search
menu

هتل Meddusa Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Meddusa Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل مدوسا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مدوسا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Meddusa Hotel


هتل مدوسا، یک هتل ۲ ستاره در منطقه فاتح استانبول است که از موقعیت مکانی بسیار خوب و امکانات رفاهی مناسب برخوردار بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی سریع و آسان دارد. اقامت در هتل مدوسا برای مهمانانی که قصد صرفه جویی در هزینه های سفر دارند، گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید. امکاناتی که در این هتل فراهم شده اند، فراتر از یک هتل دو ستاره هستند و همین باعث رضایت مهمانان می شود. کارکنان هتل Meddusa Hotel فوق العاده خونگرم، کاردان و خوش برخورد هستند و سعی دارند اقامت شیرین و راحت برای مهمانان تأمین نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مدوسا


در هتل مدوسا انواع امکانات و خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانان در سراسر این هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل واقع در طبقه همکف، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، دستگاه بانکی ای تی ام (ATM)، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، فروشگاه، گفت شاپ، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با صبوری و دقت به نیازها و درخواست های مهمانان رسیدگی کرده و آن ها را به خوبی راهنمایی می کنند. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، روسی، اکراینی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند و در محوطه بیرونی هتل مدوسا فضای سبز و تراس در نظر گرفته شده اند که برای تنفس و استراحت مناسب اند. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما استانبول و سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل مدوسا حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات متنوع، مناسب هر سلیقه و نیاز در هتل مدوسا وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل مدوسا شامل اتاق های خانواده، سینگل، دبل یا توئین و تریپل هستند. تمام اتاق ها عایق صدا بوده و استعمال دخانیات در آن ها آزاد است. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش و علی است؛ چرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دکوراسیون اتاق ها دلنشین و دوست داشتنی است و اتاق ها فضای کاملا دنجی دارند. مهمانان با اقامت در این اتاق ها خود را همچون در خانه خود، راحت و امن احساس می کنند. زمان تحویل اتاق ها در هتل مدوسا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ الی ۱۲٫۳ بعدازظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل مدوسا انواع امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، دمپایی، سشوار و ... در نظر گرفته شده اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند ساعاتی را که در هتل هستند، به انجام فعالیت هایی از قبیل شرکت در کلاس های آموزش فرهنگ محلی، تورهای پیاده روی و یا شام های شبانه موضوعی بپردازند. همچنین، یک سالن زیبایی در هتل وجود دارد که انواع خدمات زیبایی را به خانم ها و آقایان ارائه می دهد.

رستوران هتل


در رستوران روف تاپ و خوش منظره هتل مدوسا وعده های اصلی صبحانه، ناهار و شام سرو می شوند. صبحانه هتل شامل غذاهای حلال، ویجیتاله و قاره ای بوده و به صورت بوفه ای سرو می گردد. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی جات را برای مهمانان آماده و سرو می کند.

فاصله هتل مدوسا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۵۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۳٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است