search
menu

هتل Ottoman's Life Hotel Boutique Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ottoman's Life Hotel Boutique Istanbul
امکانات عمومی هتل اوتومانس لایف بوتیک استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوتومانس لایف بوتیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ottoman's Life Hotel Boutique Istanbul


هتل اوتومانس لایف بوتیک از جمله هتل های شیک و لوکس ۴ ستاره در منطقه فاتح استانبول است. این هتل همانند کاخ بوده و نمای ظاهری و دیوارهای داخلی آن همگان را به سوی خود خیره می کند. ایستگاه متروی آک سارای در ۵۰۰ متری این هتل واقع شده است و تا نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس نیز حدودا ۱۵۰ متر فاصله وجود دارد. رفتن به میدان تقسیم نیز حدودا با ۵ دقیقه پیاده روی امکان پذیر است و از طریق این میدان به تمامی نقاط استانبول و جاذبه های دیدنی دسترسی آسانی خواهید داشت. فرودگاه آتاتورک ۱۶ کیلومتری تا این هتل فاصله دارد و این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. از جمله امکانات ارائه شده در هتل Ottoman's Life Hotel Boutique Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، سالن بدنسازی و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها.

امکانات عمومی هتل اوتومانس لایف بوتیک استانبول


محوطه هتل اوتومانس لایف بوتیک را باغ زیبایی فرا گرفته است و بعد از گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید در این باغ خستگی در کنید. براساس قوانین هتلداری اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان از امکانات ارائه شده پرطرفدار در این هتل به شمار می روند. در لابی نیز امکاناتی نظیر تبدیل ارز، اتاق چمدان، میز تور دایر هستند و در قسمت پذیرش هتل Ottoman's Life Hotel Boutique Istanbul به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از گردشگران هستند. امکاناتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. برای آن دسته از مسافرانی که به قصد سفرکاری اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنند، با رزرو این هتل می توانند از مرکز بیزینس بهره مند شوند و جلسات و کنفرانس هایشان را برگزار کنند. همچنین برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید. اگر مسافران هتل اوتومانس لایف بوتیک دارای مشکلات جسمانی باشند یا حرکتشان به وسیله ویلچر باشد، امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گشته است. پرسنل این هتل به زبان های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به تورهای پیاده روی اشاره کرد. برای سرگرمی کودکان نیز در هتل Ottoman's Life Hotel Boutique Istanbul شبکه های ماهواره ای وجود دارند. در مرکز سلامت و اسپای این هتل امکانات تفریحی و ماساژ ارائه می شوند. سالن بدنسازی موجود در هتل اوتومانس لایف بوتیک شامل انواع دستگاه های روز دنیاست. همچنین در سونای این هتل لحظات خوشی در انتظار شماست.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های اصیل این هتل دارای طراحی منحصربفرد بوده و در چیدمان این اتاق ها از رنگبندی متفاوتی استفاده کرده اند. اسباب و وسایل بکار رفته مانند تختخواب و صندلی در اتاق ها به سبک عثمانی هستند و اقامت در هتل Ottoman's Life Hotel Boutique Istanbul همانند سفر به تاریخ است. انواع اتاق های این هتل عبارتند از اتاق سوپرییر، اتاق دولوکس و اتاق سوپرییر با حمام ترکی. اتاق ها چشم انداز زیبایی رو به باغ و شهر دارند. همه اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات دیگر در داخل اتاق ها نیز عبارتند از تختخواب اضافی، کمدلباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، عایق صدا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، کتری برقی، میزکار، تلویزیون و تلفن. حمام های موجود در داخل اتاق ها نیز خاص هستند و شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، سشوار و حوله هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی سنتی را سرو می کنند. همه روزه صبحانه کامل به صورت سلف سرویس ارائه می شود.

فاصله هتل اوتومانس لایف بوتیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است