search
menu

هتل Hurry Inn Merter Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hurry Inn Merter Istanbul
امکانات کلی هتل هاری این مرتر استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هاری این مرتر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hurry Inn Merter Istanbul


هتل ۵ ستاره لوکس هاری این مرتر در منطقه مرتر استانبول واقع شده است و دسترسی بسیار آسانی به منطقه تاریخی سلطان احمد دارد. نزدیک بودن هتل Hurry Inn Merter Istanbul به برج گالاتا، میدان تکسیم، بازار ادویه و مسجد سلیمانیه باعث شده همه ساله گردشگران بسیاری این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که ۱۳.۷ کیلومتر با هتل فاصله دارد. سالانه افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر توریستی استانبول قصد اقامت در این هتل را می کنند. این هتل با امکانات رفاهی عالی و پرسنل مجرب و کار آزموده آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

امکانات کلی هتل هاری این مرتر استانبول


هتل Hurry Inn Merter Istanbul استخر سرپوشیده و امکانات گسترده آبگرم را با سونا، حمام ترکی، جکوزی و سولاریوم ارائه می دهد. WiFi رایگان در سراسر هتل قابل دسترسی است. مرکز تناسب اندام هتل گزینه مناسبی برای علاقمندان به بدنسازی است. بعد از ورزش می توانید از خدمات ماساژ استفاده کنید یا به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. خدمات زیبایی، مانیکور و پدیکور نیز در دسترس هستند. از دیگر امکانات هتل هاری این مرتر می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربانی، سرویس اتاق، انبار چمدان، شاتل فرودگاهی، رستوران و بار اشاره کرد. به کمک میز تور می توانید از قبل بلیط جاهای دیدنی را تهیه کرده و در زمانتان صرفه جویی کنید. پارکینگ رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار می گیرد تا نگران وسیله نقلیه خود نباشند و آرامش بیشتری در حین اقامت داشته باشند. اگر نیاز به تبدیل ارز داشته باشید می توانید از خدمات صرافی هتل بهره مند شوید. جا به جایی بین طبقات با آسانسور امکان پذیر است. برای میهمانان کم توان یا ناتوان خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده تا آن ها هم همانند سایر افراد اقامت راحتی را در هتل هاری این مرتر استانبول تجربه کنند. سرویس خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و دستگاه واکس کفش نیز در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
پرسنل مجرب هتل Hurry Inn Merter Istanbul با تسلط به چندین زبان زنده دنیا از قبیل آذربایجانی، بلغاری، آلمانی، یونانی، فرانسوی، انگلیسی، ژاپنی، روسی، ترکی استانبولی و اوکراینی از میهمانان استقبال کرده و آن ها را به خوبی راهنمایی می کنند. اتاق هایی برای افراد سیگاری طراحی شده است تا در فضاهای عمومی سیگار نکشند تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. قبل از رزرو هتل حتما توجه داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ببرید.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت می توانید تنیس بازی کنید یا از ورزش های آبی موجود در هتل Hurry Inn Merter Istanbul نهایت لذت را ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل ۱۴۸ اتاق لوکس با امکانات رفاهی عالی دارد. اتاق های هتل هاری این مرتر استانبول عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق تک نفره لوکس، اتاق دبل یا تویین لوکس، اتاق سه نفره لوکس، سوئیت سوپریور، سوئیت اکسکیوتیو و سوئیت جونیور. با توجه به نیاز خود و خانواده می توانید اتاق دلخواهتان را انتخاب کرده و اوقات خوشی در این هتل سپری کنید. اتاق ها دارای تزئینات زیبا و امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تلفن، مبلمان، روزنامه، میز آرایش، آینه و کتری برقی هستند. حمام اختصاصی دارای دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز در هر اتاق هتل Hurry Inn Merter Istanbul وجود دارد.

رستوران هتل


هر روز صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و برای سایر وعده های غذایی یک رستوران آلاکارت در هتل وجود دارد. میهمانان می توانند نوشیدنی های خوشمزه و تازه را از بار هتل هاری این مرتر دریافت کنند. افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند می توانند از غذاهای گیاهی موجود در رستوران استفاده کنند. غذای کودک دلبند خود را نیز با پرداخت هزینه اضافی می توانید تهیه کنید. میوه، شکلات، کیک و شیرینی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

فاصله هتل هاری این مرتر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پانوراما: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سینان ادرم: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۱۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است