search
menu

هتل Juno Hotel Taksim Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Juno Hotel Taksim
امکانات و خدمات عمومی هتل جونو تکسیم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جونو تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Juno Hotel Taksim


هتل دو ستاره و اقتصادی جونو در محله بی اوغلو استانبول در کشور ترکیه قرار دارد. میدان تکسیم درست در فاصله‌ی ۲۰۰ متری از هتل جونو قرار گرفته است و بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و مشهور شهر استانبول به هتل به‌صرفه جونو تکسیم نزدیک است و شما می‌توانید در شهر بگردید و روح شهر زیبای استانبول را کشف کنید. از مزیت‌های هتل Juno Hotel Taksim قرارگیری در نزدیکی سه ایستگاه مترو و دو ایستگاه قایق و اتوبوس دریایی است که رفت‌وآمد مسافران را بسیار راحت می‌کند. هتل جونو تکسیم به دو فرودگاه یعنی فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول و فرودگاه استانبول نزدیک است و در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید، به راحتی به هتل جونو تکسیم می‌رسید. یکی از جاهای دیدنی استانبول که حتما در طول سفر و اقامت خود در هتل جونو استانبول باید از آن بازدید کنید، پارک های آبی استانبول است که از جذاب‌ترین تفریحات برای گردشگرانی است که به شهر استانبول می‌روند.

امکانات و خدمات عمومی هتل جونو تکسیم


هتل جونو تکسیم استانبول خدمات و امکاناتی با کیفیت و مناسب را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی خوش و بی‌دغدغه داشته باشند. امکانات هتل جونو تکسیم شامل مواردی است از جمله لابی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران جهت سرو کردن صبحانه در فضای داخلی و در تراس، تجهیزات و اتاق کنفرانس و جلسات، فکس و فتوکپی. خدمات متنوعی که هتلJuno Hotel Taksim ارائه می‌کند، شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، گشت شهری، ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی، خدمات معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر، خدمات بلیط، خدمات دربانی، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی هتل جونو تکسیم شامل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل جونو تکسیم استانبول استفاده کنید تا به راحتی و بدون دغدغه رفت‌و‌‌آمد کنید. کارکنان هتل جونو تکسیم علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی، رومانیایی، اسپانیایی، آذربایجانی و آلمانی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع و دل‌نوازی در هتل جونو تکسیم قرار دارند که هرکدام به شیوه‌ای جذاب و راحت طراحی شده‌اند. اتاق‌های هتل Juno Hotel Taksim بدین شرح هستند: اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت دابل و یا تخت تویین با نمای شهر، اتاق سوپریور دو نفره با تخت دابل و یا تویین، اتاق سوپریور دو نفره با تخت دابل و یا تویین با نمای شهر، اتاق دو نفره با بالکن، اتاق دو نفره دلوکس با تخت دابل، اتاق دو نفره دلوکس با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل با نمای دریا و اتاق خانوادگی با ظرفیت اقامت چهار فرد بزرگسال و دو کودک.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های زیبای هتل جونو تکسیم استانبول، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را تجربه کنند. تجهیزات هتل Juno Hotel Taksim شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، اطفاحریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل جونو امکان سیگارکشیدن وجود ندارد؛ اما در مکان تعبیه شده آن در هتل جونو استانبول می‌توانید این کار را انجام دهید.

رستوران هتل


رستوران دلنشین و دنج هتل جونو تکسیم در فضای داخلی هتل مزین با نور لذت بخش خورشید، آماده پذیرایی از مسافران است تا خوراک‌های لذیذ و مفصلی را در وعده صبحانه به صورت بوفه و سبک ترکی در کنار خانواده و همسفران خود میل کنند؛ و یا همچنین می‌توانید در رستوران روباز در تراس هتل جونو تکسیم استانبول بنشینید و از چشم انداز تماشایی و با شکوه دریای مرمره و شهر لذت ببرید و صبحی دل‌انگیز را شروع کنید.

فاصله هتل جونو تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه معصومیت استانبول: ۱۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است