search
menu

هتل Jazz Hotel Nisantasi Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Jazz Hotel Nisantasi Istanbul
امکانات عمومی هتل جاز نشان تاشی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل جاز نشان تاشی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Jazz Hotel Nisantasi Istanbul


هتل جاز نیشان تاشی از هتل‌های بسیار خوب و پرطرفدار سه ستاره در منطقه نیشان تاشی استانبول است. این منطقه از استانبول به داشتن مراکز خرید مشهور بوده و تنها با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید از چندین مرکز خرید لوکس بازدید کرده و خرید کنید. برخی از مراکز خرید لوکس و مشهور در این منطقه عبارت‌اند از مرکز خرید جواهر، مرکز خرید زورلو، مرکز خرید کانیون و مرکز خرید متروسیتی که بازدید از همه‌شان به توریست‌ها و گردشگران شهر استانبول توصیه می‌شود. میدان تکسیم نیز تنها یک ایستگاه تا این خیابان فاصله دارد که از طریق آن می‌توانید به اکثر نقاط شهر استانبول بروید.
این هتل زیبا دارای دکوراسیونی الهام گرفته از موسیقی جاز است و نظریه جاز در جای‌جای هتل Jazz Hotel Nisantasi Istanbul به چشم می‌خورد. همچنین به دلیل نزدیکی این هتل به ایستگاه متروی عثمان بی به اکثر نقاط شهر استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت. فرودگاه استانبول با ۵۴ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. در رابطه با امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، سیستم سرمایشی و گرمایشی در تمامی نقاط هتل، چای‌ساز و قهوه‌ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل جاز نشان تاشی


لابی این هتل دارای مبلمان است و از کتابخانه موجود در این لابی می‌توانید کتاب گرفته و بر روی کاناپه‌های موجود استراحت کنید، همچنین چای و قهوه در طی روز در لابی این هتل سرو می‌شود. کارکنان مجرب و متعهد این هتل در طول ۲۴ ساعت در دسترس بوده و در فراهم‌کردن اقامتی خوش و به یادماندنی در حال تلاش هستند. همچنین جاذبه‌های دیدنی و تاریخی را به مسافران معرفی کرده و در این زمینه راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند. از هتل جاز نشان تاشی امکان کرایه اتومبیل را به مسافران داده می‌شود تا با رانندگی خودشان از جاذبه‌های دیدنی بازدید کنند و خدماتی مانند بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها نیز در این هتل ارائه می‌شود.
حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل Jazz Hotel Nisantasi Istanbul را ندارند. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. لازم به ذکر است که این هتل پارکینگ اختصاصی ندارد، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی به استانبول سفر می‌کنند باید از خیابان‌های اطراف و محوطه هتل استفاده کنند. برای نگهداری وسایل و چمدان‌ها تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان نیز می‌توانید از اتاق چمدان استفاده کنید. برای تبدیل ارز می‌تواند به صرافی موجود در لابی مراجعه کنید. همچنین برای کودکان خردسال نیز امکان نگهداری فراهم گردیده است و برای سرگرمی‌شان نیز از شبکه‌های تلویزیونی می‌توانید بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خدمات شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتو می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید. ممکن است سفر شما به استانبول سفر تجاری و کاری باشد که در هنگام خرید بلیط هواپیما در رابطه با محل برگزاری جلسات کنفرانس‌هایتان نگران نباشید، زیرا در مرکز بیزینس این هتل امکانات لازم فراهم گردیده است. پرسنل این مجموعه نیز به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند. علاوه بر اینها، در این هتل روزنامه به طور روزانه ارائه می‌شود که می‌توانید از اخبار دنیا مطلع شوید. برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید سوار آسانسور شده و از مغازه‌های سوغاتی فروشی در لابی نیز در صورت نیاز خرید کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هر یک از اتاق‌های موجود در این هتل شامل تلویزیون با چندین شبکه‌های ماهواره‌ای است. همه اتاق‌ها بعد از هنرمند مشهور جاز نام‌گذاری و طراحی شده‌اند. در این اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید، همچنین میز کار، پرینتر، محافظ لپ‌تاپ، مینی بار و کتری‌برقی نیز جزو امکانات ارائه شده در اتاق‌های این هتل هستند. انواع اتاق‌های موجود در هتل جاز نشان تاشی عبارت‌اند از اتاق دوبل لاکچری، اتاق دوبل بوجت، اتاق زیرزمینی سمی و اتاق دوبل دلوکس با بالکن. در رابطه با امکانات دیگر ارائه شده در اتاق‌های هتل Jazz Hotel Nisantasi Istanbul می‌توان به چای‌ساز و قهوه‌ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی اشاره کرد و اینکه اتاق‌ها همگی عایق صدا بوده و اقامتی با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


در رستوران این هتل می‌توانید صبحتان را با وعده صبحانه مقوی و کامل با نان تازه همراه با انواع مربا و عسل به‌صورت بوفه‌ای شروع کنید.

فاصله هتل جاز نشان تاشی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه و کاخ توپکاپی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه و مسجد ایاصوفیه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است