search
menu

هتل Santa Sophia Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Santa Sophia Hotel – İstanbul
امکانات کلی هتل سانتا سوفیا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سانتا سوفیا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Santa Sophia Hotel – İstanbul


هتل ۳ ستاره سانتا سوفیا استانبول اقامتگاه های باشکوهی را در قلب شهر قدیمی استانبول و در منطقه فاتح ارائه می دهد. منطقه فاتح دارای معماری فوق العاده ای بوده و یک گزینه عالی برای مسافران علاقمند به موزه ها و آثار تاریخی است. این هتل که در مرکز خرید، گشت و گذار و منطقه فرهنگی شهر استانبول قرار گرفته است، مکانی مناسب برای استراحت در روزهای شلوغ را فراهم می کند. موقعیت مرکزی در کنار ایستگاه تراموا دسترسی آسان به موزه هنرهای ترکی و اسلامی را فراهم می کند. در کل این هتل از نظر دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی در شهر موقعیت خوبی دارد. هتل Santa Sophia Hotel – İstanbul در فاصله کوتاهی از کاخ دولما باغچه، مسجد آبی، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد سلیمانیه، برج تاریخی گالاتا، برج دختر استانبول و خیابان با شکوه استقلال قرار گرفته است و توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در فاصله ۴۵ کیلومتری از هتل قرار دارد و شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه در دسترس است. در صورت خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر زیبا و دیدنی، هتل سانتا سوفیا با داشتن امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب مکانی ایده آل برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل سانتا سوفیا استانبول


امکانات فوق العاده و موقعیت مکانی عالی، هتل سانتا سوفیا را به مکانی ایده آل برای اقامت در استانبول تبدیل کرده است. از جمله امکانات رفاهی مشهور این هتل می توان به وجود اینترنت بی سیم رایگان در مکان های عمومی و اتاق ها، رستوران، بار، پارکینگ و شاتل فرودگاهی اشاره کرد. امکان کرایه خودرو برای میهمانان فراهم شده است که به آسانی بتوانند به گشت و گذار در شهر بپردازند و از جاهای دیدنی بازدید کنند. در هتل Santa Sophia Hotel – İstanbul امکانات ویژه ای از قبیل ویلچر و آسانسور برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا آن ها هم همانند سایر افراد اقامت راحت و دلنشینی را در این هتل تجربه کنند. برای افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند، امکان استفاده از پارکینگ سرپوشیده و پارکینگ خیابانی فراهم شده است. میهمانان هتل می توانند از ویژگی های موجود در محل مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صرافی و صندوق امانات استفاده کنند. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. قبل از رزرو هتل حتما توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل نخواهید اشت. خدمات نظافتی به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. علاوه بر امکانات و خدمات ذکر شده در بالا خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با خوش رویی آماده استقبال از میهمانان هستند.

امکانات تفریحی هتل


روش های سرگرمی زیادی از جمله تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری، باغ، کلوب شبانه و کتابخانه برای پر کردن اوقات فراغت شما در هتل Santa Sophia Hotel – İstanbul در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل سانتا سوفیا استانبول عبارتند از:
• اتاق یک تخته سوپریور
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق سه تخته سوپریور
• اتاق توئین
• اتاق خانوادگی
• اتاق چهار تخته سوپریور
• اتاق دبل اقتصادی
۴۰ اتاق میهمان این هتل به سادگی اما با راحتی زیادی مبله شده اند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی رایگان است. مینی بار، تلفن، آباژور، تلویزیون ال سی دی و Wi-Fi رایگان نیز در دسترس هستند. همچنین اتاق ها، تهویه مطبوع را برای جلب رضایت بیشتر میهمانان ارائه می دهند.

رستوران هتل


در رستوران هتل Santa Sophia Hotel – İstanbul غذاهای بین المللی و همچنین غذاهای ترکی زیادی سرو می شود. میهمانان هتل سانتا سوفیا استانبول در طول اقامت خود از صبحانه بوفه ای روزانه لذت خواهند برد و همچنین می توانند از غذاهای اروپایی، خاورمیانه ای و مدیترانه ای در رستوران هان که در فاصله بسیار نزدیکی از هتل قرار دارد، لذت ببرند. بار لابی دارای یک سالن و تراس وسیع به همراه انواع نوشیدنی های خوشمزه است.

فاصله هتل سانتا سوفیا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است