search
menu

هتل Maravilloso Hotel Galata Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maravilloso Hotel Galata Istanbul
امکانات کلی هتل ماراویلوسو گالاتا استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ماراویلوسو گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Maravilloso Hotel Galata Istanbul


هتل ۲ ستاره ماراویلوسو گالاتا در یک محله خوب در بی اوغلو استانبول در فاصله ۳۰۰ متری برج گالاتا واقع شده است. در نزدیکی هتل بسیاری از مغازه های محلی و لوکس، کافه ها و رستوران های زیادی وجود دارد که می توانید در آن ها از انواع غذاهای خوشمزه لذت ببرید. ایستگاه متروی سیشانه که دسترسی آسان به سایر نقاط شهر را فراهم می کند در نزدیکی هتل واقع شده است. ایستگاه متروی تونل نیز در ۱۰۰ متری هتل قرار دارد. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که ۴۱ کیلومتر با هتل Maravilloso Hotel Galata Istanbul فاصله دارد. این هتل تنها ۰.۶۴ کیلومتر با ترمینال کشتی های تفریحی استانبول فاصله دارد. موزه مدرن استانبول و موزه پرا از نکات برجسته فرهنگی هستند. مادام توسو استانبول و مینیاتورک نیز ارزش بازدید دارند. برای خرید می توانید به بازار بزرگ استانبول بروید. کاخ دلمه باغچه، آب انبار باسیلیکا، موزه معصومیت، مسجد آبی و خیابان پر جنب و جوش استقلال از دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک این هتل به حساب می آیند. با خرید بلیط هواپیمای استانبول و رزرو این هتل سفر دلنشینی را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ماراویلوسو گالاتا استانبول


برای آسایش و راحتی میهمانان گرامی خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور و انبار چمدان در این هتل ارائه می شود. از زمان ورود به هتل تا خروج و یا هر گونه کمک که نیاز دارید می توانید از میز پذیرش سوال کنید. امکان خرید بلیط جاذبه های دیدنی از میز تور فراهم شده است. همچنین می توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنید. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ماراویلوسو گالاتا استانبول ممنوع است. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق ها و مکان های عمومی موجود است. با کرایه خودرو می توانید به گشت و گذار در شهر بپردازید و از اماکن دیدنی بازدید کنید. برای حفظ امنیت و آسودگی خاطر خود می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.
کشیدن سیگار در فضاهای عمومی ممنوع است و اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. سیستم اعلام و اطفا حریق و کپسول آتش نشانی نیز برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در هتل تعبیه شده است. خدماتی از قبیل نظافت روزانه، فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در هتل Maravilloso Hotel Galata Istanbul انجام می گیرد. پرسنل هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان هستند. برای افراد بالای ۱۳ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Maravilloso Hotel Galata Istanbul عبارتند از:
• اتاق دبل یا توئین استاندارد
• اتاق دبل لوکس
• اتاق دبل دارای بالکن
• استودیوی استاندارد
• آپارتمان لوکس
• آپارتمان دارای بالکن
• آپارتمان پنت هاوس
این هتل دارای اتاق های مجهز به تهویه مطبوع، میز تحریر، کتری، مینی بار، صندوق امانات، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت و جا لباسی است. ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، اجاق گاز و وسایل آشپزی در برخی واحد ها موجود است. برای دسترسی به شبکه های اجتماعی می توانید از اینترنت بی سیم موجو در اتاق ها استفاده کنید. هر اتاق در هتل Maravilloso Hotel Galata Istanbul دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق ها را در حد مطلوب نگه می دارد.

فاصله هتل ماراویلوسو گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۶۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است