search
menu

هتل Kent Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kent Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل کنت استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کنت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kent Hotel Istanbul


هتل کنت هتلی ۴ ستاره در منطقه فاتح استانبول است. این هتل به دلیل قرارگیری بسیار عالی در شهر موردتوجه مسافران زیادی از سراسر جهان قرار می‌گیرد، مخصوصاً برای سفرهای دونفره یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. این هتل بی‌نظیر با دسترسی آسان به ایستگاه مترو به سایر نقاط شهر نیز دسترسی راحتی دارد، تنها کافی است سوار مترو شوید و از شهر استانبول بازدید کنید، بنابراین هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به فکر رزرو این هتل نیز باشید و برای خود و خانواده‌تان اقامتی خوش و به‌یادماندنی رقم بزنید. با اقامت در هتل Kent Hotel Istanbul تنها ده دقیقه پیاده‌روی تا بازار بزرگ استانبول دارید که یکی از زیباترین و مجهزترین بازارهای دنیا به شمار می‌رود.
همچنین ایستگاه تراموای دانشگاه لاله لی دقیقاً در مقابل این هتل قرار دارد، بدین‌وسیله می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر استانبول به‌راحتی بازدید کنید. برخی از جاذبه‌های دیدنی عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، آب‌انبار باسیلیکا، موزه پرا، موزه معصومیت و غیره. فرودگاه استانبول با ۵۵ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کنت استانبول


پرسنل خوش‌برخورد این هتل در حال ارائه خدمت به مسافران هستند و مسافران را در رابطه با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری و مراکز خرید راهنمایی می‌کنند. در هنگام اقامت در این هتل به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. ممکن است سفرتان به شهر استانبول به خاطر کار و تجارت باشد، در این صورت با خیال راحت می‌توانید به مرکز بیزینس سر زده و از امکاناتی نظیر برگزاری جلسات و کنفرانس بهره‌مند شوید، همچنین خدماتی مانند فکس و فتوکپی با هزینه اضافی ارائه می‌شوند.
در هنگام اقامت در هتل Kent Hotel Istanbul ممکن است به خدمات مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیاز داشته باشید که همه این‌ها در بخش شستشوی هتل کنت با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای نیز به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. توجه داشته باشید که پارکینگ موجود در این هتل به‌صورت اختصاصی بوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت خودرو راحت می‌شود. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند و اینکه در لابی می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل کنت انواع مختلفی اتاق وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل، اتاق سینگل، اتاق تریپل و اتاق خانواده. همه اتاق‌ها ضد آلرژی و عایق صدا هستند و همانند منزل شخصی‌تان اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. این هتل زیبا اتاق‌های مدرن با تجهیزات کامل را برای مسافران ارائه می‌دهد. برخی از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل کنت عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت وای فای رایگان. در طراحی اتاق‌ها از رنگ‌های گرم استفاده‌شده است و هر یک از اتاق موجود در هتل Kent Hotel Istanbul با کف پارکت شده و اسباب و وسایل راحت اقامتی همراه با آرامش همانند منزل شخصی برایتان رقم می‌زند. در همه اتاق‌ها میز کار، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات شستشو، کاناپه و فضای نشیمن تعبیه‌شده است. همچنین توجه داشته باشید که دسترسی به‌تمامی اتاق‌های این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است، بدین‌جهت برای همه مسافران مخصوصاً مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. هر یک از اتاق‌ها نیز شامل حمام اختصاصی بوده و این حمام‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل صبحتان را با صبحانه مقوی و سلف‌سرویس در رستوران آغاز خواهید کرد و در این وعده غذایی تنوع غذایی بسیار زیاد است. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی، آمریکایی، گریل و ترکی محلی را در رستوران Calcedoine به‌صورت منویی سفارش دهید، مطمئناً از طعم غذاهای این هتل سیر نخواهید شد.

فاصله هتل کنت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است