search
menu

هتل Oban Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Oban Suites Istanbul
امکانات کلی هتل اوبان سوئیتز استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوبان سوئیتز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Oban Suites Istanbul


هتل اوبان سوئیتز استانبول از هتل‌ آپارتمان‌های سه ستاره معروفی است که در منطقه سلطان احمد قرار دارد. سلطان احمد قلب شهر استانبول و از دوست‌داشتنی‌ترین مناطق این شهر است. جاذبه‌های زیادی در منطقه سلطان احمد قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول و سفر به این کلان‌شهر جذاب می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. با اقامت در Oban Suites Istanbul می‌توانید به راحتی از جاذبه‌هایی نظیر آب‌انبار باسیلیکا و برج گالاتا بازدید کنید. ساختمان هتل آپارتمان اوبان سوئیتز در سال ۱۹۵۰ ساخته شده و تا سال ۲۰۱۰ به عنوان آپارتمان استفاده می‌شده، پس از ۲ نوسازی در سال ۲۰۱۵ فعالیت تجاری این هتل‌آپارتمان آغاز شده است. در این هتل محیط نوستالژیک و امکانات مدرن دست به دست هم داده و محیط جذابی برای اقامت ایجاد کرده‌اند.

امکانات کلی هتل اوبان سوئیتز استانبول


در هتل Oban Suites Istanbul امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. پارکینگ، شاتل فرودگاهی، اتاق خانواده و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی این هتل‌آپارتمان به شمار می‌روند. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است تا بتوانید به راحتی با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به فکس، فتوکپی، دزدگیر، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. برای خرید می‌توانید سری به فروشگاه داخل هتل بزنید، گیفت‌ شاپ هتل اوبان سوئیتز مکان مناسبی برای خرید سوغاتی برای دوستان است. هتل اوبان سوئیتز استانبول پذیرای کودکان در هر رده سنی است، در این هتل‌آپارتمان هزینه اقامت کودکان بالای ۷ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. هتل‌آپارتمان اوبان سوئیتز به دلیل داشتن امکاناتی نظیر شبکه‌های تلویزیونی کودکان، کالسکه و خدمات نگهداری از کودکان انتخابی عالی برای خانواده‌هایی است که کودک خردسال به همراه دارند.
از خدمات دیگر هتل Oban Suites Istanbul می‌توان خدمات تور، تهیه بلیط، کرایه اتومبیل، بیدارباش، آرایشگری، صرافی، تحویل مواد غذایی، نظافت روزانه، اتو، خشک‌شویی و لاندری را نام برد. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد یک اقامت خاطره‌انگیز برای مهمانان دریغ نمی‌کنند. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل اوبان سوئیتز دارای ۱۱ آپارتمان شیک است که هریک به طریق منحصر به فردی چیدمان شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق اکونومی دوبل، اتاق دلوکس، اتاق دلوکس تریپل و اتاق خانواده است. تمامی واحدهای اقامتی ضد حساسیت و عایق صدا هستند و بعضی از واحدها دارای بالکن هستند. امکانات رفاهی متنوعی داخل واحدهای اقامتی قرار گرفته است. آشپزخانه کوچک، لوازم آشپزخانه، مینی بار، یخچال، میز، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز اتو، کمد لباس، رخت‌آویز، حوله، سرویس بهداشتی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار و دمپایی از جمله امکانات داخل آپارتمان‌ها هستند. توجه داشته باشید که برخی از واحدهای اقامتی هتل Oban Suites Istanbul ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

امکانات تفریحی هتل


تراس هتل چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای مرمره را به مهمانان ارائه می‌کند. امکانات تندرستی هتل اوبان سوئیتز استانبول شامل پکیج کاملی از ماساژ است. پس از گردش در شهر می‌توانید از ماساژ دست، گردن، سر، کمر و پا برخوردار شده و خستگی را از تنتان دور کنید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل اوبان سوئیتز می‌توانید روزتان را با صرف صبحانه کانتیننتال در اتاقتان شروع کنید. هتل اوبان سوئیتز استانبول مانند بسیاری از هتل‌آپارتمان‌های دیگر دارای رستوران نیست. می‌توانید ناهار و شامتان را در آشپزخانه مشترک هتل طبخ کرده و در غذاخوری نوش‌ جان کنید. البته با توجه به موقعیت مکانی این هتل رستوران‌ها و کافه‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

فاصله هتل اوبان سوئیتز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از مسجد بایزید: ۴۰۰ متر
فاصله از بازار بزرگ استانبول: ۴۰۰ متر
فاصله از آب‌انبار باسیلیکا: ۱ کیلومتر
فاصله از مسجد سلیمانیه: ۱ کیلومتر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۳.۵ کیلومتر
فاصله از کاخ دلمه باغچه: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است