search
menu

هتل Hotel Sari Konak Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Sari Konak Istanbul
امکانات کلی هتل ساری کوناک استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساری کوناک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Sari Konak Istanbul


هتل ۴ ستاره و لوکس ساری کوناک در منطقه سلطان احمد، مرکز شهر قدیمی، در اطراف جاذبه‌های مهم گردشگری و موزه‌ها قرار دارد. این هتل با ارائه اقامتگاه‌های با کیفیت، انتخابی محبوب برای مسافران تجاری و تفریحی است. از اینجا میهمانان می‌توانند از دسترسی آسان به همه امکاناتی که شهر پر جنب و جوش استانبول ارائه می‌دهد، لذت ببرند. هتل در ۱۵۰ متری مسجد آبی و در ساحل دریای مرمره واقع واقع شده است و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری استانبول از جمله برج گالاتا، بازار ادویه جات، مسجد سلیمانیه، برج دختر و کاخ دلمه باغچه موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. این هتل در بین انواع غذاخوری‌های محبوب قرار دارد و چند دقیقه پیاده تا ایستگاه راه آهن Cankurtaran فاصله دارد. دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی از طریق ترمینال Sirkeci استانبول امکان پذیر است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول با اقامت در هتل Hotel Sari Konak Istanbul سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ساری کوناک استانبول


هتل ساری کوناک با ارائه منظره‌ای از مسجد سلطان احمد، مکانی ایده آل برای اقامت برای کسانی است که به دنبال جاذبه‌های استانبول هستند. همچنین خدمات نگهداری از کودکان، پذیرش ۲۴ ساعته و شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می توانید به آن مراجعه کنید. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ استفاده کنند.
برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از مکان‌های دیدنی می‌توانید ماشین کرایه کنید. خدمات خانه داری هر روز در این هتل انجام می‌گیرد. فکس، فتوکپی و خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به صورت رایگان ارائه می‌شود. کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در باغ قدم زده یا استراحت کنید یا در کلاس‌هایی که درباره فرهنگ محلی تشکیل می‌شود شرکت کنید. پرسنل مجرب هتل Hotel Sari Konak Istanbul با تسلط به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل ۴ ستاره ساری کوناک استانبول دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل اقتصادی، اتاق دبل استاندارد، اتاق دبل لوکس، اتاق توئین اقتصادی و اتاق سه تخته است. همه ۲۳ اتاق این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و کلیه ملزومات از قبیل مینی بار، تلویزیون ال سی دی، کمد لباس، وای فای رایگان، مبلمان راحت، تلفن و آباژور برای اطمینان از اقامتی راحت است. هر اتاق در هتل Hotel Sari Konak Istanbul دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


رستورانی در هتل ساری کوناک وجود ندارد اما غذاخوری‌های محبوبی در فاصله چند قدمی از هتل قرار گرفته‌اند. صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. غذاهای سبک عصرانه نیز در هتل Hotel Sari Konak Istanbul سرو می‌شود. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه را می‌توانید در بار هتل میل کنید.

فاصله هتل ساری کوناک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه موزاییک کاخ بزرگ: ۲۸۰ متر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۵۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است