر است که استفاده از این پارکینگ شامل هزینه جداگانه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. همچنین در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به استقبال میهمانان می روند و در فراهم کردن اقامتی بی نظیر به طور شبانه روزی در حال تلاش هستند. طبق قوانین هتل Snog Rooms & Suites Istanbul اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در لابی هتل می توانید از امکاناتی نظیر اتاق چمدان، تبدیل ارز و میز تور و بلیط گردشگری بهره مند شوید. خشکشویی و اتو نیز جزو امکانات دیگر در این هتل هستند که نیاز به پرداخت هزینه جداگانه دارند و برای همه مسافران قابل استفاده است. در صورت نیاز به فتوکپی و فکس نیز می توانید به لابی هتل مراجعه کنید. پرسنل هتل اسنوگ رومز بسیار مجرب بوده و همگی به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بنابراین مسافران از هر نقطه جهان که باشند، با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی بی نظیر برای خود و خانواده شان رقم می زنند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز در این هتل فراهم گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل اسنوگ رومز شامل اتاق های متنوعی است که عبارتند از اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئين دلوکس، سوئيت لافت با کاناپه تختشو و اتاق توئين یا دوبل اکونومی. اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و همگی ضد آلرژی هستند و به دلیل عایق صدا بودن دیوارهای اتاق ها برای مسافران اقامتی خوش و به یاد ماندنی فراهم می شود. امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، وسایل اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار و کمدلباس در تمامی اتاق ها وجود دارند. در برخی از اتاق های هتل Snog Rooms & Suites Istanbul می توانید در فضای نشیمن استراحت کنید. در همه اتاق ها کتری برقی وجود دارد و در هرساعتی که خواستید می توانید چایی نوش جان کنید. برای راحتی مسافران در همه اتاق ها حمام اختصاصی دایر گردیده و این حمام ها نیز شامل امکاناتی نظیر دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. به یاد داشته باشید، به دلیل ممنوعیت سیگار در داخل اتاق ها می توانید به محل های مشخص شده به دور از اتاق ها مراجعه کنید.

رستوران هتل


صبحانه سلف سرویس همه روزه از ساعت ۷ الی ۱۱ صبح دایر بوده و مسافران می توانند با مراجعه به رستوران هتل انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها را نوش جان کنند. همچنین در هرساعتی از شبانه روز چای و قهوه در رستوران هتل ارائه می شوند.

فاصله هتل و سوئیت اسنوگ رومز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان استقلال: ۲۹۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۸۵۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است