search
menu

هتل Keten Suites Taksim Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Keten Suites Taksim Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Keten Suites Taksim Istanbul


هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول، کوندو هتلی (CondoMinium) ۳ ستاره در منطقه معروف و پرجنب و جوش شیشلی است که امکانات رفاهی مطلوب و مناسب برای مهمانان فراهم آورده است. دسترسی به میدان تکسیم از هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول تنها با ۱۰ دقیقه پیاده روی میسر می شود. موقعیت مکانی هتل خوب است و مهمانان می توانند به راحتی از بسیاری از جاهای دیدنی استانبول بازدید کنند. امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل نیز برای داشتن یک اقامت راحت و دلنشین مناسب و ایده آل هستند. کارکنان هتل Keten Suites Taksim Istanbul با تلاش شبانه روزی شان سعی دارند اقامت خوشی را برای مهمانانشان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول


در هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول امکانات و خدمات متنوعی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم گشته‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کرده و مبلغی بالغ بر ۷ یورو بابت هر روز پرداخت نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه های استانبول، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات کودک و کودکیاری، سوئیت پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، خدمات برای معلولین، خدمات بیدارباش و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل کاردان و خوش برخورد پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس، فضای سبز و مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند که برای استراحت و تنفس مکان مناسبی به حساب می آیند. مهمانانی که قصد دارند در سفر به استانبول حیوان خانگی شان را همراه خود بیاورند، لازم است بدانند که در هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول به زبان ها انگلیسی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر نیاز و سلیقه ای در هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول شامل واحدهای دوپلکس خانواده با اتاق خواب و تراس، واحدهای دوپلکس خانواده با سه اتاق خواب و تراس، آفر پکیج های گروهی مخصوص شامل یک واحد دو خوابه، واحد اکونومی شامل یک کوئین تخت، واحد تک خوابه، سوئیت تجاری، وی آی پی (VIP) و ... هستند. رزرو هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول برای خانواده هایی با اعضای زیاد بسیار مناسب است. گرچه، واحدهایی برای افراد با تعداد کم نیز در هتل وجود دارند. دکوراسیون واحدهای هتل ساده و شیک هستند و اتاق ها فضای دنج و آرامش بخشی دارند. تمام واحدها عایق صدا هستند و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. نظافت و تمیزی واحدهای اقامتی اطمینان بخش هستند؛ چرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. مهمانان با اقامت در هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول خود را همچون در خانه خود احساس می کنند. زمان تحویل اتاق ها در هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول ساعت ۱۴٫۳ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام واحدهای هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، ساعت آلارم، کمد لباس، تلفن، امکانات اتو، محصولات نظافت و بهداشتی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند. واحدها دارای اتاق نشیمن، ناهارخوری و آشپزخانه نیز هستند که به زیباترین شکل چیدمان یافته اند. داخل آشپزخانه تجهیزات پخت و پز و لوازم پذیرایی شامل کابینت، سینک، اجاق گاز، ماکروویو، قهوه/ چای ساز، یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و ... مهیا شده اند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت خودشان داخل واحدهایشان آشپزی کنند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای ساعاتی که مهمانان در هتل سپری می کنند، یک سری امکانات تفریحی و سرگرم کننده در نظر گرفته شده اند. مهمانان می توانند داخل واحدشان به تماشای بازی های ورزشی زنده در کانال ورزش بپردازند و یا در تورها و کلاس های آشنایی با فرهنگ محلی شرکت نمایند. مهمانان ورزشکار می توانند تمرینات روزانه شان را به طور مرتب در سالن بدنسازی مجهز هتل انجام داده و تناسب اندامشان را در طول سفر حفظ کنند. خانواده هایی که فرزندان کم سن و سال دارند می توانند از خدمات کودکیاری هتل بهره مند شوند و کودک خود را با اطمینان خاطر به مسئولین مربوطه بسپارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه ای در ساعات معینی از صبح برای مهمانان آماده و سرو می شود. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارد که انواع میان وعده ها و نوشیدنی ها را برای مهمانان آماده می کند.

فاصله هتل کتن سوئیت تکسیم استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۶٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است