search
menu

هتل Sirkeci Mansion Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sirkeci Mansion Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل سیرکسی منشن
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیرکسی منشن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sirkeci Mansion Hotel


مالکان هتل چهار ستاره سیرکچی منشن در شهر استانبول در کشور ترکیه، خانواده Boyaci هستند که سابقه فعالیت تجاری در منطقه Sirkeci استانبول را به مدت 3 نسل دارند. هتل سیرکسی منشن در قلب شهر قدیمی، در محله سیرکچی، که محل امپراتوری روم و عثمانی بود واقع شده است و به جاذبه‌های تاریخی شهر استانبول مانند کاخ و موزه توپکاپی استانبول بسیار نزدیک است. اگر بلیط هواپیما استانبول خریداری کرده‌اید، خوب است بدانید که فرودگاه بین المللی سابیحا گوکچن در فاصله‌ی حدود ۵۰ کیلومتری هتل سیرکچی منشن قرار دارد. قابل ذکر است که هتل Sirkeci Mansion Hotel به دو ایستگاه قطار تراموا هم نزدیک است.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیرکسی منشن


هتل باشکوه سیرکچی منشن طیف وسیعی از خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار داده است تا مسافران از اقامت خود خاطراتی خوش داشته باشند و سفری به یادماندنی را تجربه کنند. در هتل Sirkeci Mansion Hotel شما به لابی وسیع و شیک با طراحی مجلل و جذاب، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، آسانسور، رستوران، فضای باز و تراس، چندین اتاق جلسات و همایش، فکس، فتوکپی، اسپا، ماساژ، حمام ترکی و سونا دسترسی دارید. خدماتی که هتل سیرکسی منشن ارائه می‌کند شامل خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی و لباسشویی است. دیگر خدمات را این موارد در بر می‌گیرد: خدمات اتاق، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، برگزاری تور و نگهداری از چمدان. اگر بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل سیرکسی منشن استفاده کنید تا ترددی آسان داشته باشید. در هتل مجلل سیرکسی منشن استانبول، فروشگاه سوغات و هدایا هم وجود دارد.

اتاق های هتل


هتل سیرکسی منشن دارای ۳۲ اتاق متنوع با دکوراسیونی زیبا، گیرا و خاص است که بدین شرح هستند: اتاق‌های دلوکس با مساحت بین ۳۰ تا ۳۵ متر مربع، اتاق‌های سوپریور با مساحت ۲۵ متر مربع، اتاق‌های دابل و اتاق‌های تویین با مساحت ۲۰ متر مربع، اتاق‌های کانکت خانوادگی با مساحت حداکثر ۳۵ متر مربع، اتاق‌های خانوادگی با یک اتاق خواب و مساحت حداکثر ۲۷ متر مربع، اتاق‌های سینگل با مساحت ۱۸ متر مربع، اتاق‌های ویژه معلولین با دو تخت سینگل و مساحت حداکثر ۲۰ متر مربع و اتاق‌های سه نفره با مساحت حداکثری ۲۵ متر مربع.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوبی در اتاق‌های هتل سیرکچی منشن قرار دارند که شامل مواردی هستند مانند یخچال، کمد لباس، تلویزیون، اینترنت رایگان و پرسرعت، مینی‌بار، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند شامپو، صابون و حوله، سیستم هشدار و اطفا حریق، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، مبلمان، بطری آب، چای و قهوه ساز و سیستم گرمایشی. فراموش نکنید که اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن را ندارند اما در مکان مخصوص آن در هتل می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر می‌خواهید روزی سراسر از شادابی و طراوت را داشته باشید و خستگی‌های زندگی اخیر خود را از بین ببرید، به بخش اسپا، ماساژ، حمام ترکی و سونا در هتل سیرکسی منشن بروید و حس آرامش و سلامتی را به خود هدیه دهید. در هتل Sirkeci Mansion Hotel در استخر سرپوشیده شنا کنید و یا اگر علاقه‌مند به ورزش هستید و یا برنامه منظم برای ورزش کردن دارید، به باشگاه ورزشی هتل سیرکسی منشن استانبول سری بزنید. از فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی هتل سیرکسی منشن که همراه با آموزش است و برای مسافران در نظر گرفته شده‌است، شامل فعالیت‌هایی است از قبیل: تور پیاده‌روی مربوط به آشپزی و خوراک در منطقه سیرکچی، تجربه آشپزی در هتل و پیاده‌روی در محله‌های قدیمی شهر و بازدید از جاهای دیدنی استانبول.

رستوران هتل


رستوران داخلی هتل سیرکسی منشن با نام (NEYZADE RESTAURANT)، روزانه غذاهای محلی ترکی را برای ناهار و شام آماده می کند. طعم های خوراک‌های ترکی را در داخل رستوران زیبای هتل سیرکسی منشن و در فصل بهار و تابستان با چشم‌انداز بسفر در تراس پشت بام بچشید. در تراس در طول روز در کنار همسفران و خانواده خود از هوای آفتابی لذت ببرید، پرندگان در حال رقص در پارک گلهان را تماشا کنید، کتابی را با خود ببرید و در فضایی عالی استراحت کنید و میان وعده‌ای هم میل کنید. همچنین می‌توانید در طول روز غذاهای فست‌فودی و یا خوراک‌های میان‌وعده‌ای ترکی را هم میل کنید.

فاصله هتل سیرکسی منشن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۱۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۳۰ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است