search
menu

هتل Luce Suites Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Luce Suites Taksim Istanbul
امکانات عمومی هتل سوئيت لوس تکسیم استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله سوئیت لوس تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Luce Suites Taksim Istanbul


سوئیت لوس تکسیم از هتل‌آپارتمان های مشهور در منطقه شیشلی استانبول است. این هتل‌آپارتمان با فاصله ۴ کیلومتری تا مرکز شهر جزو هتل‌های مشهور و موردتوجه توریست‌ها و گردشگران محسوب می‌شود. هتل‌آپارتمان سه ستاره لوس تکسیم معمولاً در طول سال مملو از مسافر می‌شود، بدین‌جهت پیشنهاد ما این است تا در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو آن اقدام کنید. هتل‌آپارتمان لوس تکسیم به دلیل قرارگیری در مرکز منطقه تکسیم حدود ۲۰۰ متر تا ایستگاه متروی تکسیم و حدوداً ۶۰۰ متر تا میدان تکسیم فاصله دارد که از این طریق به‌تمامی نقاط استانبول دسترسی خواهید داشت. با توجه به امکانات مدرن و خدمات عالی ارائه‌شده در هتل‌آپارتمان Luce Suites Taksim Istanbul احساس رضایت خواهید کرد. منطقه تاریخی سلطان احمد نیز در فاصله ۶ کیلومتری این هتل قرار دارد که این منطقه مملو از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت،، آب انبار باسیلیکا، بازار بزرگ استانبول و غیره است. فرودگاه استانبول با ۳۹ کیلومتر فاصله از این هتل‌آپارتمان از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل‌آپارتمان می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سوئيت لوس تکسیم استانبول


در بخش پذیرش این هتل‌آپارتمان به‌صورت ۲۴ ساعت فعالیت داشته و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. همچنین اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. خدمات شستشو مربوط به خشک‌شویی و اتوکشی هستند که این خدمات نیز با هزینه اضافی انجام می‌گیرند. در صورت نیاز به فکس و کپی می‌توانید به لابی هتل Luce Suites Taksim Istanbul مراجعه کنید. پارکینگ این مجموعه به‌صورت پارکینگ عمومی بوده که در محلی نزدیک به این هتل واقع‌شده است و استفاده از این پارکینگ دارای هزینه روزانه و بدون رزرو قبلی است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


سوئیت‌های موجود در این هتل‌آپارتمان روشن بوده و از رنگ‌های ملایم استفاده‌شده است. همچنین دکوراسیون این سوئیت‌ها به‌قدری زیباست که دارای سقف‌های بلند و کف پارکت شده و از اسباب و وسایل مدرن و چشم‌نوازی استفاده‌شده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل سوئیت‌های این مجموعه می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و کانال‌های کابلی، امکانات اتوکشی و حمام‌های اختصاصی اشاره کرد که این حمام‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله و دمپایی هستند. انواع سوئیت‌های موجود در این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق خانواده کانکتینگ، اتاق کوادروپل با بالکن، اتاق تریپل استاندارد، آپارتمان دوخوابه، اتاق خانواده استاندارد، اتاق سینگل استاندارد و اتاق دوبل با حمام اسپا. آشپزخانه‌های موجود در داخل واحدهای اقامتی نیز شامل یخچال، اجاق‌گاز، میز غذاخوری، کتری برقی و لوازم شست‌وشو هستند. از امکانات دیگر ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی نیز می‌توان به امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فضای نشیمن در تراس همراه با مبلمان چیده شده، میز کار و کمد لباس.
همچنین همه واحدهای هتل Luce Suites Taksim Istanbul عایق صدا بوده و درنتیجه اقامتی همانند منزل خودتان آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد. در داخل یخچال‌ها نیز میوه، بطری‌های آب، انواع کنسروها و خوراکی‌ها با هزینه اضافی قرار داده‌شده‌اند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. لازم به ذکر است پرسنل این مجموعه به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و به دلیل تسلط کارکنان به زبان فارسی در این هتل‌آپارتمان تعداد زیادی از مسافران ایرانی این هتل را به‌عنوان محل اقامتشان انتخاب می‌کنند.

رستوران هتل


کافی‌شاپ موجود در این هتل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را به‌صورت ۲۴ ساعت سرو می‌کند. همچنین لازم به ذکر است خدمات روم سرویس در هتل‌آپارتمان لوس تکسیم دایر گردیده و در هر ساعتی از شبانه‌روز که درخواست نوشیدنی و غذا داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید در اتاقتان تحویل بگیرید. البته به دلیل وجود آشپزخانه در داخل سوئیت‌ها می‌توانید برخی از غذاهای سبک و آماده را در آشپزخانه بپزید. علاوه بر این‌ها، تعداد زیادی رستوران و مغازه‌های اغذیه‌فروشی در اطراف هتل Luce Suites Taksim Istanbul دایر گردیده‌اند که می‌توانید بر اساس سلیقه و علاقه‌تان به این رستوران‌ها و فروشگاه‌ها سر بزنید.

فاصله سوئیت لوس تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است