search
menu

هتل Just Inn Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Just Inn Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل جاست این استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جاست این استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Just Inn Hotel Istanbul


در قلب تپنده استانبول و با کمی فاصله از منطقه زیبای سلطان احمد، هتل جاست این قرار گرفته است. آن ها که از صفر تا صد سفر استانبول آگاهند می دانند که سلطان احمد از محله های دیدنی استانبول با جاذبه های دیدنی فراوانی است که هریک به تنهایی دلیلی برای خرید بلیط هواپیما استانبول است. Just Inn Hotel Istanbul در کنار این موقعیت خوب خود امکانات و خدماتی مدرن و مطابق با استاندارد های بین المللی را ارائه کرده تا مهمانان اقامت خوشی را در استانبول تجربه کنند. کادر حرفه ای و با تجربه هتل نیز با برخورد گرم و محترمانه شان همواره برای راهنمایی و پاسخگویی به مهمانان آماده اند. اقامت در جاست به اندازه ای آرامش و راحتی برایتان به همراه خواهد داشت که حس خواهید کرد در خانه خودتان هستید.

امکانات و خدمات عمومی هتل جاست این استانبول


هیچ محدودیتی برای خدمات جاست این وجود ندارد و مهمانان می توانند در صورت تمایل از خدمات رفت و برگشت فرودگاهی هتل استفاده کنند و یا در خواست تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی در استانبول را داشته باشند. مهمانان سیگاری قطعا می خواهند با خیالی آسوده سیگار بکشند اما از طرفی دود سیگار ممکن است سایر مهمانان را ناراحت کند به همین دلیل در بخشی از هتل فضایی به عنوان فضای مخصوص سیگار در نظر گرفته شده تا هردو دسته از مهمانان راحت باشند. جاست این فروشگاه کادویی هم دارد و در صورتی که وقتی برای گشت و گذار در مراکز خرید استانبول ندارید می توانید از این فروشگاه هدیه و سوغات مورد نظر را تهیه کنید. کارکنان هتل به زبان های آذری، ترکی، انگلیسی و روسی آشنا هستند و اگر به یکی از این ۴ زبان آشنا باشید می توانید به راحتی با کارکنان هتل صحبت کرده و مسائل مرتبط با اقامتتان را مطرح کنید. پذیرش و نگهبانی ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، آسانسور، خدمات تور و خدمات تبدیل ارز بخشی از خدمات و امکاناتی است که هتل جاست این در اختیار مهمانانش می گذارد.

اتاق های هتل


طراحی داخلی اتاق های هتل جاست این فضای کافی و بزرگی را برای مهمانان ایجاد کرده تا احساس خفگی در اتاق نداشته باشند. جاست این ۴ نوع اتاق استاندارد برای اقامت دارد که اتاق سینگل روم آن برای مهانانی است که انفرادی سفر کرده اند و اتاق تریپل آن مناسب مهمانانی است که به صورت گروه های ۳ نفره سفر کرده اند.

امکانات اتاق های هتل


به محض ورود به اتاقتان می توانید از سیستم تهویه مطبوع استفاده کنید تا دمای محل اقامتتان مطابق با سلیقه شما باشد. اتاق های هتل همگی عایق صدا شده اند تا سر و صدای محیط بیرون آرامش مهمانان را به هم نزند. برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای قرار گرفته است. میز تحریر، مینی بار، سشوار، لوازم بهداشتی و صندوق امانات دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند.

امکانات سرگرمی رفاهی هتل


مهمانان هتل می توانند خستگی بازدید از جاهای دیدنی استانبول را با حمام عمومی و سونا به در کنند. برای آشنایی بیشتر با فرهنگ ترکیه می توانید از تورها و کلاس های مرتبط با فرهنگ محلی هتل استفاده کنید. اجرای زنده موسیقی، پارک آبی، ماهیگیری و تفریحات عصرگاهی دیگر امکانات سرگرمی تفریحی هتلند.

رستوران هتل


غذاخوری هتل به صورت بوفه ای است که در آن انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و ترکیه ای ارائه می شود تا جاست این مطمئن شود که مهمانانش انرژی لازم برای بازدید و تفریح در جاهای تفریحی استانبول را خواهند داشت. شما می توانید صبحانه تان را در اتاق خود و یا در تراس هتل نوش جان کنید.

فاصله هتل جاست این استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است