search
menu

هتل Sheriff Residence Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheriff Residence Istanbul
امکانات هتل شریف رزیدنس استانبول
خدمات هتل شریف رزیدنس استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل شریف رزیدنس استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Sheriff Residence Istanbul


هتل شریف رزیدنس استانبول یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر استانبول است که در منطقه‌ای بسیار عالی از این شهر قرار گرفته و می‌توان گفت موقعیت مکانی آن به گونه‌ای است که به بسیاری از اماکن تاریخی شهر دسترسی دارد. استانبول شهری توریستی و بسیار معروف در کشور ترکیه است که به دلیل زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های گوناگون، بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد. سواحل استانبول یکی از بی‌نظیرترین و زیباترین سواحل کشور ترکیه را دارند و تفریحات و امکانات موجود در آن‌ها برای مسافران بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. این شهر آثار تاریخی فوق العاده‌ای نیز دارد که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود از شاهکارهای معماری جهان به شمار می‌روند. آب انبار باسیلیکا، کاخ دلمه باغچه، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و… از جمله اماکن تاریخی معروف شهر استانبول هستند که در نزدیکی هتل Sheriff Residence قرار دارند و با سکونت در این هتل به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و سفری فراموش نشدنی را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل شریف رزیدنس استانبول


نزدیکی هتل شریف رزیدنس استانبول به خیابان استقلال سبب شده است که مهمانان این هتل به راحتی به بخش مهمی از مراکز تجاری-تفریحی شهر دسترسی داشته باشند. خیابان استقلال حدود ۳ کیلومتر طول دارد و سرتاسر خیابان پر از مغازه‌های رنگارنگ و کافه‌های متنوع است که از گشت و گذار و تفریح در آن‌ها خسته نخواهید شد. علاوه بر آن در اطراف این هتل رستوران‌های ترکی، دریایی و بین المللی متنوعی وجود دارند که هر غذایی را با هر سبک سلیقه‌ای می‌توانید در آن‌ها پیدا کنید. ساختمان هتل محیطی تمیز، زیبا و آرامش بخش دارد که احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کند. هتل Sheriff Residence دارای نگهبانی ۲۴ساعته نیز است و خیال مسافران را از بابت امنیت خود در زمان اقامت راحت می‌کند. تراس موجود در هتل، فضای زیبایی را برای استراحت مهمانان فراهم می‌کند و مسافران می‌توانند منظره زیبایی از شهر استانبول را در این تراس نظاره‌گر باشند. امکانات ویژه معلولین، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های غیر سیگاری، پارکینگ و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در این هتل به شمار می‌روند.

خدمات هتل شریف رزیدنس استانبول


هتل شریف رزیدنس استانبول دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز مسلط هستند و همین مسئله، برقراری ارتباط بین مهمانان و پرسنل را آسان‌تر می‌کند. مسافران می‌توانند برای تجربه سفری زیباتر از خدمات تور هتل بهره‌مند شوند و با راهنمایی‌های آن‌ها لحظات شادتری را در طول مسافرت برای خود رغم بزنند. در این هتل صندلی‌های چرخدار نیز برای مهمانان معلول در نظر گرفته شده و اقامت را برای مسافرانی که دچار معلولیت هستند آسان‌تر می‌کند. هتل Sheriff Residence مجهز به وای فای نیز است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


دکوراسیون زیبا و فضای بزرگ و دلباز واحدهای اقامتی هتل شریف رزیدنس استانبول سبب شده‌اند که مسافران از اقامت در هتل احساس خوبی داشته باشند و اوقات فراغت زیبایی را در هتل تجربه کنند. تمامی واحدهای اقامتی این مجموعه دارای آشپزخانه با تجهیزاتی مانند اجاق گاز، یخچال، کتری برقی و ماشین ظرفشویی هستند و امکان پخت و پز را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دونفره لوکس، اتاق خانواده لوکس، اتاق خانواده برتر و… اشاره کرد. امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل Sheriff Residence تمامی شرایط لازم برای یک اقامت چند روزه به یادماندنی را برای مهمانان فراهم می‌کند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، میز تحریر، منطقه نشیمن، محل غذاخوری و… اشاره کرد.

فاصله هتل شریف رزیدنس استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است