search
menu

هتل La Cielo Suites Bostanci Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره La Cielo Suites Bostancı
امکانات هتل لا سیلو سوئیتس بوستانچی
خدمات هتل لا سیلو سوئیتس بوستانچی
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل لا سیلو سوئیتس بوستانچی استانبول

درباره La Cielo Suites Bostancı


هتل لا سیلو سوئیتس بوستانچی استانبول یکی از بهترین هتل‌های شهر استانبول است که شما می‌توانید برای یک اقامت اقتصادی و در عین حال بسیار راحت و هیجان‌انگیز سکونت در آن را انتخاب کنید. امکانات رفاهی و خدمات متنوعی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که سبب شده‌اند گردشگران فراوانی به هتل جذب شوند. با توجه به قرارگرفتن هتل در نزدیکی ساحل دریای مرمره، این امکان برای مهمانان فراهم است تا در طول اقامت خود هر زمان که مایل باشند از زیبایی‌های لذت بخش سواحل استانبول بهره‌مند شوند و تفریحات متنوع موجود در آن را تجربه کنند. استانبول شهری توریستی با جاذبه‌های گوناگون است که بدون شک بازدید از زیبایی‌های طبیعی و اماکن تاریخی آن برای مهمانان لذت بخش خواهد بود.
از جمله اماکن تاریخی معروف شهر استانبول می‌توان به مسجد آبی استانبول، مسجد و موزه ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، کاخ و موزه توپکاپی و… اشاره کرد که گردشگران می‌توانند در طول مسافرت خود از آن‌ها نیز بازدید کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در هتل La Cielo Suites Bostancı اقامت داشته باشید و اقامتی فراموش نشدنی را در این شهر برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل لا سیلو سوئیتس بوستانچی


ساختمان هتل لا سیلو سوئیتس بوستانچی استانبول کاملا لوکس و زیبا است و از همین جهت مهمانان در زمان اقامت در این هتل احساس بسیار خوبی خواهند داشت. هتل دارای امکانات رفاهی متنوعی است که کیفیت اقامت در آن را برای مهمانان چندین برابر می‌کند. صبحانه، هر روز در اتاق‌ها سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از صرف صبحانه متنوع در واحدهای اقامتی خود لذت ببرند. هتل دارای یک تراس زیبا است که منظره‌ای جذاب و دلپذیر از ساحل و دریای مرمره را به مهمانان ارائه می‌دهد. باغ موجود در هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند از فضای دوست داشتنی و آرامش بخش آن برای استراحت و تفریح بهره‌مند شوند. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز است که استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک ممنوع می‌کند و مهمانانی که به دود سیگار حساس هستند از این نظر مشکلی برای اقامت در هتل La Cielo Suites Bostancı نخواهند داشت.

خدمات هتل لا سیلو سوئیتس بوستانچی


خدمات متنوعی در هتل لا سیلو سوئیتس بوستانچی استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که مانند امکانات رفاهی موجود در این هتل گسترده و قابل توجه هستند. رفتار پرسنل هتل بسیار صمیمی و دوستانه است و بدون شک نظر مثبت مهمانان را به خود جلب خواهد کرد. پرسنل علاوه بر زبان ترکی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی نیز مسلط هستند که این مسئله ارتباط بین مسافران و کارکنان را راحت‌تر می‌کند. هتل دارای منوی مخصوص غذاهای رژیمی است که در صورت درخواست، مهمانان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. خشکشویی و سرویس اتو هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند.
خدمات تبدیل ارز هتل از جمله خدمات محبوب در این هتل است که ارز مورد نیاز مسافران را بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده برای آن‌ها تامین می‌کند. در این هتل خدمات خانه داری نیز وجود دارد و تمام واحدهای اقامتی به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. محل نگهداری چمدان، خدمات دربان، پذیرش ۲۴ساعته و… از دیگر خدمات موجود در هتل La Cielo Suites Bostancı هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل لا سیلو سوئیتس بوستانچی استانبول فضایی کاملا لوکس و زیبا دارند که بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. در این هتل واحدهای اقامتی متنوعی به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دونفره با منظره باغ، اتاق دونفره لوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق استاندارد دونفره و… اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی هتل La Cielo Suites Bostancı دارای امکانات رفاهی گسترده‌ای هستند که تمامی امکانات لازم برای یک سفر لوکس و ایده آل را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به حمام آب گرم، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، میز غذاخوری، منطقه نشیمن، کاناپه، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، امکانات اتوکشی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل لا سیلو سوئیتس بوستانچی استانبول


فاصله هتل تا موزه اسباب بازی استانبول: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید پالادیوم: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا دانشگاه یدی تپه استانبول: ۵ کیلومتر
فاصله هتل تا بندر حیدر پاشا: ۹.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است