search
menu

هتل Senator Hotel Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Senator Hotel Taksim Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل سناتور تکسیم استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سناتور تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Senator Hotel Taksim Istanbul


هتل چهار ستاره و مجلل سناتور تکسیم در شهر استانبول، از شهرهای مشهور کشور ترکیه واقع‌شده‌است. هتل سناتور تکسیم در مرکز شهر استانبول قرار دارد و به جاهای دیدنی استانبول و مراکز خرید استانبول نزدیک است. از مزیت‌های مهم هتل لوکس سناتور تکسیم، نزدیکی آن به دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال است که از مکان‌های معروف و مشهور شهر است. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید و برای اقامت هم هتل سناتور تکسیم را انتخاب کردید، خیالتان راحت باشد؛ زیرا فرودگاه بین‌المللی سابیحا گوکچن استانبول در فاصله‌ی ۴۴ کیلومتری هتل Senator Hotel Taksim Istanbul قرار دارد و همچنین فرودگاه استانبول هم در فاصله‌ی حدود ۵۰ کیلومتری از هتل سناتور تکسیم است. در هنگام سفر به استانبول از سواحل زیبای این شهر مانند ساحل فلوریا استانبول، که در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد هم بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سناتور تکسیم استانبول


هتل سناتور تکسیم استانبول دارای امکانات و خدماتی با کیفیت و عالی است که برای اقامت راحت، آسوده و به‌یادماندنی مسافران فراهم شده‌اند. امکانات و تجهیزات هتل سناتور تکسیم شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک، آسانسور، رستوران برای صرف صبحانه، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، بیزینس سنتر، یک اتاق جلسات با ظرفیت ۱۲ نفر، فکس و فتوکپی. خدماتی که هتل سناتور تکسیم ارائه می‌کند، شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، میز تور برای معرفی و ارائه خدمات تور به علاقه‌مندان گشتن شهر با تور و برنامه ریزی، صبحانه بوفه رایگان، تبدیل ارز، خدمات اتاق، دستگاه خودپرداز و نگهداری از چمدان است. همچنین خدمات نظافتی در هتل سناتور تکسیم شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. اگر درخواست شکلات، میوه، بیسکوییت و بطری آب معدنی داشته‌باشید، با پرداخت هزینه‌ای اضافه‌تر این امکان برای شما مهیا است. در صورتی‌که بلیط لحظه آخری استانبول خریداری کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل سناتور تکسیم استانبول استفاده کنید تا رفت‌و‌آمدی راحت و بی دغدغه داشته‌باشید. قابل ذکر است که در هتل Senator Hotel Taksim Istanbul یک سالن زیبایی و آرایش و سوپرمارکتی کوچک هم وجود دارد و علاوه بر این موارد، یک فروشگاه هدیه و سوغات هم در هتل سناتور تکسیم قرار دارد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های متنوعی در هتل سناتور تکسیم وجود دارد که در مجموع ۴۲ اتاق هستند و دارای چیدمانی گیرا و زیبا هستند. تعداد ۶ اتاق سوپریور بیزینس، ۲۴ اتاق سوپریور با تخت دابل و ۱۲ اتاق سوپریور با تخت تویین، تعداد اتاق‌های راحت و دنج هتل سناتور تکسیم استانبول هستند. درواقع نوع اتاق‌های هتل Senator Hotel Taksim Istanbul بدین شرح است: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل یا تخت تویین و اتاق‌هایی با ظرفیت اقامت نفرات بیشتر. وسایل و امکاناتی که در اتاق‌های هتل سناتور تکسیم قرار دارند، همگی برای اقامتی خوش و بدون کمبود است. این تجهیزات شامل مواردی است از جمله: اینترنت رایگان و پرسرعت، مبلمان، یخچال، میز، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، تهویه مطبوع، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سیستم هشدار و اطفا حریق، سشوار، اتو و میز اتو، آباژور و میز آرایش. فراموش نکنید که اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن ندارند، اما می‌توانید اتاق‌هایی را درخواست کنید که امکان سیگار کشیدن را داشته‌باشند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر قصد دارید ساعاتی را در خود هتل Senator Hotel Taksim Istanbul سپری کنید و سرگرم شوید و همچنین اطلاعاتی مفید کسب کنید، در تور و یا کلاس‌های آموزش و معرفی آداب و رسوم محلی مردم شهر استانبول و کشور ترکیه شرکت کنید تا اوقاتی خوش و خاص را داشته باشید و سفری همراه با تجربیات و اطلاعات ارزنده را تجربه کنید.

رستوران هتل


در رستوران هتل سناتور تکسیم می‌توانید صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را با خوراک‌های متنوع، تازه و با کیفیتی مطلوب میل کنید و در فضایی دلنشین، صمیمی و دنج ساعاتی دلپذیر، فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز را در کنار خانواده، دوستان و همراهان خود سپری کنید. در جلو هتل سناتور تکسیم استانبول در فضای باز و مطبوع، با میز، صندلی و گیاهانی سبز و رنگارنگ تزئین شده است که می‌توانید در آنجا نوشیدنی سرد و یا گرم و میان وعده‌ میل کنید.

فاصله هتل سناتور تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم استانبول: ۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است