search
menu

هتل Hotellino Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotellino Istanbul
امکانات هتل هتلینو استانبول
خدمات هتل هتلینو
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل هتلینو استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Hotellino Istanbul


هتل هتلینو استانبول یک هتل ۴ ستاره در قلب منطقه تاریخی استانبول است و اگر تمایل دارید اقامتی امن و آرامش بخش را در استانبول تجربه کنید این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. امکانات رفاهی و خدماتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند نسبت به قیمت واقعا مناسب و مقرون به صرفه هستند و پس از سکونت در این هتل متوجه خواهید شد، هزینه‌ای که شما برای اقامت پرداخت کرده‌اید نسبت به امکانات رفاهی و موقعیت مکانی هتل بسیار با ارزش بوده است. استانبول یکی از معروف‌ترین و توریستی‌ترین شهر‌های ترکیه است که علاوه بر زیبایی‌های طبیعی، آثار تاریخی شگفت‌انگیز و متنوعی را نیز در خود جای داده است که هرساله گردشگران زیادی را به این شهر می‌کشانند.
Hotellino Istanbul در منطقه تاریخی شهر استانبول قرار گرفته و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی به بسیاری از اماکن معروف شهر مانند بازار بزرگ استانبول، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و موزه باستان‌شناسی استانبول دسترسی داشته باشید و از گشت و گذار و تفریح در آن‌ها لذت ببرید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و از موقعیت مکانی بی‌نظیر و امکانات و خدمات رفاهی مقرون به صرفه آن استفاده کنید. .

امکانات هتل هتلینو استانبول


هتل هتلینو استانبول علاوه بر نزدیکی به اماکن تاریخی شهر، به ساحل دریای مرمره نیز نزدیک است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند در سواحل زیبای استانبول قدم بزنند و از زیبایی‌های چشم نواز آن لذت ببرند. اطراف این هتل پر از رستوران‌های دریایی، بین المللی و ترکی مختلف است که مسافران می‌توانند هر وعده غذایی خود را در یکی از این رستوران‌ها میل کنند و از تنوع غذایی موجود لذت ببرند. همچنین برای خرید و تفریح نیز مغازه‌های گوناگون و مراکز تفریحی متعددی در اطراف این هتل قرار دارند که بدون شک از گشت و گذار در آن‌ها لذت خواهید برد. صبحانه در هتل به صورت بوفه سرو می‌شود و هتل دارای یک کافی شاپ زیبا نیز است که می‌توانید انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را در آن امتحان کنید. هتل هتلینو مهجز به وای فای نیز است و مهمانان می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت رایگان و پرسرعت استفاده کنند. مرکز تجاری موجود در هتل رفت و آمدهای خسته کننده را برای مهمانان کاهش می‌دهد و مسافران می‌توانند هر چیزی را که تمایل دارند از همین مرکز خرید تهیه کنند. سالن برگزاری کنفرانس، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، پارکینگ، اتاق‌های عایق صدا و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در Hotellino Istanbul هستند.

خدمات هتل هتلینو


هتل هتلینو استانبول خدمات متنوعی را نیز به مسافران ارائه می‌دهد تا مهمانان در طول اقامت کمبودی را احساس نکنند و به زیباترین شکل ممکن از سفر خود لذت ببرند. هتل دارای خدمات خانه داری است و از همین جهت خیال مسافران را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می‌کند. سرویس اتو و خشکشویی هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و مسافران می‌توانند برای شست و شوی لباسهایشان از این خدمات بهره‌مند شوند. این هتل خدمات تبدیل ارز را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند بدون رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده در هر زمان که تمایل داشته باشند ارز مورد نیاز خود را تامین کنند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و با روی باز و بسیار صمیمانه با مهمانان برخورد می‌کنند. امنیت ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، میز تور، محل نگهداری چمدان و… از دیگر خدمات Hotellino Istanbul هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا از آن‌ها بهره‌مند شوید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل هتلینو دارای واحدهای اقامتی یک نفره، دونفره و سه نفره است که تمامی این واحدها دارای فضایی دلباز با دکوراسیون شیک و دوست داشتی هستند که بدون شک از اقامت در آن‌ها احساس رضایت خواهید داشت. همه واحدهای اقامتی هتل هتلینو استانبول دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و همین مسئله کیفیت اقامت در هتل را بیشتر می‌کند. از جمله امکانات رفاهی واحدهای اقامتی Hotellino Istanbul می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، صندوق امانات، کمد لباس، میز مطالعه، مینی بار، حمام به همراه سشوار و لوازم بهداشتی رایگان و… اشاره کرد.

فاصله هتل هتلینو استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۵۰ متر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۸۰۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج و پل گالاتا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است