search
menu

هتل Régie Ottoman Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Régie Ottoman Istanbul
امکانات کلی هتل رجی اوتومان استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رجی اوتومان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Régie Ottoman Istanbul


هتل رجی اوتومان استانبول از بوتیک هتل‌های معروف استانبول است که در منطقه تاریخی سلطان احمد قرار دارد. Régie Ottoman Istanbul - Special Category یکی از ساختمان‌های متعلق به امپراتوری عثمانی است که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده است و در سال‌های اخیر نوسازی و به هتل تبدیل شده است. اتمسفر تاریخی هتل رجی اوتومان استانبول با امکانات مدرن ترکیب شده و محیط جذابی برای اقامت ایجاد کرده است. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به بسیاری از جاذبه‌های استانبول خواهید داشت. خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول روشی آسان برای سفر به این کلان‌شهر جذاب است. برای خرید می‌توانید سری به بازار بزرگ بزنید که در ۷۰۰ متری هتل رجی اوتومان قرار دارد. همچنین جاذبه‌های دیگری نظیر آب‌انبار باسیلیکا و مسجد و موزه ایاصوفیه کمتر از ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

امکانات کلی هتل رجی اوتومان استانبول


در هتل Régie Ottoman Istanbul امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. شاتل فرودگاهی، اتاق خانواده، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. در تمامی قسمت‌های هتل رجی اوتومان استانبول اینترنت رایگان و پرسرعت در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشید. هتل رجی اوتومان پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. این هتل به دلیل داشتن امکاناتی نظیر شبکه‌های تلویزیونی کودکان و خدمات نگهداری از کودکان از گزینه‌های مناسب برای اقامت خانواده‌هایی است که به همراه فرزند خردسال خود به سفر می‌روند.
امکانات دیگر هتل رجی اوتومان شامل کتابخانه، فکس، فتوکپی، دوربین مداربسته در نواحی مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و آسانسور است. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور اتاق سیگار در نظر گرفته شده است. برای بازدید از جاذبه‌های استانبول و گشت و گذار در شهر می‌توانید از خدمات اجاره خودرو استفاده کرده و در شهر رانندگی کنید. خدمات دیگری از جمله خدمات تور، تهیه بلیط، صرافی، نظافت روزانه، اتو، واکس کفش، لاندری و خشک‌شویی در هتل رجی اوتومان به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان هتل بسیار خونگرم و حرفه‌ای هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد اقامتی دل‌انگیز برای مهمانان دریغ نمی‌کنند. رجی اوتومان از هتل‌های چندزبانه استانبول است و به ۳ زبان ترکی، انگلیسی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۳۴ اتاق هتل رجی اوتومان با ظرافت تمام چیدمان شده‌اند. واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل موجود است و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه واحد اقامتی مورد نظرتان را رزرو نمایید. اتاق‌های دوبل، سوپریور دوبل، دلوکس دوبل، سوئیت و اتاق خانواده از واحدهای اقامتی این هتل به شمار می‌روند. اتاق‌ها عایق صدا هستند و داخل آن‌ها امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، میز، تلفن، اتو، میز اتو، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی قرار گرفته است. توجه داشته باشید که برخی از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست، سرویس اضافی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


تراس هتل چشم‌انداز زیبایی از جاذبه‌های سلطان احمد را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد و محیط جذابی برای استراحت و گفتگو با هم‌سفران است. می‌توانید در باشگاه بدن‌سازی تمرینات ورزشی‌تان را دنبال کنید. اسپا و سونا از خدمات تندرستی هتل رجی اوتومان هستند که گزینه‌های خوبی برای دور کردن خستگی از بدن هستند.

رستوران هتل


با اقامت در هتل رجی اوتومان روزتان با صرف یک صبحانه مفصل شروع خواهد شد. منوی صبحانه این رستوران شامل صبحانه کانتیننتال، آمریکایی، ترکی، ایتالیایی و حلال است. ناهار و شامتان را می‌توانید در رستوران شیک هتل نوش جان کنید و یا رستوران‌های نزدیک هتل را امتحان کنید. انواع غذاهای ترکی، دریایی، فست فود و مدیترانه‌ای در رستوران هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل رجی اوتومان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ادویه: ۴۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ: ۷۰۰ متر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است