search
menu

هتل Kervanchi Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kervanchi Istanbul
امکانات عمومی هتل کروانچی استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل کروانچی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kervanchi Istanbul


هتل کروانچی از هتل‌های سه ستاره مشهور در منطقه فاتح استانبول است که دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است، به‌طوری‌که در طول سال مملو از مسافر می‌شود. این هتل تا مرکز کنگره استانبول ۷۰۰ متر فاصله دارد و برای اقامت در هنگام سفر کاری یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل‌آپارتمان عبارت‌اند از بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی و آب‌انبار باسیلیکا. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Kervanchi Istanbul فرودگاه استانبول است که با ۳۴ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاه قابل‌دسترس است، فقط توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین در داخل این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق خانواده، اتاق ضد سیگاری و روم سرویس بهره‌مند شوید و لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

امکانات عمومی هتل کروانچی استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل کروانچی ارائه می‌شود. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. خدمات مربوط به شستشو در لابی هتل انجام می‌گیرند که برای استفاده از خشک‌شویی و لباسشویی باید هزینه مجزا پرداخت کنید، اما برای استفاده از خدمات اتوکشی نیازی به پرداخت هزینه ندارید. توجه داشته باشید که طبقات بالایی این هتل فقط از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، باید از طبقات پایین اتاق رزرو کنند.
توجه داشته باشید که پارکینگ در هتل Kervanchi Istanbul به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است و استفاده از این پارکینگ به‌طور روزانه شامل هزینه است ولی نیازی به رزرو قبلی ندارید. کارکنان مجرب و کارآزموده نیز به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که در بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند و با خوشرویی از مسافران در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال می‌کنند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید. برای تفریح کودکان نیز تلویزیون با شبکه‌های مربوط به کارتون و سرگرمی تعبیه‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل به سیستم تهویه مطبوع هوا مجهز هستند، بدین‌جهت در هنگام اقامتتان هوای تمیز را حس خواهید کرد. در هریک از اتاق‌های موجود آشپزخانه اختصاصی دایر گردیده است که این آشپزخانه‌ها بسیار مجهز بوده و دارای امکاناتی نظیر ماکروویو، یخچال، میز غذاخوری، کتری برقی، اجاق‌گاز و لوازم شستشو هستند. همچنین در داخل اتاق‌های هتل Kervanchi Istanbul می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، امکانات اتوکشی، میز کار، فضای نشیمن با کاناپه تخت شو بهره‌مند شوید. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل هر یک از واحدهای اقامتی نیز شامل دوش، حوله، سشوار، توالت فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.
انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از سوئیت خانواده با دو اتاق‌خواب که در داخل اتاق‌ها دو تختخواب دونفره و یک کاناپه تخت شو قرار داده‌شده است، اتاق کوادروپل دلوکس شامل دو تختخواب دونفره و یک کاناپه تخت شو، اتاق دوبل دلوکس شامل یک کاناپه تخت شو و یک‌ تختخواب دونفره، اتاق تریپل دلوکس نیز شامل یک ‌تختخواب دونفره و یک‌ تختخواب تک‌نفره است. برخی از امکانات دیگر در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن. کف همه اتاق‌ها پارکت شده و دیوارها و پنجره‌ها نیز عایق صدا هستند، بدین‌جهت اقامتی توأم با آرامش را در هتل کروانچی تجربه خواهید کرد.

فاصله هتل کروانچی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است