search
menu

هتل Hotel Hoyuk Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Hoyuk Istanbul
امکانات عمومی هتل هویوک استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل هویوک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Hoyuk Istanbul


هتل هویوک جزو هتل‌های موردتوجه و سه ستاره در شهر استانبول است که به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی این هتل در شهر استانبول در طول سال مملو از مسافر می‌شود و همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو نیز به‌تمامی نقاط استانبول به‌راحتی دسترسی خواهید داشت. این هتل زیبا در منطقه بی اوغلو استانبول واقع‌شده است که این منطقه یکی از مشهورترین مناطق شهر به شمار می‌رود و اینکه به خاطر نزدیکی به خیابان استقلال و میدان تکسیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، این مناطق ذکرشده جز به مناطقی هستند که دارای تعداد زیادی رستوران، کافی‌شاپ و مراکز خرید بوده و از صبح تا شب می‌توانید در این خیابان‌های پر از هیجان و شورونشاط وقتتان را بگذرانید. فرودگاه استانبول با ۳۹ کیلومتر فاصله از هتل Hotel Hoyuk Istanbul از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، بازار بزرگ استانبول، آب‌انبار باسیلیکا، مسجد سلیمانیه و مسجد آبی اشاره کرد که از این هتل تا جاذبه‌های اشاره‌شده مسافت کوتاهی را باید بپیماید. همچنین به دلیل استقبال زیاد مسافران بهتر است قبل از آغاز سفرتان و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات عمومی هتل هویوک استانبول


اینترنت وای فای رایگان و میز پذیرش ۲۴ ساعته در این هتل قابل‌دسترس هستند. امکاناتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو نیز در لابی این هتل با هزینه مجزا قابل‌استفاده هستند. تبدیل ارز جزو خدماتی است که در قسمت صرافی این هتل انجام می‌گیرد، بدین‌جهت نگران اتمام پولتان در هنگام سفرتان نباشید. با توجه به قوانین رایج در داخل این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. از تراس این هتل می‌توانید آفتاب بگیرید و مناظر بی‌نظیری از تکاپوی جمعیت را تماشا کنید. در لابی هتل Hotel Hoyuk Istanbul نیز می‌توانید وسایل و اسبابتان را تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان به اتاق چمدان بسپارید. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با مسافران سراسر جهان دچار مشکل نمی‌شوند. برای کودکان نیز تلویزیون با شبکه‌های مخصوص کودکان و کارتون تعبیه‌شده است که جزو سرگرمی‌های مربوط به کودکان به شمار می‌روند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها با اسباب و وسایل راحتی چیده شده‌اند. در هر یک از اتاق‌ها می‌توانید از تلفن و میز غذاخوری بهره‌مند شوید. همچنین برخی از اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی بوده و برخی دیگر توالت‌های مشترک دارند. از داخل اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را تماشا کنید. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل با حمام، اتاق سینگل با حمام مشترک و اتاق دوبل با حمام مشترک. با توجه به تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. با توجه به ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق‌ها تعبیه‌شده است.
در داخل همه اتاق‌های هتل Hotel Hoyuk Istanbul سیستم تهویه مطبوع هوا قرار داده‌شده است، بدین‌جهت هوای مطبوعی را در داخل اتاق تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل ضد صدا و عایق بودن دیوارها پنجره‌های این اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش و سکوت خواهید داشت. اتاق‌های خانواده نیز جزو اتاق‌های مشهور و موردتوجه این هتل هستند و برای سفرهای خانوادگی گزینه مناسبی به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که همه اتاق‌ها و واحدهای اقامتی این هتل به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند.

فاصله هتل هویوک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است