search
menu

هتل Ishak Pasa Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ishak Pasa Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل ایشاک پاشا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایشاک پاشا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ishak Pasa Hotel Istanbul


هتل ایشاک پاشا جزوه هتل‌های مشهور سه ستاره در منطقه فاتح شهر استانبول است که در میان هتل‌های دیگر دارای رده اسپیشال بوده و موردتوجه مسافران و توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد، مخصوصاً این هتل برای سفرهای دونفره بسیار مناسب است و خاطراتی زیبا و بیاد ماندنی را برای مسافران خلق می‌کند. این هتل زیبا به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب و دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی و دیدنی و به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، بازار بزرگ استانبول و آب‌انبار باسیلیکا و چندین جای دیگر با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به این جاذبه‌ها دسترسی آسانی داشته باشید و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان را رقم بزنید.
این هتل دقیقاً در مرکز منطقه تاریخی پنینسولا واقع‌شده است و درواقع می‌توان گفت که هتل Ishak Pasa Hotel Istanbul به دیوارهای کاخ توپکاپی چسبیده است. علاوه بر اینها، میدان مشهور تکسیم با ۲.۹ کیلومتر فاصله از این هتل در میان مسافران از شهرت خاصی برخوردار است، مطمئناً در هنگام اقامتشان از میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید خواهند کرد و دست‌پر به هتل برمی‌گردند. فرودگاه استانبول با ۵۰ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته، بار و باغ.

امکانات عمومی هتل ایشاک پاشا استانبول


در داخل این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌ها بهره‌مند شوید. در هنگام ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران و توریست‌های سراسر جهان هستند. لازم به ذکر است این هتل پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی به استانبول سفر می‌کنند، بهتر است ماشینشان را در خیابان‌های اطراف و نزدیک این هتل پارک کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند.
در صورت نیاز به خدماتی مانند تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در هتل Ishak Pasa Hotel Istanbul سر بزنید یا اینکه در میز تور و گردشگری با معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مسافران را با انواع جاذبه‌ها آشنا شوید، حتی بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی نیز در این محل در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. لازم به ذکر است امکاناتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. با توجه به اینکه ممکن است سفر به شهر استانبول به خاطر کار و تجارت باشد، بنابراین می‌توانید از امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی در این هتل بهره‌مند شوید و با توجه به اینکه پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل نگران برقراری ارتباط با پرسنل نباشید. همچنین برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌هایی با مسافت زیاد یا برای رفتن به مراکز خرید متنوع می‌توانید از لابی هتل ایشاک پاشا اتومبیل کرایه کنید. در لابی بخشی به اتاق چمدان اختصاص داده‌شده است که می‌توانید وسایل و بارتان را تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به این قسمت بسپارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای نشیمن برای استراحت دارد. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به مناطق تاریخی دارند. همچنین حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، دمپایی و توالت فرنگی هستند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس با بالکن و چشم‌انداز دریا، اتاق توئین یا دوبل استاندارد و اتاق توئین یا دوبل اکونومی. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و امکانات شست‌وشو اشاره کرد. طبقات بالایی هتل Ishak Pasa Hotel Istanbul نیز فقط از طریق پله قابل‌دسترس هستند و به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها اقامتی توأم با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


این هتل زیبا شامل رستوران بوده و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را برای میهمانان خود سرو می‌کند.

فاصله هتل ایشاک پاشا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲۰۰ متر
فاصله تا مسجد آبی: ۵۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۶۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است