search
menu

هتل Minel Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Minel Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل مینل استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مینل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Minel Hotel Istanbul


هتل مینل استانبول، از هتل های بسیار خوب ۳ ستاره منطقه فاتح، استانبول است که امکانات رفاهی عالی و مناسب برای مهمانان فراهم کرده و اقامت راحت و دلنشین برای آن ها فراهم می نماید. هتل مینل استانبول به لحاظ موقعیت مکانی در بهترین منطقه شهر قرار گرفته و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی سریع و آسان دارد؛ به طوری که نیازی نیست مهمانان برای بازدید از جاذبه های اصلی شهر از وسایل نقلیه استفاده کنند. مهمانان می توانند با پیاده روی کوتاه مدت از بسیاری از جاذبه ها دیدن کنند. امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در هتل نیز اقامت را برای مهمانان شیرین تر می کند. کارکنان هتل Minel Hotel Istanbul بسیار کاردان و زحمتکش هستند و سعی می کنند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مینل استانبول


در هتل مینل استانبول امکانات متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی شان سفر می کنند، می توانند از پارکینگ محوطه هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی زیبای هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار گرفته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات ترانسفر فرودگاهی، تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، فکس، فتوکپی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند در هتل مینل استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل مینل استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و دوستانه برقرار می کنند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، در هتل مینل استانبول رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل مینل استانبول شامل اتاق های دبل استاندارد، تریپل استاندارد، خانواده استاندارد، سوئیت، سوئیت ماه عسل، تریپل سوپریور و ... هستند. دکوراسیون اتاق ها بسیار زیبا و شیک است و در طراحی آن ها از ترکیب رینگی آبی و سفید استفاده شده که طراوت و سرزندگی خاصی به فضای اتاق ها بخشیده است. دیوار اتاق ها عایق صدا بوده و فضای دنج و آرامش بخش بر فضای اتاق ها حاکم است. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها را می توان تضمین کرد؛ چرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. زمان تحویل اتاق ها در هتل مینل استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل مینل استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اطفاء حریق، سیستم اعلام حریق، مینی بار، کمد لباس، تلفن، قهوه/ چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

رستوران هتل


وعده صبحانه غنی و خوشمزه همه روزه در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه ای در رستوران هتل مینل استانبول سرو می گردد. فضای سالن غذاخوری هتل بسیار شیک و زیبا است. همچنین، مهمانان می توانند در پاسیوی فضای باز خود را به صرف یک نوشیدنی دعوت کنند و یا در قسمت کتابخانه سالن به خواندن کتاب مشغول شوند.

فاصله هتل مینل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳۵۰ متر
فاصله تا ستون کنستانتین استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است