search
menu

هتل Park Grazza Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Grazza Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل پارک گرازا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل پارک گرازا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Grazza Hotel Istanbul


هتل پارک گرازا از هتل‌های معروف و محبوب در منطقه شیشلی استانبول است. این هتل سه ستاره همواره موردتوجه گردشگران و توریست‌ها قرارگرفته است، مخصوصاً برای سفرهای دو نفره و زوج‌های جوان یکی از گزینه‌های مناسب در شهر استانبول به شمار می‌رود. علاوه بر این‌ها، به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی این هتل سالانه مملو از مسافر می‌شود و پرسنل مجموعه نیز در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی و بی‌نظیر تلاش می‌کنند. این هتل زیبا دارای باغ بوده و مسافران می‌توانند در هنگام اوقات فراغت خود در این باغ استراحت کرده و از فضای محوطه لذت ببرند. همچنین برای دوستداران خرید مژده داریم، زیرا در نزدیکی هتل Park Grazza Hotel Istanbul مرکز خرید جواهر استانبول واقع‌شده است که با طی مسافتی حدوداً ۱.۸ کیلومتری می‌توانید از این مرکز خرید کنید یا اینکه می‌توانید به مرکز خرید زورلو و ترامپ در فاصله حدود سه تا پنج کیلومتری این هتل رفته و خریدهای لازم را از انواع برندهای ترک انجام دهید.
نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل ایستگاه عثمان بی است که حدوداً ۱۰۰ متر فاصله دارد و از این طریق می‌توانید به اکثر نقاط شهر استانبول دسترسی داشته باشید. همچنین میدان مشهور تکسیم نیز در ۱.۵ کیلومتری این هتل واقع‌شده است که جزو محبوب‌ترین مکان‌ها در استانبول به شمار می‌رود و شامل انواع رستوران‌، کافی‌شاپ، مغازه و گالری‌های هنری است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول با ۴۰ کیلومتر فاصله بوده و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، میز پذیرش ۲۴ ساعته و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل پارک گرازا استانبول


در هتل پارک گرازا استانبول اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در این هتل ارائه می‌شود، همچنین پارکینگ اختصاصی نیز رایگان بوده و در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی به استانبول سفر می‌کنند. توجه داشته باشید که در بخش پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در فراهم کردن اقامتی خوب بی‌وقفه در حال تلاش هستند. در صورت نیاز می‌توانید انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و از خدمات روم سرویس بهره‌مند شده و در داخل اتاق نوش جان کنید.
خدماتی نظیر خشک‌شویی و اتو در صورت درخواست با پرداخت هزینه مجزا در هتل Park Grazza Hotel Istanbul انجام می‌گیرند. بر اساس قوانین رایج در این هتل شما اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در لابی نیز می‌توانید از خدمات باربری، اتاق چمدان، تور بلیط و گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، می‌توانید با اقامت در این هتل اتومبیل کرایه کرده و از جاذبه‌ها، دیدنی‌های تاریخی و مراکز خرید بازدید کنید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل این هتل محوطه برای افراد سیگاری فراهم گردیده است. پرسنلی این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با مسافر هیچ مشکلی نداشته و برایشان اقامتی بی‌نظیر رقم می‌زنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های مدرن هتل پارک گرازا شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. همچنین در داخل واحدهای اقامتی هتل Park Grazza Hotel Istanbul گاوصندوق تعبیه‌شده است تا در هنگام گشت‌وگذار وسایل ارزشمند و گران‌بهای خود را با خیال راحت در داخل اتاق بگذارید. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق توئین و اتاق دوبل اکونومی. شما به‌عنوان مسافر در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید با توجه به ظرفیت اتاق‌های موجود و سلیقه و بودجه‌تان اتاق موردنظر را در این هتل انتخاب کرده و برای سفری بی‌نظیر و اقامتی رویایی آماده شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی و بالکن.

فاصله هتل پارک گرازا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است